Diskuze
Hyundai trendy nesleduje, tvoří je, říká šéfdesignér evropského studia
Děkujeme za pochopení.
V92l82a36d50i66s44l41a79v 79B68u67r28y50š57e96k
Zalez do podnikové oktávky 1,6 a buď rád, že ti to půjčí
J97i31n61d77ř80i66c65h 80L90n16ě33n94i80č95k61a
Ioniq 5 je designově neskutečně vymazlené auto (už jsem s pár měl čest v reálném provozu). Popravdě první elektromobil, který se mi fakt zatraceně líbí. A to nejen proto, že mi vzhledem připomíná DeLorean DMC-12 z Back to the Future (což má i svoje logické opodstatnění - DeLorean vycházel z konceptu kupé odvozeného od Hyundai Pony, přičemž z Pony vychází i Ioniq 5).
H25o97n23z98a 22T46a31r
Jak vice vydělat na Autech
Příplatková výbava za měsíční paušál?
D81u39š52a37n 11P45e43š43e49k
"Dnes máte velmi silný, výrazný designový jazyk."
Auta dnes dělají designově zajímavá, to ano, ale s touto větou nesouhlasím.
Hyundai žádný designový jazyk nemá, každý jejich model vypadá po stránce "designového jazyka" úplně jinak jak vepředu, tak i vzadu.
Co model, to každý pes jiná ves.
V59l82a28d53i68s15l50a44v 60B55u42r55y55š22e20k
tak proto to lidi kupujou, že to vypadá jinak, bych si nikdy hjúndaj nekoupil a viděl sem jedno v Řecku, tak sem si říkal, že si to koupím, fakt hezký, kona se to menuje, jenže sem si do toho sedl a to je prťavý, tak říkám nic a prodavačka že jestli nechci tusona, říkám co to je, mně to ukázala a já že pecka, dem to objednat, jenže je o to takovej zájem, že to bude až na jaře, co se dá dělat
T97o12m33á28š 70K61o64t
Tak schválně, jestli se z jejich čárkovaných předních světel Tucsonu stane trend nebo ne. Já doufám, že ne.
D37u78š85a55n 84P96e76š12e86k
Zrovna tohle se mi líbí, i zadní část Tucsonu je zajímavá, a je to naprosto originální design a nápad.
Ioniq 5 je také naprosto originální, moderní, zajímavý (včetně vodorovně navrženého dlouhého displeje na palubce).
Ale nedokáží to bohužel formou "designového jazyka" nějak sjednotit a přenést vzájemně i na ostatní modely.
Jak už jsem psal - jejich modely jsou každý pes jiná ves, designový jazyk není.
J25i31ř45í 26V91e61l37í33š36e16k
Má pravdu, ten chlapec. Když VW představil svůj první elektrický Golf, byl to totální propadák. Když představil ten druhý, bylo to už o něco lepší, ale pořád to byl chudý příbuzný Nissanu Leaf. Pořád to byla voda na mlýn odpůrcům elektromobility - ano, souhlas, tenhle elektromobil byl opravdu bídný a používat se téměř nedá.
Málokdo ale zná původní Hyundai Ioniq, korejskou prvotinu. Ač je to auto z roku 2016, není na něm jediná chyba. Spotřebu má tak nízkou, že ho dodnes Bjorn Nyland (youtuber zabývající se elektromobily) srovnává s novými auty a pořád poukazuje na to, jak ten starý Ioniq byl dobrý a jak s ním výrobci ani dnes nezvládají držet krok. Tohle auto rychle nabíjí, rychle jede, nepřehřívá se, nežere, je velké, pohodlné, má výbavu (která opravdu výborně funguje), nekazí se a vypadá výborně. VW, který se pořád plácá po ramenou, dodnes nevyrobil konkurenceschopné auto (ano, mají větší baterky a dojedou dále, ale to je dáno dobou).
Takže bych rozhodně Hyundai nehanil a vůbec bych se nebál říci, že na poli moderních aut je na prvním místě Tesla, pak Hyundai a pak teprve Nissan, Peugeot a ostatní tradiční automobilky. Úplně se mi příčí zmiňovat VW, jehož auta jsou sice pořád lepší a lepší, ale stále je to naleštěná bída.
Mám - li vnímat VW jako jednoho z největších světových výrobců aut, pak postrádám jediné auto, které v poslední době bylo něčím výjimečné. Nový Tucson se pozná hned, ale ty tuctovky od VW (potažmo jiných koncernových značek) jsou všechny stejné, vždyť už téměř ani nejde rozeznat Fabia a Octavia, pokud zrovna nestojí vedle sebe. Dobré je, že Hyundai si drží kvalitu. I nová auta jsou dobrá. Kvalitativní sešup u VW vidím u služebáku, to je opravdu od desíti k pěti.
R86a94d54o48s67l23a29v 53J66a57n67ý26r
no ten jejich trend pokroucených plechů se zrovna moc nechyt. a není divu
J39a33k76u93b 22P46o74d98a90n64n61y
Ano Hundai nesleduje trendy, pouze kopíruje konkurenci, tudíž není třeba něco sledovat :)
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...