Diskuze
Volkswageny budou jezdit na dva válce. Půlka 1,4 TSI bude odpočívat
Děkujeme za pochopení.
nepetr
Ach jo
snižování škodlivin ve výfukových plynech přivede elektromotory v realitu ještě dřív než se čekalo. Jelikož tyhle výmysly spalovací motory zprovodí ze světa.
MartyKO
Řadou cen?
"Řadou cen ověnčený motor od Volkswagenu dostane vylepšenou variantu. "
Jak dlouhá je ta řada? Sám vím o jedný, ale rád se nechám poučit. Mimochodem bych od dobrýho novináře čekal i seznam těch cen...
Antonín, topič
Re: Řadou cen?
Taky nevím, co je na tom jako tak objevného. Turbobenály se dělají přes třicet let a VW se s tím vytasí jako s bůhvíjakou novinkou...
superkutil
Trochu divné řešení, u vypnutých válců se písty stále hýbou.
Všechny systémy vypínání části motoru způsobí, že se válce zastaví a tím šetří energii pro jejich nezatížený běh - ztráty ve tření a energie potřebná na stlačení pístu a pro zrychlování a zpomalování pístu. Není mi jasné, na čem toto řešení šetří? Na základě zákona o zachování energie moc spotřeba nemůže klesnout.
Antonín, topič
Re: Trochu divné řešení, u vypnutých válců se písty stále hýbou.
No, vzhledem k tomu, že píšou "pístní pružiny zajistí uzavření válců" to asi nebude tak úplně košér celé.
Jinak se vzduch stlačí, ale zase bude na píst působit při expanzním pohybu. Jo, něco energie se ztratí do stěn válců.
Jan9002
Re: Mě taky jezdí fabie na dva válce
Hloupý, nebo kyselé hrozny?
Antonín, topič
Mno,
je to málo komplikované, proč to nezkomplikovat ještě víc, ne? Čtyři deci, kdo z vás to má?
Už se těším na nějakýho soutěžáka s touhle mašinou
truthspeaker
odpociva prece cely motor
Pri jizde bez zateze se redukuje privod paliva az k jeho uplnemu uzavreni a pak se motor jen "veze". Pri zatezi naopak valce potrebujeme. Takze jediny rozdil ve spotrebe bude uspora na svetlech, kdy bude vstrikovano palivo jen do dvou valcu. A to je uspora bezninu na prd. A presne za to tenhle motor i bude stat.
Nahlas se ti směju 2
Re: odpociva prece cely motor
Naivko, motor nefunguje buď na 100% nebo na 0%.
Přečti si článek.
InstinkTT
Test drive Fabia RS
Měl jsem možnost jezdit ve Fabii RS, s tímto motorem. Respektive silnější verzí. Neřešili jsme spotřebu, gumy, nic a spotřeba byla průměrně 18 litrů/100 km. :-D
Highdriver
U článku měl být nadpis "VW sobě"
... věčná sláva autorizovaným servisům :)
KarelV
Jo tak to jo...
on je ten systém INTELIGENTNÍ - takže pozná, když za volantem sedí cholerik, který jezdí stylem BRZDA-PLYN !!! ... tak to potom jo... A když pak předá kvůli chlastu řízení manželce, mohou si to domů spokojeně šinout i na ty dva válce...
JeFFik
Re: Jo tak to jo...
vypadá to tak, že ten systém je inteligentnější než někteří diskutéři
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...