Diskuze

Test infotainmentů v autech: Zlatá tlačítka! Displej je nebezpečnější než mobil

Držet za jízdy mobil v ruce? Psát zprávy? Tlachat po síti? Naprosto nepřípustné, v tom mají české zákony jasno. Vždyť také podobné rozptylování řidičů stojí přibližně za třetinou nehod v Evropě. Tak proč se automobilky snaží vmáčknout kdejakou funkci do dotykových displejů, když odvádějí naši pozornost stejným, možná ještě horším způsobem? Ne, to není hořekování technologických morousů, ale výsledek aktuálního testu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

K testu mám poznámku - nezlobte se, ale párovat mobil při řízení, to by udělal snad jen šílenec. Navíc mám zkušenost s jedním z testovaných aut a ve Fiatu Tipo to prostě nejde - když chcete párovat mobil, tak vám napíše, ať nejdřív zastavíte.

0 0
možnosti
Foto

Můžu se zeptat, co v Tesle trvalo 63 vteřin na nastavení teploty? Zrovna ovládání teploty je velmi snadné, dá se nastavit i na kolečka na volantu a anglicky hlasově včetně příkazu ala mrzne mi zadek 😉. Co je na zastřelení jsou mlhovky...

0 0
možnosti

Už jsem se párkrát zhrozil, kolik jsem toho ujel, než se mi podařilo ztišit rádio v novém Tiguanu. A to mám jeho dotykové ovládání na volantu, ale někdy je buď hodně citlivé nebo někdy naopak nereaguje, a pak se musím na to víc soustředit, čímž klesá sledovanost jízdy

to je malá ukázka z praxe

prostě ty nejpoužívanější věci by měli být na ruční ovládání (tlačítka nebo otočné regulátory), to ostatní může být přes dotyk na info

1 0
možnosti
MH

Tak hlavně že se pokutuje držení mobilu za jízdy..

3 0
možnosti
Foto

Ale nepokutuje.... Nikdo nic nevidí, nikdo nikoho nezastaví, nikdo nikomu nic nedokáže...

0 0
možnosti
Foto

Nějak nerozumím tomu, co ladili na radiu tak dlouho. Snad rádio se dá ovládat na volantu, aspoň v normálních autech a tak není potřeba šmatlat po displeji. Já na displej prakticky nesahám, za jízdy nemám žádný důvod.

0 2
možnosti
JB

J72i58ř28í 57B85r20a84d86a

18. 10. 2023 14:51

Subaru Forester 2019, na spoustu věcí zvlášť tlačítka, poslepu šáhnu, nastavím, změním, zapnu, vypnu, nemusím nikam čučet. 8-)

2 0
možnosti
Foto

Subaru Outback podobně - například na nastavení klimatizace jsou tam velká tlačítka - modrá šipka dolů a červená nahoru, krok po půl stupni, dá se to "naslepo".

0 0
možnosti
Foto

A38v11i 30B59a25b87i26c

18. 10. 2023 12:47

....nebo čmudiaci benziňák. Proč pouze diesel?

0 2
možnosti
Foto

A81v66i 15B71a10b77i73c

18. 10. 2023 12:43

Oceňuji, že se v iDnes objevil tento zajímavý článek.

Z pohledu bezpečnosti jsou dotykové displeje šílenost. Tlačítka lze ovládat i poslepu.

10 0
možnosti
JB

J72a43n 54B28á35r70t43a

18. 10. 2023 12:12

Jak je možné, že tohle vůbec prošlo homologací? Při homologaci se netestuje bezpečnost?

4 1
možnosti
TV

Infotaiment od Škody? Minmálně 2-3x týdně musím retartovat, protože se sekne. Pravidelně mi sám od sebe restartuje mobil a nejlepší je když vyzvání jako, že máte příchozí hovor a přitom vám nikdo nevolá - opravit to jde jen hard resetem. Navíc si to nepamatuje personální nastavení, takže pokaždé když sednu do auta musím si znova nastavit svoje parametry. Příšernej krám! Děti by to naprogramovali líp.

4 0
možnosti
Foto

Já jsem toho trošku bál u nového auta, ale nakonec dobrý, buď mám štěstí na kus a nebo už letošní produkci odladili. Aspoň v Kodiaqu, vše funguje na 100 %, spolehlivě a rychle.

0 0
možnosti