Diskuse k článku
Žena odhalila na voze odloupaný lak, Suzuki reklamaci neuznalo
Upozornění
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
![]() |
Feher PalRe: KdyžA můžete nám tu nějak definovat auto a rozdělit vozidla na auta a rádobyauta? A uvést nějaká regulérní kritéria? Mimochodem - čím ráčíte jezdit vy? |
![]() |
nepetrRe: KdyžJako auto beru každé auto od automobilky která neláká zákazníky na nízkou cenu a vysokou výbavou |
![]() |
zabcensora..predpokladam ,ze vuz ma evropskou zaruku....no tak bych hol zajel treba do Rezna...
0/0
26.4.2011 10:12
|
![]() |
Své dukáty věnuji na chudé psyČlověku zůstává rozum stát, že to těm obchodníkům stojí zato, aby zákazníka naštvali a ten je pak roznesl v první řadě po všech svých známých a pak třeba i v médiích Ale bohužel to konkrétně v případě aut není jen v čechystánu nás a jen u této značky
0/0
25.4.2011 21:58
|
![]() |
ping-pongNevím nevímMám pocit ,že šance paní je velmi malá.Tak nějak se mi zdá ,že ti co mají vtíravé a všudy přítomné reklamy mají taky ty nejhorší záruční podmínky.Stačí otevřít servisní knížku a podívat se na co se záruka nevztahuje.Je to počteníčko.
0/0
24.4.2011 20:14
|
![]() |
cenzore_zdarFord CharouzU Charouze jsem byl po roce reklamovat odlepujici listy na karoserii. Bylo mi receno ze to je spatna technologie vyroby ( pouzite materialy) a ze to ford resi. Zaruka na vuz je 4 roky. Ze pry do roka budou novy materialy a lista bude drzet. Pockal jsem rok a sel tam znovu. Vyrobni vada mi nebyla uznana protoze konkretne listy maji zaruku pouze 2 roky a ne 4. WTF?! Takze listy staly 2000kc. Charouz je banda zlodeju! Ted jsem resil zase klimu a udajne bezzavad ale stale to nefunguje...
0/0
24.4.2011 10:18
|
![]() |
Inkvizitor JohnyPrapodivnéVůbec se nechci zastávat Suzuki. Ale zdá se mi dost divné, že se prostě loupe lak u jednoho jediného auta. Přeci jenom je to pásová výroba, tak by to mělo postihnout celou serii |
![]() |
medved.mRe: PrapodivnéTo je asi stejná logika, jako že jen jedno dítě z několika se narodí vadné, Vždyť je to pásová výroba... Já nejsem odborník na lakování plechů, ale je samozřejmě možné, že v kovu je na jediném místě "výkvět" a v tom místě se lak prostě sloupne. Nebo by takovou drobnou vadu roboty opravdu odhalily? |
![]() |
asi takRe: Prapodivnéon dovozce neřekne nikdy pravdu. já mám skušenost s korejcema sangyong. (těch tu jezdí docela málo) cokoliv se rozbilo, tak to vždy byla ojedinělá vada pouze u mě, nikomu jinýmu se to nestalo. časem sem sehnal ještě dva lidi co měli stejné auto a 50% závad bylo stejné u všech aut. |
![]() |
XladiTakže paní nezbývánez nechat si udělat odborný posudek a hurá k soudu, jinak to asi po dobrém nepůjde. To že se to nevyskytlo na více autech nic neznamená. Nevím ale 2 roky se mi zdá žalostně málo když většina automobilek dává minimálně 7 let na lak. Po ptácích lak maximálně vybledne že tam bude jiný odstín, odůvodnění pylem je k smíchu a pochybuji že by to paní reklamovala kdyby to někde ťukla a od toho by se lak poškodil. Nezbývá než to medializovat a udělat automobilce pěknou reklamu. Přeji paní pevné nervy a úspěch u soudu nevzdávejte to.
