Diskuze
Čínský gigant smartphonů Xiaomi představil svůj první elektromobil SU7
Děkujeme za pochopení.
P91e23t14r 23H27a70r86i54p29r94a53s42a52d 20H28a54j30i59č
Designově jedno z nejpovedenějších aut, která jsem za posledních X let viděl.Chtělo by to ale více otevřenosti, co se týče parametrů. Na dálnici, při běžné 130km/h to může mít dojezd něco kolem 500-600km. Ta čínská norma je měkká.
Z49d93e40n38ě55k 47M46o22r70á56v68e19k
Škoda, že je to sedan, ta splývající záď by byla ideální liftback. Dokonce i Taycan je liftback.
M63a95r60t70i45n 54P12l63z95á40k
Nejzajímavější na tom IMHO je, že to celé vyvinuli za pouhé 3 roky.
P53e26t79r 54H98a56r75i33p48r79a85s16a72d 52H73a62j66i65č
Původně jsem prohlašoval, že spalovákům zvoní hrana. Teď tvrdím, že díky tomu, že většina evropských automobilek zaspala, zvoní hrana evropským výrobcům automobilů.
Vůbec nezachytili trend a odrazí se to jak v prodejích, ale hlavně i v ekonomice těch zemí, které jsou na automotive závislé. Obávám se o značný pokles životní úrovně v ČR a dlouhodobou recesi když vidím, jaké marné tanečky předvádí například Škoda.
F75r15a98n40t85i19š41e57k 80B80o74č73e52k
a) čínská výroba aut je masivně dotována státem
b) napohled líbivá karoserie, přitom 0 hvězdiček z crash testu
c) mizerná antikorozní úprava
Zdroj: stížnosti ruských majitelů aut čínské provenience
P66e62t18r 50H23a58r10i47p88r45a47s17a87d 33H56a33j18i96č
Bohužel nic z toho nás nezachrání. Čína nás válcuje. Umí dobré dílenské zpracování, umí to levně a mají nejlepší baterie a dobré trakční motory.
K81a86r45e86l 90M41a22l40e69r
Takže to pojede na Androidu s jejich nadstavbou. Ty kráso, jestli to pojede stejně spolehlivě jako jejich chytrá domácnost, tak to bych se bál i na testovací jízdu.
J51a74n 94M57i74k37u28l52e63n11k59a
Obcas mi prijde, ze je elektromobil dobra vec a pro urcitou cilovou skupinu - do ktere patrim i ja - urcite dobra vec je. Pak si ale podivam na nejaky test - treba na YT test Kia EV9 a zacnu pochybovat. Ta Kia nedala cestu z Bratislavy do Kosic bez nabijeni. Na dalnici pri temer oprimalnich teplotach byla spotreba 30kW na 100. Baterka ma kapacitu asi 99kWh, takze v idealnich podminka date na dalnici 300 km. V zime lehce pres 200. A to je to auto primarne staveno na daleke cestovani a a solutne se vzhledem k velikosti nehodi do mesta. Proste v zime date 200km. Kolikrat budu nabijet kdyz pojehu treba na Stubai? O cene za kW na rychlonabijecce se taky nema cenu bavit. Jedine snad auta typu Tesla 3 nebo Ioniq 6 s prisne aerodinamickou kastli a slusnym dojezdem. SUV na elektrinu jsou nesmysl.
Z14d66e28n85ě68k 60M32o97r85á83v33e72k
Proboha proč se zajímáte o tu nejhroznější krabici, která se s elektropohonem dá sehnat? A když už se zajímáte o SUV, tak teda Tesla Model Y . 1000 km s SUV dát pod 10 hodin, to docela ujde.
T82o92m85a16s 79T71o76e37g82e87l
tak po recenzi tesly, kde se mlzi interier v zime vic jak sauna, nejdou automaticke sterace a blinkry radej nepouzivat, myslim ze kdejaka cinska EV budou mnohem lepsi.
H86o95n23z50a 89T41a59r
Když si někdo nepřečte návod
Jinak toho zjednodušování už je u Tesla přiliš .
https://www.tesla.com/ownersmanual/model3/cs_cz/GUID-6E3E7A58-8A2F-4648-BEDD-90CD1BB94FD4.html
Jestli je kvalita výrobku podložená zárukou
Tak proč Čínané poskytují nižší záruky ?
Až dají 10 let bez omezení počtu najetých km a garancí na ubytek kapacity po dobu trvaní záruky To bude teprve Zdrcující ?
https://www.tesla.com/cs_cz/support/vehicle-warranty
8 let nebo 160 000-240 000 km ( podle typu / modelu )
podle toho, co nastane dříve, se zachováním alespoň 70 % kapacity akumulátoru po dobu trvání záruky.
K14o14n68v16a46l76i30n27a 11J31a79r88o42s82l38a27v
Čínské auto bych si v současné době nekoupil a to z důvodu, že nejsou u nás vůbec prověřené z hlediska spolehlivosti a není í zajištěný odpovídají servis. Jen se podívuji kolik je u nás lidí, kteří mají skusenostii s čínskými auty, když se u nás asi moc neprodávají.
Z12d21e64n88ě31k 48M80o86r73á76v26e78k
No nevím, Číňani jsou s tím zajišťováním servisu aktivnější než bývala Tesla. Ta sice dělá dost dobrá auta hned od začátku, ale budování servisní sítě byla dost katastrofa. Hodně se šprajcovali s možností spolupráce s nějakou zavedenou sítí servisů.
M32i71l28o70š 90O47p81i78č64k65a
A SU7 je vykopávka, počkám si na SU57.
První elektrovůz pod půl milionu vyrobí na Slovensku. Nový citroën jsme zkusili
Exkluzivně Takže nakonec ani Čína, ani Volkswagen: rodinný elektromobil s cenou pod půl milionu korun, který...
Phoenix zůstává věrný unikátní technice. Po 50 letech má Tatra nové nápravy
Tatra Phoenix nové generace se představuje na polygonu společnosti Tatra Trucks v Kopřivnici. Druhá...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Legendární ženevský autosalon končí. Může za to nejistota celého průmyslu
Legendární ženevský autosalon se již nebude konat. Organizátor akce, Comité permanent du Salon...
UFO v Průhonicích. Tesla Cybertruck se na cestě Evropou zastavila v Česku
Cybertruck se v Evropě neprodává, neboť jeho hranatá karoserie z nerez oceli nesplňuje zdejší...
{NADPIS}
{LABEL} {POPISEK}
Stíhací vlajková loď stojí u Renaultu pod milion. Nabídne spoustu techniky
Rafale je francouzský dvoumotorový víceúčelový stíhací letoun a nově také vlajková loď automobilky...
ANALÝZA: Obchodní válka s Čínou? Evropské automobilky před ní varují
Sílící čínský vliv západní automobilky znepokojuje, ale současně je pro ně tamní trh klíčový. EU se...
Na ČVUT vymýšlejí, jak do motorky nacpat palivový článek na vodík
Motocykl poháněný vodíkem, který z výfuku vypouští vodní páru, je cílem projektu Hydrocycle....
Phoenix zůstává věrný unikátní technice. Po 50 letech má Tatra nové nápravy
Tatra Phoenix nové generace se představuje na polygonu společnosti Tatra Trucks v Kopřivnici. Druhá...
UFO v Průhonicích. Tesla Cybertruck se na cestě Evropou zastavila v Česku
Cybertruck se v Evropě neprodává, neboť jeho hranatá karoserie z nerez oceli nesplňuje zdejší...
Prodej pozemky - zahrady, 2 027 m2 - Morašice
Morašice, okres Chrudim
4 200 860 Kč