Diskuze
Bezpečnost na silnicích zlepší snížení rychlosti, radí odborník
Děkujeme za pochopení.
I66v58a58n12a 35N81o50v59á
Já bych nařídila chození pěšky. Bylo by to ekologické, bouračky by se přes noc staly minulostí. Akorát zlodějstán by přišel o výpalné v podobě spotřební daně a DPH. To by se ale zase dalo ošetřit zákonem, že každý je povinen platit spotřební daň jakoby stejnou trasu co ujde ujel autem. Nebo by se zavedla daň z chůze.
J77i39ř16í 75H33o39r76á61k
Kravina! Jezdím kolem 60 tis. km ročně. Tam kde je silnice "náročnější", tam lidi běžně jedou do 70 km/hod. i tak. A pokud tam někdo jede jako prase, pojede tam tak bez ohledu na oficiální limit. A vpálit do stromu při sedmdesátce je právětak smrtelné jako při stovce. Tam už prostě co do "smrtelnosti" není rozdíl.
Vidím ale jeden zcela opomíjený moment při regulaci dopravy: policajti se stále soustřeďují na snadný finanční profit. Je to snadno vyčíslitelné: uložili jsme X pokud v celkové výši Y korun ... A je to SNADNÉ ! - Plus buzerace. Jedete, nic jste neudělali krom toho, že jste zastavili na benzínce u dálnice koupit si keksy. A už vás při výjezdu kontrolují. A zas: je to SNADNÉ! Sedí převážně v autě a sem-tam vylezou. A ty co jedou po dálnici 180-kou ani nevidí. Ti parkovištěm neprojíždějí.
Jenže se zcela opomíjí ZPŮSOB JÍZDY! Zapomnělo se na to před lety, když se udělovaly houfně licence na výuku nových řidičů. Autoškoly na to kašlou, v rámci existujícího systému je k tomu nic nenutí a vlastně v tom minimu hodin jízdy na to není moc čas. A záleží na instruktorovi. Kdo a jak kontroluje jejich práci? Ne testem v lavici, ale na silnici! Kdo a jak bude přeškolovat ty co je autoškoly vyprodukovaly jako "rychlokvašáky" , jak se bude tohle zachraňovat? To co politici před léty zmršili a dodnes se v tom pokračuje! Kdo kontroluje způsob jízdy v terénu tj. na silnicích? V situaci, kdy v této věci i dopravní policajti mají chaos (viz dopraváci v okrese Bruntál)?
Ale samozřejmě, to by potřebovalo poctivou práci (policajtů a přidružených složek) a do té se nikomu nechce. Takže se pak divte, že každý kdo má v ři-ti díru se prohlásí za dopravního experta a jako správný génius nás spasí svým geniálním vynálezem: řekne snižte rychlost!
Budoucí výsledek? Psal jsem to nahoře: buzerace. Ä žádný reálný výsledek. Zato se víc vybere na pokutách a policajti si zlepší statistiku. Uloží víc pokut ve větší celkové výši.-Pamatujete dopravního "experta" ministra Šlinka? Neprošel testy!
V67l71a52d18i20m43í77r 12P85a63v97l41í79č14e49k
...já vám teda něco povím: ÚPLNĚ BY STAČILO DODRŽOVAT SOUČASNÉ RYCHLOSTNÍ LIMITY....
Š87t15ě77p63á71n 74B11u36r35i45a10n
Kdo je odborník Landa? Viz článek na DF http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=2014120101
Další dojič kapitalismu, vydávající se za odborníka.
T23o54m38á20š 88B63u67r38a
Někde by to opravdu mohlo pomoci. Ale jako systémové řešení je to dle mne špatně. Při plošné aplikaci takovéto vize se může stát, že přestaneme kupovat automobily a budeme jezdit třeba na koních jako naši předci před třista- a více lety.
Pokud zrovna toto není koncepčním cílem předmětné rady. Mělo by to samozřejmě své výhody. Především v oblasti ekologie. A následně by stát ušetřil za údržbu a výstavbu komunikací.
Jak tak o tom uvažuji, ono by to nemuselo být špatné: místo benzínek přepřahací stanice, jízda kudykoliv, odpadly by problémy s parkováním, okamžitě bychom přestali být z valné části závislí na ropě ...
To by nám Evropa mohla jenom tiše závidět.
M41i12r96o78s33l79a55v 25B70u82d18a
A koně byste "parkoval" kde? Místo závislosti na ropě (která ovšem neslouží jen pro výrobu PHM) závislost na krmivu pro koně. Všude by bylo naděláno a děsný smrad
V78l73a88d58i86s27l61a23v 89N92e70k26o82l74a
Nikoliv snížení rychlosti,ale dodržování předpisů a ne jezdit jako hovada!!!Např.kolik
idiotů předjíždí na dabl plné,kolik blbů jezdí na červenou a j.Dokud se nebudou brát řidičáky na doživotí tak se ta prasáckost nezmění.
J42a63r57o57s53l18a76v 21L74e18b54e89d36a
Nikoliv dodržování zbytečných předpisů (ty potřebné samozřejmě uznávám) ale ROZUM. I na dvojité plné se dá předjet (cyklista nebo traktůrek například), když se při tom _neriskuje_.
D53u82š25a58n 39V52í26t65e35k
Lidičky, podívejte se do okolních i neokolních, ale vyspělých států. Zlomek nehod. A jezdí stejně nebo rychleji. Ale mají lepší projektanty silnic a lepší lidský materiál za volantem.
Tyto "odborné" rady jsou vážně jen k tomu, aby odvedly pozornost od podstaty problému.
K34a95r51e92l 37N50e77d45o70p85i24l
Já bych tydlety auta, odborníky na auta a internetu zakázal.
I14r89e26n97a 67V27o74s41t67o97u80p13a96l90o17v40á
první věta stačí.....silniční fašismus v plné nahotě.
J73a43n 40T72a65r18a16b39a
V kterém ústavu je pan "odborník" hospitalizován?
Určitě je jiný odborník se stejnou diagnózou, který by nás rád oblažil podobně hodnotnou myšlenkou, že kdyby se všechno obyvatelstvo chladného a arktického pásma přestěhovalo ho do mírného pásma, ušetřilo by se za vytápění a snížily se enviromentální vlivy.
Plácat teoretické pravdy je jedna věc, domyslet jejich reálné dopady, pokud by někdo měl tak málo rozumu, že by je realizoval, věc druhá.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...