- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Mě to pořád hlava nebere. Co je přesně ekologického na tom, že za 8 let nebo 160k km by si člověk měl koupit nové auto? Likvidace starého a výroba nového přece stojí spoustu energie, nehledě na to, že ne všechno asi půjde recyklovat. Ano, jsem "socka", co jezdí ve Volvu s 530k km. Ale když slouží, tak proč podporovat konzum a měnit za novější?
to jsem netušil, že mám hipsterské sklony
Co je probůh na Volvu hipsterského? Nechápu.
Značka. Volvo se vydalo trochu jiným směrem než zbytek mainstreamu, má odlišnou marketingovou strategii, hraje na módní trendy a přitom v nich bravurně schová své nedostatky - oč průměrnější technika, o to více vyniknou proklamace že to je vlastně to správné a jen mezistupeň k elektromobilitě, a že to že nemají k dispozici diesel nebo lepší motory není chyba ale vlastně záchrana planety. K tomu progresivní design, cenovka jako z premie, a aura odlišnosti je na světě, jakkoliv to označit za hipsteřinu je samozřejmě lehce novinářsky nadsazené
Švédští soudruzi se rozhodli, že omezí rychlost na max. 180 km/hod. Asi zůstanu u Audi.
Premium segment málokdo dobrovolně opustí
U Volva klesla kvalita rapidně dolů. Holt lepší Čína.
Mam 5 let V70 s najezdem skoro 450t, funguje bez problemu, svizne (200 koni / 400 Nm) a pritom usporne (6l/100). Na plnou nadrz ukazuje pocitac 1350km dojezdu, po sklopeni sedacek se vejde bez zavahani dovnitr kolo bez sundavani predniho kola atp. Ideal.
Poklona za to že Volvo jako poslední drží prapor a postavilo vůbec model do třídy kde jsou jinak výhradně zástupci premium segmentu. Oč mu chybí na technice, to dohání designem, CC je pak hezké dvojnásob
Fatkem taky je že u volva ta elektrifikace bude z hlediska pohonu ku prospěchu věci.