Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Firma ZF ukázala auto s „vykloubenými“ koly. Parkování bude hračka

Společnost ZF, jeden z velkých dodavatelů řešení pro autoprůmysl, ukázala světu vlastní koncept městského vozu. Je šetrný k životnímu prostředí a zaujme především nezvyklou konstrukcí přední nápravy. Kola se umí vytočit až o rekordních 75 stupňů, takže se auto snadno zapasuje do každé mezery.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Teda to muselo dát práce. A přitom taková blbost :-P

0 2
možnosti

Tohle mě děsí. Budeme mít stále chytřejší auta a stále blbější řidiče, kteří už nebudou umět sami zaparkovat. Dnes jsem parkoval v Praze, snažil jsem se vmáčknout do mezery u rozkopané polikliniky. Takovému místu nepomůže žádný inteligentní systém. Naopak u obchodních center se staví extrémně úzká parkovací místa a tam by možná automatické parkování využije, protože tam se nedá zaparkovat a vystoupit. Jedině vystoupit kufrem.

0 0
možnosti

parkovací místa se staví dle platné normy

0 0
možnosti

J82a36n 75F89r78o49l92í98k

30. 7. 2015 17:27

Citroen C1 má poloměr otáčení 4,8 m aniž by se musel "vykloubit". ;-D

0 0
možnosti

to pořád není dost dobrý důvod koupit si Citroen;-D;-D;-D

6 0
možnosti

P80e35t83r 60B93á28č28a

30. 7. 2015 15:51

Takhle hlavne, ze je ta kriplkara setrna k zivotnimu prostredi Rv;-D

2 0
možnosti

J43a83n 18R23y44b47á34ř

30. 7. 2015 15:41

Zavodni specialy pro drift maji podobne upravene predni napravy uz leta, co je na teto variante tak prevratneho? http://www.ft86club.com/forums/attachment.php?attachmentid=20229&d=1352680048

0 0
možnosti

U nápravy drift aut je tento systém mnohem složitější a osa otáčení kola není na horním ramenu, ale ve většině případů tuto funkci zajišťuje speciální tlumič s otočným čepem. Ale je tu jeden fakt, čím jednodušší je zavěšení předních kol tím větší může být vyklonění. už jenom absence poloosy udělá hodně.

0 0
možnosti

J56a70n 63K89r37p84e60c

30. 7. 2015 13:39

1. pokud v prednich kolech nejsou poloosy, technicky je pomerne jednoduche aby se kola natacela i ve vetsim uhlu. nicmene 150 km/h bych tim jet nechtel, pochybuji ze se to auto v teto rychlosti da rozumne ovladat. 2. parkovaci automat. paklize to ma byt mestske vozitko, tak je snad dulezite se nekam rychle vecpat a neblokovat provoz, coz nevypada ze by automat zvladl. 3. parkovani se da pouze nacvicit, a pokud nekdo potrebuje automat na zaparkovani takoveho prditka, tak to snad aby do niceho vetsiho nesedal. 4. nemyslim si ze je to nejaka extra vyhoda, vetsinou jsou mista na parkovani znacena, takze tam je jedno jak velike auto to je, a tech mezer kam se tohle vejde a jine uz ne je velice malo. ono ten nesmysl dost ilustrativne predvedli i ve svem spotu. jak asi vyjede auto zaparkovane za nim, kdyz se tam tak vmackl. nechat dostatecnou mezeru pro vyjeti aut okolo vam automat asi nezajisti.

0 0
možnosti

K bodu 1. ujišťuji Vás, že auto s tímto systémem téměř neumí ve vyšších rychlostech jet rovně. Viz driftovací náprava.

0 0
možnosti

Ono je to s tím poloměrem zatáčení obecně u malých aut horší než u velkých. Vytočená kola se totiž do malé karoserie vedle motoru obvykle nevejdou.

Řeší se to menšími koly, ale ta taky nejde zmenšovat donekonečna.

0 0
možnosti

Ale zase je ten motor o menším objemu s menším počtem válců kratší takže nezabere moc místa.

0 0
možnosti

Nevypadá to, že by to mělo motory i na předních kolech...?8-o

0 0
možnosti

To se ptáte, nebo oznamujete? Protože ani v jednom případě váš příspěvek nedává smysl...

2 1
možnosti

J54a25n 44N93o10v17á92k

30. 7. 2015 10:20

A teď bych chtěl vidět, jak ten automat zaparkuje do opravdu malého místa (vepředu i vzadu 10 cm navíc) - s Fabií jsem do takového místa zaparkovat dokázal.

1 1
možnosti

chudáci ti, kdo stálo vedle vás.

1 0
možnosti

40kW alektromotory na takovýho malýho piškota - s takovým autíčkem může být celkem zábava.

3 0
možnosti

V68í32t 98O45ž31a28n29a

30. 7. 2015 21:57

Mám v autě 35kW a na křižovatkách mě zatím dokázal předjet jen nějaké BMW AMG a jedna motorka.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...

Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat

Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...