0/0
22.4.2011 22:05
|
![]() |
l.gKdyby obchodník nebyl ČechTak dámě zapůjčí na týden náhradní vozidlo a na vlastní náklady (cca 20 tis.) nechá auto přelakovat. Dáma si příště totiž zcela bezpečně Suzuki už nekoupí a obchodník tím přijde o mnohem víc, než o těch 20 litrů. Nehledě na to, jakou tím dělá reklamu zboží, které prodává. Jenže český "obchodník" si nevidí ani na špičku nosu... |
![]() |
fspRe: Kdyby obchodník nebyl ČechMarže prodejců jsou nízké, u sx4 to mohlo být kolem 10 tisíc (podle ceny). Není prostě možné platit nezaviněné reklamace ze svého, maximálně otravovat a otravovat importéra. S tím jediným totiž bude Japonsko mluvit. |
![]() |
superkutilNaprosto nesmyslné chování prodejců a automobilek.V roce 1998 jsem koupil Ford Escort jako nový. Ale auto mělo stále různé problémy způsobené jak výrobou, tak lajdáckým servisem v Auto Hale. Nakonec jsem ho po 3 letech prodal a koupil nepoučen Ford Mondeo také jako nové. To mělo když jsem ho přebíral 25 závad. Ale bylo na leasing a ten byl již zaplacený. A tak se opravovalo. Ford mi prodloužil záruku na 4 roky a 4 roky se opravovalo. Dokonce se mi asi po 1,5 roce podařilo získat od zastoupení Ford písemný příslib i s VIN nového vozu, že mi auto vymění za jiné. Ale pak mi ředitel zastoupení řekl, že se jeho sekretářka spletla a že výměna je možná, ale s doplatkem. No opravdu šílené chování. Nakonec jsme ho po 6ti letech prodal a dnes se s ním trápí nový majitel. SX4 se mi moc líbí a chtěl jsem toto auto koupit jako druhé auto do rodiny v provedení 4x4. Ale když to čtu, tak vidím, že jsou všechny automobilky stejné. Podobné problémy znám i u Renaulta a Škodovky. Nechápu politiku automobilek, že auto nevymění a problém nevyřeší. |
![]() |
JeFFikRe: Naprosto nesmyslné chování prodejců a automobilek.celkem by mě zajímalo, jaký podíl na těchto neochotách má automobilka a jaký obchodník, jak jsou náklady na řešení reklamace vlastně nastavené - rozdělené.... |
![]() |
superkutilRe: Naprosto nesmyslné chování prodejců a automobilek.Ve své podstatě obchodník nemůže nic. Ten i o proplacení garancí žádá automobilku. Obchodník má tu svoji malou provizi a tím to končí. A propojení některých automobilek s prodejci je opravdu mizerné. Mám zkušenost s prodejcem a zastoupením Forda (FMC). A komunikace mezi prodejcem Forda a FMC jako zástupcem automobilky je fakt mizerné a otřesné. Skoro žádné informace, problémy s uznáním garancí atd. FMC má vlastního technika, který se na auto přijede podívat a je na něm, co řekne. No a on je samozřejmě hodnocen podle toho, kolik reklamací odmítne. |
![]() |
fspRe: Naprosto nesmyslné chování prodejců a automobilek.Dealer kontaktuje importéra, importér nějaké centrální zastoupení (např. středoevropské) a to má teprve možnost spojit se s automobilkou. S automobilkou se dealer vůbec nemá šanci nějak domluvit. |
![]() |
XladiRe: Naprosto nesmyslné chování prodejců a automobilek.Kolik je reklamace zohledněná v ceně netuším, každý nereklamuje ale jednouvyšel článek kde psali náklady na jednou prodané auto(reklama) a ty činily u Fabie cca 10000 takže u ostatních aut to bude podobné to je při prodeji slušná hromada peněz. |
![]() |
cenzore_zdarChce to medialni humbukNejlepe v televizi. Pak zazalovat suzuki a nakonec prodat auto. |
![]() |
superkutilRe: Chce to medialni humbukMédia tyto problémy nezajímají. To už jsem zkoušel. |
![]() |
