- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takze ted budeme pul roku trpet kvuli modernizaci od Bohunic ke Kyvalce aby to za rok rozkopali znova a delali treti pruh jo?
To je luxusni pristup ovsem, nemluve o tom, ze misto vecnyho opravovani neopravovani kolem 196km kazdej rok, uz to melo davno byt....
A není to zbytečné? Budete mít přece v Brně tu vakuovou rouru, ne?
Dle reakce vidím, že roura nebude. Škoda.
Já vím, že by to bylo drahý a Brno by to zadlužilo nejmíň na 1000 let, ale nas..t nás Pražáky je přeci k nezaplacení.
Kde máte těch 70.000 vozidel za průměrný den? To je na D1 u Prahy!
Zase máte v Brně velké oči.
Nerad bych se hádal, ale máte staré data z roku 2010... To opravdu stojí na tvrzení, které je staré 8 let?
Neslibovalo se nahodou na uplnem zacatku modernizace D1 rozsireni dalnice na tri pruhy v kazdem smeru po cele delce D1 ? Je to komedie. Uz to melo byt davno. Nepochopim protesty obci s argumenty o zvyseni hluku. Logicky vzato , je preci jedno jestli projede napr. 90 tis aut denne ve dvou nebo trech pruzich. Jiny rozdil nevidim, A porad tvrdim jedno , u nas se porad proti necemu protestuje. Vymlouvame se na prirodu , zvirata a pod. Kdyz se podivam kolem dokola tak vsude mame neskutecny bor..el . Jsou zeme kde maji oproti nam poradek na kazdem rohu , nadhernou prirodu a presto neni u nich problem neco vybudovat.
Neslibovalo a bylo to samozřejmě špatně
A co druha severni cesta? Ta by to rozdelila dostatecne. Te se asi nedozijeme nikdy.
Přesně pro zastánce 6 pruhů na celé D1. Až bude jednou hotová plnohodnotná severní větev, budete se na Vysočině v noci bát, páč hodinu nepotkáte živáčka.
Nechápu, proč okolní obce protestují, protože když se něco na D1 stane, což je každou chvíli, tak to stojí všechno v širokém okolí. Takže jsou sami proti sobě. Tři pruhy v tomto úseku měly být už dávno. Jen ještě aby se lidi naučili v nich jezdit :D
Noo právě.. jedna věc je mít tři pruhy a druhá, aby každý řidič pochopil k čemu slouží levý pruh, protože častokrát se stává, že z Brna do Vyškova ke sjezdu na Ol. je levý pruh úplně plný s rychlostí 110 max a v pravém jsou pouze kamiony v rozestupech klidně i 100-150m.. jinak nikdo.
Ehm ... v pátek odpoledne jízda z Prahy do Brna 5 hodin - v pondělí odpoledne z Brna do Prahy 4,75 hodiny ... u obou tras jsem 2x objížděl. Jen pro porovnání z Plzně do Verony to trvá 6 hodin
může mi někdo dát odkaz na informace ke stávajícím pracem mezi Rosicemi a Bohunicemi ve směru na Prahu?? D1- mezi 190 a 180 km. je to tam rozkopané zúžené a v seznamu modernizovaných úseků to nikde není. na mapě dopravniinfo.cz je jen informace že je to I.etapa..."dlouhodobá práce rekonstrukce" do 29.4.2018, to není ani možný, že by to v dubnu bylo hotový?! zajímá mě ale, kdy bude 2. etapa, co bude druhá etapa, zda se opravuje jen ten aktuálně vykopanej levý pruh, do kdy budou související zúžení 2 etapy...prohledal jsem všechny noviny a nikde nic podrobnějšího nenašel..na webech o modernizaci D1 taky nic o této stavbě není.díky...
Takže to postaví, až tam bude potřeba pruhů 5?
Brňáci stejně budou popojíždět levým.
A mezi tím Lipníkem nad Bečvou a Bělotínem je to proč? Přijde mi to jako dost velká kuriozta s ohledem na to ostatní.
A mně zase přijde jako dosti velká kuriozita ten třípruh mezi Prahou a Mirošovicemi. Tak a teď tisíc důvodů proč je důvodnější ta u Prahy nebo zase u Hranic.