Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

EU varuje: úpravy TDI kvůli Dieselgate mohou vést k vyššímu opotřebení

Prošel váš vůz úpravou software řídicí jednotky v souvislosti s Dieselgate? Podle expertů bude mít kratší životnost. Jeden ze spolupracovníků komise Evropské unie se svěřil německému Spiegel, že se dá předpokládat, že změny v nastavení řízení motoru mohou vést k vyšší zátěži jednotlivých komponentů.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MR

kdo by to byl čekal, že komponenty, když se budou více zatěžovat, tak budou mít kratší životnost, že ... Ačkoli ke koncernu nechovám sympatie, tohle mi přijde jako trochu systematická práce jak se snažit zničit VW ...

2 0
možnosti
PP

P56e40t20r 48P85e59t57r

3. 11. 2016 22:10

Největší sracka je biosložka.

3 0
možnosti
VS

EU úředník je určitě lepší technik než inženýři z VW ... tak to ano.

2 0
možnosti
TH

Ale to se týká jen vozů VW.Proč by měla mít Škodovka nějaký problém.Ted mám po technické a můj dvoulitrový turbodísl má emise jako litrový benzín.

1 0
možnosti
JK

Protože mají tytéž motory napříč celým koncernem?

3 0
možnosti

normální člověk proto na úpravu nepůjde. Když roky nevadilo a nevadí, že v TP jsou scifi údaje ohledně spotřeby, proč by najednou mělo vadit, že logicky jsou scifi i údaje o emisích

1 0
možnosti
PM

P16e22t76r 97M20i50c91h31a14l

3. 11. 2016 16:49

Taky mám cinklé TDI. Aktualizaci softwaru jsem odmítl. Na kouzla totiž nevěřím.

1 0
možnosti
PR

a radsi budu mit auto ktere v provozu normu neplni ale vydrzi 15 let provozu. nez abych mel auto ktere normu plni, ale proste nejede tak jak ma, ma zivotnost 5 let a pak musim koupit nove = 3x vyssi zatez protoze na stejny cas potrebuji 3 auta misto jednoho.

pamatujte vsichni na to ze nejekologictejsi auto je to ktere se nemuselo vyrobit

4 0
možnosti
JK

J94a39n 48K77r12u25p66k46a

3. 11. 2016 12:37

Toz pokud VW neni schopen bez podvodu sestrojit dieselovy motor, at prodava benzinovy, ktery ty normy plni. To by ale pro VW, prodavajici tak 98% naftovych motoru, byl holt pruser ...

0 6
možnosti
MK

Tak dnesni motory ty normy plni...

2 0
možnosti
KV

Tvrzení: " A v Evropě lidé jezdí na naftu z ekonomických důvodů"... postrádá ohledy na život, na zdraví lidí... ;-(

Ekonomika provozu je tímto tvrzením nadřazena ochraně našeho zdraví - a to je, troufám si tvrdit, móc ŠPATNĚ. :-/ Hájit až do krve dieselové motory může jen člověk, kteý se asi nikdy nepotkal s nikým, kdo má alergii nebo astma. Kdo nepoznal, jaké to je, když se špatně dýchá, když to člověka neustále nutí ke kašli... Rv

2 2
možnosti
KV

Já bych do osobních aut pro evropský trh úplně přestal dávat dieselové motory. Ať je používají kamiony a větší nákladní auta, u nich vzhledem k vyšší celkové ceně je možné používat jemné filtry a zařízení pro odstraňování NOxů. U osobních vozů bych se tomu úplně vyhnul... ;-)

2 2
možnosti
JD

J17a94n 52D55l67o84u74h46ý

3. 11. 2016 11:14

Nemá na životnost spíš vliv snižování objemu motorů ?8-o

1 0
možnosti
KV

Já bych zase tipoval spíš kvalita LOŽISEK ... ;-)

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?

Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...