- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
U Daimleru se zapomnělo na takové drobnosti jako je jeden z nejvýznamnějších světových výrobců nákladních vozidel Fuso, Freightleiner Trucks, Western Star, autobusy Thomas Built (takové ty typické školní busy v USA) a BharatBenz. Ale to budou jen takové světové detaily.
Stejně je zajímavé, jak se vlastnické podíly (a i transfer technologií) přesouvají do zemí, kde před pár lety nikdo neuměl vyrobit ani šroubek (Kuwait, Dong-Feng, Ratan Tata, Katar ..... )
Jo, kdyz se puvodnim majitelum nechce o svuj majetek pecovat...
Ty vlastníš mně a ja zas Tebe, oba patříme firmě kterou vlastnime oba. No hlavně že jsou ty auta ještě schopná pohybu. ..
Lidi asi mi blbne prohlížeč, ale nejde mi najít v tom článku ten přehledný průvodce...
Já jsem ředitelem a vlastníkem pily.......ale tedka mám tupej řetěz,takže ho musím o víkendu naostřit.
Chtělo by to pořádnej graf :-)
presne tak .. a pry "prehledny pruvodce". haha
ja cekal neco takovehodle
http://thedinfographics.com/wp-content/uploads/2012/02/automotive_family_tree_infographics.jpeg
A čí je korejský Chevrolet?
No on defacto korejský neexistuje, je to Daewoo. Každopádně patřil GM.
Patří sem automobilové značky BMW, Mini a Rolls-Royce. Firma je vlastněna ze 46,7 procenta rodinou Quandtů, Stefanem (17,4 procenta), jeho sestrou Susannou Klattenovou (12,6 procenta) a pak společným 16,8procentním podílem, který tvoří dědictví po jejich matce Johanně (zemřela v roce 2015).
To poněkud nevychází, že?
sedí, ta rozdílová desetina procenta je zřejmě zaokrouhlovací odchylka.
V podstate z toho vyplyva, ze temer vsichni puvodni vlastnici (zakladatele) automobilek jiz davno museli "zaprodat" dusi investorum a ponechat si mizive procento, ktere jim i tak prinasi obri balik... Takto to funguje v jakemkoliv odvetsi jiz pres 100 let !