- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
"Při rychlém uvolnění plynu tak například auto intenzivně brzdí motorem, aby se předklonilo, zatížilo kola a pomohlo tak přední nápravě a samosvoru zatočit."
tak tohle je vazne super, sundat pri najezdu do zatacky nohu z plynu a mit nevedomky zadelano na pretacivy smyk
samosvor s prenosem hmotnosti a odlehcenim zadni napravy nic moc nevykouzli a ani adaptivni podvozek neni samospasny
to bych si s chuti vyzkousel na okruhu co to udela na limitu, zatim to zni jako prima recept na widowmakera
Pokud už něco jako Golf GTI, tak raději (Seat) Cupra Leon. Stejný motor naladěný na 300 k, případně 310 k pro Combi.
300 koňový Golf taky existuje, Golf R Variant (tedy kombi)
Autor má v těch emisích ještě větší zmatek než uklízečky v "Bruselském parlamentu". Neustále zmiňuje nějaké emise a emisní normy, přičemž nikdy není jasné, jaké emise má vlastně na mysli. A ten poslední odstavec v Komentáři o konstrukci motoru od výfuku je absolutní vrchol jeho "analýzy" na téma emisí.....
Oni to tak píšou v tiskové zprávě, tak to p. Dvořák zmínil také.
Podobny druh auta by mel slouzit pro zabavu. Ale me by opravdu nebavilo jezdit autem ktery funguje timto zpusobem.
Červená linka (a nějaký písmena) na červeným autě je samozřejmě naprosto o ničem. To auto musí být černý nebo bílý!
Není lepší koupit Imprezu? O tolik dražší nebude a není to jen "votuzený hečbek" ale pravověrná čtyřkolka..
Ale zase má hnusnej kolotočářskej design.
Hm, asi to bude jezdit rychle. Ale auto, které mění své chování podle toho jak se rozhodne dělá z řidiče pasazera. Což je u auta, které má být řidičsky zábavné zásadní chyba.
Před zhruba 20 lety jsem jel s Borou 4motion po krásné točité okresce, tak jsem jí trochu přišláp, aby se ukázala, a zažil jsem asi toto: s předokolkou rychlý nájezd do zatáčky = lehká ztráta adheze = elektronika reaguje a připojuje zadek = zmenší se točák na prokluzujícím předku = předek přestane klouzat = elektronika reaguje a vypíná zadek = nárůst točáku vpředu = přední kola začínají klouzat = elektronika reaguje a připojuje zadek = zmenší se krouťák na prokluzujícím předku = elektronika reaguje a vypíná zadek = nárůst točáku vpředu = přední kola začínají klouzat ... a tak furt dokola. To bylo jako když řídím nějakou žvejkačku. S elektronikou se nedá jet plynule na hraně.
Vypadá to tak, ale možná jsou k mání za příplatek 20 tisíc jako všechno v koncernu.
Je to klasika, takže si to kupce jistě najde. Ale mně se tahle generace vůbec nelíbí.
Ten design je hnus. Ten přední nádor na kapotě se dá pochopit, vyžadují to normy. Ale to ostatní? Asi míří na Číňany. Ten předek vypadá jak z ruské tramvaje. Ale na druhou stranu, co mají chudáci pořád vymýšlet, aby to vypadalo ještě nověji a lépe a hlavně, proboha, ne stejně jako minulá generace.
Mne vadi, ze v tom nevidim GTI. I trojzubce zmizely.