Diskuze

Při stavbě přístavu v Hodoníně musejí zachránit česnek i přestěhovat plže

Velký rekreační přístav, který už za tři roky začnou stavět v Hodoníně, vyroste na vzácném přírodním území. Získal tak sice klíčový posudek EIA, je ovšem nutné zachránit vzácné rostliny i živočichy. V plánu je třeba i transfer plžů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Četl jsem debatu k předchozímu vydání a musel jsem se zasmát.

1. Je to pouze pro pár vyvolených miliardářů, hahaha, většina lodí, hausbótů jsou půjčovny a v přepočtu se jedná o poměrně levnou dovolenou. Jezdí tam úplně obyčejní lidi.

2. Jak bude napojeno na Baťův kanál - novou komorou v Rohatci

3. Bude dost vody? v regulované řece je vždycky dost vody

4. Kdo platí provoz? Stání stojí asi 10 tisíc ročně pro loď, použití sjezdu řadově stovku, týdenní stání asi tisícovku atd...

5. Kdo platí provoz kanálu a komor? Daň z benzínu. Nebo snad existuje nějaká modrá nafta bez daně? Velký hausbót sežere za průjezd kanálem asi 40 litrů.

6. Za ty peníze by se postavilo tak půl kilometru dálnice. Radši si teda vyberu přístav...

0 0
možnosti

oprava komora ne v Rohatci ale u Skalice samozřejmě, na současném konci

0 0
možnosti