- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Ohnu trubku zas a posunu si pás. Nedostatečná výstupní kontrola. Tesla tlačí moc na pilu. Pak se stávají takové dost podivné věci.
To vypadá jako úmysl někoho ve výrobě, nikoliv jako chyba technického řešení.
Rzhodně. Špatná výstupní kontrola. Je onšem možné, že volant je zasunutý dost silou, takže se na to jednoduše nedá přijít.
Nepřišroubovaný volant? Je to závada? Zákazník si přeci objednat autonomní řízení.
Japonci to začinaji flakat ?
https://www.ceskenoviny.cz/zpravy/toyota-jeste-nevyresila-problem-s-odpadavajicimi-koly-bz4x/2238651
Asi byly vyrobeny v pondělí nebo v pátek:-/
Tak to u Tesly mají pondělí a pátek 7 dní v týdnu.
Rostou moc rychle a v továrnách v Americe je to často šité horkou jehlou. Stačí si sednout do nových modelů vyrobených v Číně a v Berlíně a od konkurence je to k nerozeznání. Na druhou stranu, kdyby se tohle stalo jiné automobilce, tak by se o tom tolik nepsalo/neklikalo. Mám 6 let starý model, kde si vrzne max panorama kvůli změnám teploty. Chápu, že by to někoho mohlo štvát, ale já si na tom autě spíš užívám všechny benefity, které nabízí... např. zadarmo cestování po celé Evropě. Pokud někdo bude chtít mínusovat, tak prosím konstruktivně, rád se o tom pobavím. (pro upřesnění - nejsem zastánce nuceného přechodu na EV).
Naopak. Kdyby se tohle stalo jiné automobilce, je z toho class-action lawsuit. Ale nepřirozená míra tolerance je u majitelů Tesel obecně známá věc.
Si tak říkám, co na Tesle fakt drží opravdu dobře Už to byly rozpadlé přední nápravy, díky nedotaženým šroubům, svévolně praskající okenní skla, odlétávající za jízdy nárazníky a zatékání do vozidla a teď pro změnu upadající volanty
Vždy to bylo pár hodně probíraných kusů a pak najednou ticho po pěšině.
A nezapomněli zákazníci zaplatit měsíční tarif na šrouby? Aha.
Se smějete, ale soused teď jel s jedním starším modelem S do autorizáku s nějakým problém (což není nic divného, je tam ob dva měsíce), a fakt se mu dostalo reakce že sorry, že skončila podpora. To je fakt jak telefon s droidem
Američani nejsou při výrobě aut až tak důslední. Tady to už evidentně přehnali
Mám Mustanga a to zpracování vážně katastrofa. Barevné odstíny plechů a plastů různé. Ba dokonce různé plasty mají různé odstíny. Prostě díly od různých dodavatelů.
Slícování katastrofa. Každá mezera jinak široká. Při předávání auta nešla zavřít kapota. Prodejce nám navíc řekl, že je u pantu řidičových dveří poškrábaný lak. Ale že když budeme chtít, auto rozeberou a že nám to na záruku přelakují - Ford AMB Praha.
Tak nám tedy dali alespoň opravný lak v lahvičce a propisku s logem mustang.
A to berte že to je normální výrobce (byť zrovna mustang není braný jako nějaký top model, ale levné sportovní auto, proto to zpracování je jaké je), s letitým know how. Tesla nemá nic, proto má takové fatální přešlapy s tolika věcmi v konstrukci.
To je v pořádku. To jen přešlo do režimu autonomního řízení SAE level 5. Level 5 jezdí bez volantu.