Diskuze

Golf GTI je vypiplaný k dokonalosti, pomáhá si superrychlým předvídáním

První Golf GTI vznikl v utajení, vedení ho ukázali, až bylo hotovo. A byl z toho fenomenální úspěch. Teď se žene nová generace. To už je celebritou, kterou nabídka stěžejního modelu Volkswagenu vrcholí. Nasedněte, startujeme.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

"Při rychlém uvolnění plynu tak například auto intenzivně brzdí motorem, aby se předklonilo, zatížilo kola a pomohlo tak přední nápravě a samosvoru zatočit."

tak tohle je vazne super, sundat pri najezdu do zatacky nohu z plynu a mit nevedomky zadelano na pretacivy smyk

samosvor s prenosem hmotnosti a odlehcenim zadni napravy nic moc nevykouzli a ani adaptivni podvozek neni samospasny

to bych si s chuti vyzkousel na okruhu co to udela na limitu, zatim to zni jako prima recept na widowmakera :-)

0 0
možnosti

Pokud už něco jako Golf GTI, tak raději (Seat) Cupra Leon. Stejný motor naladěný na 300 k, případně 310 k pro Combi.

0 0
možnosti
JS

300 koňový Golf taky existuje, Golf R Variant (tedy kombi)

0 0
možnosti
JS

Autor má v těch emisích ještě větší zmatek než uklízečky v "Bruselském parlamentu". Neustále zmiňuje nějaké emise a emisní normy, přičemž nikdy není jasné, jaké emise má vlastně na mysli. A ten poslední odstavec v Komentáři o konstrukci motoru od výfuku je absolutní vrchol jeho "analýzy" na téma emisí.....

2 0
možnosti
MF

Oni to tak píšou v tiskové zprávě, tak to p. Dvořák zmínil také.

0 0
možnosti

Podobny druh auta by mel slouzit pro zabavu. Ale me by opravdu nebavilo jezdit autem ktery funguje timto zpusobem.

1 0
možnosti
JS

Červená linka (a nějaký písmena) na červeným autě je samozřejmě naprosto o ničem. To auto musí být černý nebo bílý!

1 1
možnosti
TZ

Není lepší koupit Imprezu? O tolik dražší nebude a není to jen "votuzený hečbek" ale pravověrná čtyřkolka..

1 1
možnosti
PH

Ale zase má hnusnej kolotočářskej design.

1 0
možnosti
MK

Hm, asi to bude jezdit rychle. Ale auto, které mění své chování podle toho jak se rozhodne dělá z řidiče pasazera. Což je u auta, které má být řidičsky zábavné zásadní chyba.

7 1
možnosti
MF

Před zhruba 20 lety jsem jel s Borou 4motion po krásné točité okresce, tak jsem jí trochu přišláp, aby se ukázala, a zažil jsem asi toto: s předokolkou rychlý nájezd do zatáčky = lehká ztráta adheze = elektronika reaguje a připojuje zadek = zmenší se točák na prokluzujícím předku = předek přestane klouzat = elektronika reaguje a vypíná zadek = nárůst točáku vpředu = přední kola začínají klouzat = elektronika reaguje a připojuje zadek = zmenší se krouťák na prokluzujícím předku = elektronika reaguje a vypíná zadek = nárůst točáku vpředu = přední kola začínají klouzat ... a tak furt dokola. To bylo jako když řídím nějakou žvejkačku. S elektronikou se nedá jet plynule na hraně.

2 1
možnosti
MK

To nemá pádla? 8-o

0 0
možnosti
PP

Vypadá to tak, ale možná jsou k mání za příplatek 20 tisíc jako všechno v koncernu.

3 0
možnosti
MK

Je to klasika, takže si to kupce jistě najde. Ale mně se tahle generace vůbec nelíbí.

1 1
možnosti
JB

J87a96n 68B12o80h52a77t97ý

26. 8. 2020 9:13

Ten design je hnus. Ten přední nádor na kapotě se dá pochopit, vyžadují to normy. Ale to ostatní? Asi míří na Číňany. Ten předek vypadá jak z ruské tramvaje. Ale na druhou stranu, co mají chudáci pořád vymýšlet, aby to vypadalo ještě nověji a lépe a hlavně, proboha, ne stejně jako minulá generace.

1 1
možnosti
MH

Mne vadi, ze v tom nevidim GTI. I trojzubce zmizely.

2 0
možnosti