Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

JV
JD

J74i51ř56í 97D10e10š72t

15. 3. 2024 10:33

Hodně omáčky ale málo knedlíků.

PS

Tak ať si to užijí. Nevidím budoucnost příšliš růžově v narůstající konkurenci. Aut MG apod. je vidět stále více.

Foto

Budou se mít špatně. o co se budou mít Číňani líp, o to oni se budou mít hůř.

Jako mestsky levny eauto si nepredstavuji nejaky suv za 750 tisic s milionem zbytecnych asistentu kdejakyho prdu, ale spis nejaky malicky auto, dojezd klidne jen do 200km, malej vykon, ocesany od vsech zbytecnosti v cene kolem 250k max.

JM

J23a23n 41M36a10r47e30š

15. 3. 2024 11:20

Takový bych koupil hned, na dojíždění do práce naprosto super.

IF

I14v53a17n 44F81u19č33í76k

15. 3. 2024 9:13

Vozů s elektrickým pohonem vyrábí automobilka Volkswagen čím dál více, ale některých prodává stále méně. Německý gigant naráží na sílící odpor zákazníků k elektromobilům, takže závody v Evropě trpí nadkapacitou, říká odborový předák Škody Auto Jaroslav Povšík.

...

Pro tentokrát bych věřil i odboráři. Běžný občan na elektroauto, se kterým by jezdil do práce nemá, nemá ani na vyšší pojištění drahého vozu. Když si pak někdo prostuduje manuál, kde výrobci radí, že pro prodloužení životnosti akumulátoru se doporučuje nenabíjet jej na 100% kapacitu, střídat pomalé a rychlé nabíjení v poměru 2:1 a nevybíjet akumulátor příliš pod úroveň 20%, pak si i přehodnotí deklarované údaje o dojezdu,

Tohle není o odporu zákazníků k elektromobilitě, ale o tom, že VW neumí vyrobit dobrý a cenově zajímavý elektromobil.

VD

[13:08, 13. 3. 2024] Vlaďa: https://m.focus.de/auto/news/verbrenner-aus-gekippt-brisantes-leak-aus-bruessel_id_259734369.html?fbclid=IwAR2RH23iTSdpcPI6KDkILG81gpbehv1vBXWxvZ7PzQvDXPtf2kzG7EnrpaU

[13:08, 13. 3. 2024] Vlaďa: Zazvonil zvonec a pohádkám o čisté elektromobilitě v EU je konec

Milan Smutný, 9.3.2024

"V pondělí večer 4. března vybuchla v sídle EU v Bruselu bomba, aniž by si toho klíčová média všimla: Evropský parlament přijal na návrh Evropské komise usnesení, že elektrické auto není automaticky klimaticky neutrální auto. Ideologicky prosazovaným e-autům tak zazvonil v EU umíráček.

Rozhodnutí poslanců EU předcházelo „překvapivé“ zjištění Evropské komise (EK), že do emisní bilance čistě elektrických aut (BEV) se musí započítat celý životní cyklus auta včetně velmi emisně šeredné bilanční výroby baterie, ztráty z provozu jako i fakt, že většina elektrických aut má svůj výfuk vlastně v uhelné elektrárně.

Zprávu, kterou bez pozornosti velkých médií včetně týmu českých zpravodajců v Bruselu přinesl internetové portál a videokanál rakouského listu Neue Kronen Zeitung, doprovodila tabulka emisí dle zdrojů. Nejlépe tak emisně vycházejí tradiční spalovací auta na benzín a naftu, e-auta obsadila předposlední místo, když emisně nejhorší je dle tohoto hodnocení pohon na tzv. šedý vodík vyráběný ze zemního plynu. Vedení EU tak obrací svou dosavadní politiku prosazování nulových emisí ve prospěch elektromobilů o 180 stupňů. To je začátek konce slepé sázky na elektromobilitu, která byla, je a bude ovšem spojena s obrovskými zmatky a zejména s astronomickými náklady..."

FH

F28i31l43i20p 53H16r67b15e21k

15. 3. 2024 11:17

"většina elektrických aut má svůj výfuk vlastně v uhelné elektrárně"

Tohle se ještě pořád někde omílá? Jak je to možné, když velká část současných majitelů EV dobíjí po velkou část roku z vlastní fotovoltaiky a když ne, tak dobíjí v rámci evropského mixu z uhlí z 18 %?

JM

Opět (téměř)samý elektroauto "znalec" :D

Mě se to auto líbí. Zatím o něm nic moc nevíme a rád se dozvím více.

FV

Cena je vysoká, ale vzhledem k dnešním cenám nových aut není zase o moc vyšší - i nejzákladnější varianta Fábky se dnes pohybuje na 400 tisících Kč, faceliftovaná Oktávka First Edition začíná na 800 tisíc Kč. Problémem bude spíš nedobudovaná infrastruktura.

JH

400 vs 650 Vám připadá jako "není o moc vyšší"?

  • Nejčtenější

Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil

7. května 2024  16:43

Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...

Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého

9. května 2024

Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž

10. května 2024

Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...

Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají

12. května 2024

Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář

14. května 2024

Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...

Stellantis se paktuje s Číňany. Budou v Evropě vyrábět a prodávat elektroauta

15. května 2024

Mezinárodní automobilová skupina Stellantis vytvořila s čínským výrobcem elektromobilů Leapmotor...

Škodovky mají správné ceny, hlídáme náklady, vysvětluje šéf české Škody

15. května 2024

Premium „Pořád je dostupnost mobility velmi dobrá,“ myslí si Jiří Maláček, šéf českého zastoupení Škody...

Biden v ekonomické válce s Čínou, na elektroauta uvalí USA clo sto procent

14. května 2024,  aktualizováno  14:30

Spojené státy zvýší cla na dovoz elektromobilů z Číny z 25 na 100 procent, oznámila administrativa...

Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář

14. května 2024

Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...

Akční letáky
Akční letáky

Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!