- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
K testu mám poznámku - nezlobte se, ale párovat mobil při řízení, to by udělal snad jen šílenec. Navíc mám zkušenost s jedním z testovaných aut a ve Fiatu Tipo to prostě nejde - když chcete párovat mobil, tak vám napíše, ať nejdřív zastavíte.
Můžu se zeptat, co v Tesle trvalo 63 vteřin na nastavení teploty? Zrovna ovládání teploty je velmi snadné, dá se nastavit i na kolečka na volantu a anglicky hlasově včetně příkazu ala mrzne mi zadek 😉. Co je na zastřelení jsou mlhovky...
Už jsem se párkrát zhrozil, kolik jsem toho ujel, než se mi podařilo ztišit rádio v novém Tiguanu. A to mám jeho dotykové ovládání na volantu, ale někdy je buď hodně citlivé nebo někdy naopak nereaguje, a pak se musím na to víc soustředit, čímž klesá sledovanost jízdy
to je malá ukázka z praxe
prostě ty nejpoužívanější věci by měli být na ruční ovládání (tlačítka nebo otočné regulátory), to ostatní může být přes dotyk na info
Tak hlavně že se pokutuje držení mobilu za jízdy..
Ale nepokutuje.... Nikdo nic nevidí, nikdo nikoho nezastaví, nikdo nikomu nic nedokáže...
Nějak nerozumím tomu, co ladili na radiu tak dlouho. Snad rádio se dá ovládat na volantu, aspoň v normálních autech a tak není potřeba šmatlat po displeji. Já na displej prakticky nesahám, za jízdy nemám žádný důvod.
Subaru Forester 2019, na spoustu věcí zvlášť tlačítka, poslepu šáhnu, nastavím, změním, zapnu, vypnu, nemusím nikam čučet. 8-)
Subaru Outback podobně - například na nastavení klimatizace jsou tam velká tlačítka - modrá šipka dolů a červená nahoru, krok po půl stupni, dá se to "naslepo".
....nebo čmudiaci benziňák. Proč pouze diesel?
Oceňuji, že se v iDnes objevil tento zajímavý článek.
Z pohledu bezpečnosti jsou dotykové displeje šílenost. Tlačítka lze ovládat i poslepu.
Jak je možné, že tohle vůbec prošlo homologací? Při homologaci se netestuje bezpečnost?
Infotaiment od Škody? Minmálně 2-3x týdně musím retartovat, protože se sekne. Pravidelně mi sám od sebe restartuje mobil a nejlepší je když vyzvání jako, že máte příchozí hovor a přitom vám nikdo nevolá - opravit to jde jen hard resetem. Navíc si to nepamatuje personální nastavení, takže pokaždé když sednu do auta musím si znova nastavit svoje parametry. Příšernej krám! Děti by to naprogramovali líp.
Já jsem toho trošku bál u nového auta, ale nakonec dobrý, buď mám štěstí na kus a nebo už letošní produkci odladili. Aspoň v Kodiaqu, vše funguje na 100 %, spolehlivě a rychle.