WIFI_Japonská kvalita - kupujte naše auta, ale radši s nimi nejezděte, protože jim vadí slunce, pyl, biologické znečištění. Nevíte náhodou, zda výrobce při konstrukci vozu počítal s možností nehody ? Dle mě spíše určitě ne, přece jen pravděpodobnost nehody je mnohem menší, že než na vůz zasvítí slunce a spadne pyl.Takže proč řešit nehodu, když auto nesmí na sluníčko. Paní má štěstí, že nežije v Jižní Evropě - tam by jí díky vyšším ročním teplotám slezl lak ještě dříve a ve větším rozsahu. Jak asi vůz odolává soli....... |
![]() |
trbnjyRe: _Nezevšeobecňoval bych na všechny japonce. Suzuki neznám, ale s Hondama jezdím už dvacet let a nemůžu říct křivého slova |
![]() |
BafikybafRe: _Poté, co nám zelení magoři v Bruselu zařídili povinné používání autolaků na vodní bázi, nestojí kvalita za nic u prakticky žádné automobilky. Vzhledem k tomu, že se většina vozů asijských značek vyrábí v Evropě, tak je jedno, jestli to je Renaut, Mazda, Škoda nebo Honda (že Civíčci). |
![]() |
Phantom2005Re: _Suzuki se vyrábí v Maďarsku, Maďaři mají totiž nějaká šílená cla nebo poplatky na dovoz aut, tak se dohodli s Japonci, postavili továrnu a Suzuki je teď "maďarský", levný automobil. Japonci toho využívají a z Maďarska to levně lifrují do Evropy. Takže ne japonské auto, ale maďarské. |
![]() |
FrantaKibycRe: _Jak dlouho že jsme s Maďarskem v EU? 6 let? A jaká cla máme my, že sem přišli Japonci s Francouzema a Korejc? Ťuk ťuk, šílený (poplatku). A nebo se ti plete Maďarsko a Rusko? |
![]() |
katastrofální krupobitíRe: _Suzuki vyrábí auta v maďarské Ostřihomi od roku 1996, tedy dávno předtím, než Maďarsko vstoupilo do EU. Co se týče těch cel, spíš šlo asi o poplatky při dovozu aut z Asie do Evropy obecně, ne o nějaké maďarské specifikum - pokud mne paměť neklame, to byl jeden z důvodů, proč spousta Japonců a Korejců začala vyrábět svá auta v Evropě. |
![]() |
katastrofální krupobitíRe: _Suzuki vyrábí v Maďarsku pouze některá auta, takže bych to až tak nezevšeobecňoval. Sám mám Suzuki vyrobené v Maďarsku devátý rok a nestalo se mi, že by mne to auto nechalo někdy ve štychu. Paní prostě měla smůlu na zmetkovitý kus, ale to se může stát u kterékoli značky. Blbý je ovšem přístup dovozce... |
![]() |
IC2Re: _Ono je ale obecně trošku rozdíl mezi 9 let dstarým a 3 roky starým autem. Před 9 lety se ještě dělali kvalitní auta, ne jako teď. |
![]() |
joseflSUZUKIPořád tvrdím, že to japonský šmejd. Prostě Suzuki nebrat.
0/0
21.4.2011 22:25
|
![]() |
cobra30SX4no a to jsem zítra chtěl jet do H.K. do autosalonu Suzuki kouknout na SX4 |
![]() |
akroRe: SX4Není třeba se soudit. Jeden můj známý před časem reklamoval lak na půl roku starém autě jedné světové značky v pořizovací ceně dost nad milion. Servis to předal dovozci, technik dovozce napsal zamítavé stanovisko s tím, že krycí lak na přední kapotě je poškozen rozleptáním od zbytků hmyzu za současného působení vysoké teploty, nebyl uživatelem řádně navoskován a proto se neuznává. Můj známý sdělil doporučeným dopisem onomu dovozci, že dne..... bude auto vystaveno v Praze na Národní třídě s velkým nápisem "Toto je originální lak vozu XYZ po 6 měsících provozu" a kopií onoho zamítavého dopisu. Ještě před inkriminovaným dnem se dostavil osobně zástupce dovozce s omluvným dopisem a uznáním reklamace..... |
![]() |
XladiRe: SX4Drsné řešení ale jinak to někdy nejde, člověk se nesmí jen tak dát, nechápu, když si koupím řekněme boty za 1000 tak mi je při rozšmajdání vymění nebo vrátí peníze ale u aut jsem nikdy neslyšel že by to někomu vrátili. |
![]() |
Fungytak jsem si prohlédl fotografii a vážně tam nic nevidím
0/0
21.4.2011 17:15
|
![]() |
jurneffDobráVíme tedy, auta jaké značky nekupovat. Bravo, Suzukííííííííí !!!!!!! To se ti povedlo.
0/0
21.4.2011 15:47
|
![]() |
bulanek31Klasická ukázka špatné technologie mytí autaPravidelné mytí studenou vodou na rozpálený lak - a je vymalováno. |
![]() |
medved.mRe: Klasická ukázka špatné technologie mytí autaObávám se, že to by lak na CELÉ střeše vypadal jinak. Nebo že by paní umývala ostře směrovaným tenkým proudem silně podchlazené vody na jedno místo střechy? Dost překombinovaný, co... |
![]() |
Mr.CorradoVolkswagen....Das AutoKdyby si paní koupila jakékoliv NĚMECKÉ auto neměla by žádný problém !!§ |
![]() |
franke_czRe: Volkswagen....Das AutoVolkswagen koupil 20% SUZUKI. Já jsem měl fabii 1.2HTP a po 60tis odešel motor. U tohoto motoru je to nyní běžný jev, viz. fora o fabiich. Takže bych si VW nijak neidealizoval. Nenechte se odradit, pokud soudní znalec prokáže že chyba není u vás a importér na to nechce slyšet - soudil bych se. |
![]() |
jurneffRe: Volkswagen....Das AutoHTPéčko má nějaký motor? A podíval jste se pod kapotu? Možná bude stačit, když těm dvěma trpaslíkům přemasírujete lejtka. |
![]() |
JeFFikRe: Volkswagen....Das Autofranke to je úžasná story, jak 20% akcií přiměje jeden válec HTP, aby šel a poškodil lak na střeše SUZUKI tak, aby to vypadalo, že na něj nepřiměřeně kakají holubi |
![]() |
WIFIRe: Volkswagen....Das Autonekoupil bych do auta motor, který z principu nemůže vydržet příliš (ale měl by vydržet víc než 60 tkm, to je fakt) a spousta lidí ho kritizuje. Když fabii, tak v 1,4. Spotřeba stejná, povinný ručení o nějakou desetikorunu vyšší, což nikoho nezabije |
![]() |
Amanita phalloides erectusRe: Volkswagen....Das Automáš na mysli shanghai volkswagen ? |
![]() |
Svist1Koupě nového auta je ta největší hloupost ...Jestli majitelka nepodniká a koupila si auto jako soukromá osoba, tak to je fakt nejlepší způsob, jak z okna zbytečně vyhodit 3/4 milionu |
![]() |
piErcERe: Koupě nového auta je ta největší hloupost ...Rekl nejspis nekdo, koho doted zivi rodice. |
![]() |
Roman36aRe: Koupě nového auta je ta největší hloupost ...Jenže ono se u nás nedá důvěřovat ani ojetinám. Může být stará pět let, vystřídalo se na ní osm majitelů a navíc prošla bouračkou. Lak je sice super, ovšem motor dodělává. |
![]() |
WIFIRe: Koupě nového auta je ta největší hloupost ...majitele snad poznáš v TP a pokud ti prodávající nabízí duplikát, tak ruce pryč, ne ? |
![]() |
opasRe: Koupě nového auta je ta největší hloupost ...Tak zrovna letos jsem kupoval dve auta, jedno novy a jedno z bazaru, kupodivu obe za stejnou cenu. Novy bylo maly auto social edition zlevneny na 140 tisic pri platbe hotove se zarukou 150kkm/7let. Na cesty do prace v pohode, bez starosti a velke udrzby. V cene asistencni sluzba, nahradni auto v pripade zavady, moznost auto vratit kdyby bylo poruchove, atd... V bazaru mne nezajimala znacka ani motor, hledal jsem kombik nebo MPV po prvnim majiteli, koupeny v CR s peclive vedenou servisni knizkou a obesel jsem si ho s mericem laku, ze je vsude original lak a nebylo opravovany po nehode. Koupil jsem 7 let stary auto, najeto necelych 60 tisic, cena v bazaru taky cca 140 tisic. Kazdy je na neco jinyho, maly najezdi vic, velky ma zase plnou vybavu a le lepsi na delsi cesty a na dovolenou. Jo a do kufru se pohodlne vejde 60kg pes. Je za stejny penize lepsi novy maly auto se zarukou na X let a X desitek tisic km, nebo lepe vybavena ojetina bez zaruky? Ja mam oboje a nejsem si jisty. |
předchozí | 1 2 | další |