Pro zapojení do diskuse musíte mít oprávnění diskutovat.
J34i96ř92í 92V40á45c75l38a88v67í59č15e30k
Prošvihli šanci. Pepiq by byl lepší název.
J96a95k96u32b 25Č53i81š91e84c70k14ý
Ten bude na petrolej
J74i51ř56í 97D10e10š72t
Hodně omáčky ale málo knedlíků.
P14a54t73r96i83k 18S82v27o80b53o64d66a
Tak ať si to užijí. Nevidím budoucnost příšliš růžově v narůstající konkurenci. Aut MG apod. je vidět stále více.
V60l66a17d73i88s76l32a24v 24B49u58r49y35š87e28k
Budou se mít špatně. o co se budou mít Číňani líp, o to oni se budou mít hůř.
J87a88k77u38b 87Č93i52š10e75c33k97ý
Jako mestsky levny eauto si nepredstavuji nejaky suv za 750 tisic s milionem zbytecnych asistentu kdejakyho prdu, ale spis nejaky malicky auto, dojezd klidne jen do 200km, malej vykon, ocesany od vsech zbytecnosti v cene kolem 250k max.
J23a23n 41M36a10r47e30š
Takový bych koupil hned, na dojíždění do práce naprosto super.
I14v53a17n 44F81u19č33í76k
Vozů s elektrickým pohonem vyrábí automobilka Volkswagen čím dál více, ale některých prodává stále méně. Německý gigant naráží na sílící odpor zákazníků k elektromobilům, takže závody v Evropě trpí nadkapacitou, říká odborový předák Škody Auto Jaroslav Povšík.
...
Pro tentokrát bych věřil i odboráři. Běžný občan na elektroauto, se kterým by jezdil do práce nemá, nemá ani na vyšší pojištění drahého vozu. Když si pak někdo prostuduje manuál, kde výrobci radí, že pro prodloužení životnosti akumulátoru se doporučuje nenabíjet jej na 100% kapacitu, střídat pomalé a rychlé nabíjení v poměru 2:1 a nevybíjet akumulátor příliš pod úroveň 20%, pak si i přehodnotí deklarované údaje o dojezdu,
D58a91v64i94d 34Ř70e95z89n93í38č13e25k
Tohle není o odporu zákazníků k elektromobilitě, ale o tom, že VW neumí vyrobit dobrý a cenově zajímavý elektromobil.
V75l71a17d66i40m50í89r 63D18l81o87u48h21ý
[13:08, 13. 3. 2024] Vlaďa: https://m.focus.de/auto/news/verbrenner-aus-gekippt-brisantes-leak-aus-bruessel_id_259734369.html?fbclid=IwAR2RH23iTSdpcPI6KDkILG81gpbehv1vBXWxvZ7PzQvDXPtf2kzG7EnrpaU
[13:08, 13. 3. 2024] Vlaďa: Zazvonil zvonec a pohádkám o čisté elektromobilitě v EU je konec
Milan Smutný, 9.3.2024
"V pondělí večer 4. března vybuchla v sídle EU v Bruselu bomba, aniž by si toho klíčová média všimla: Evropský parlament přijal na návrh Evropské komise usnesení, že elektrické auto není automaticky klimaticky neutrální auto. Ideologicky prosazovaným e-autům tak zazvonil v EU umíráček.
Rozhodnutí poslanců EU předcházelo „překvapivé“ zjištění Evropské komise (EK), že do emisní bilance čistě elektrických aut (BEV) se musí započítat celý životní cyklus auta včetně velmi emisně šeredné bilanční výroby baterie, ztráty z provozu jako i fakt, že většina elektrických aut má svůj výfuk vlastně v uhelné elektrárně.
Zprávu, kterou bez pozornosti velkých médií včetně týmu českých zpravodajců v Bruselu přinesl internetové portál a videokanál rakouského listu Neue Kronen Zeitung, doprovodila tabulka emisí dle zdrojů. Nejlépe tak emisně vycházejí tradiční spalovací auta na benzín a naftu, e-auta obsadila předposlední místo, když emisně nejhorší je dle tohoto hodnocení pohon na tzv. šedý vodík vyráběný ze zemního plynu. Vedení EU tak obrací svou dosavadní politiku prosazování nulových emisí ve prospěch elektromobilů o 180 stupňů. To je začátek konce slepé sázky na elektromobilitu, která byla, je a bude ovšem spojena s obrovskými zmatky a zejména s astronomickými náklady..."
F28i31l43i20p 53H16r67b15e21k
"většina elektrických aut má svůj výfuk vlastně v uhelné elektrárně"
Tohle se ještě pořád někde omílá? Jak je to možné, když velká část současných majitelů EV dobíjí po velkou část roku z vlastní fotovoltaiky a když ne, tak dobíjí v rámci evropského mixu z uhlí z 18 %?
T45i60b44o80r 97V36i26z33v46a96r96y
Proč ne Pepiq ?
M32a54r41t46i49n 14P41e28k68a68r75e14k
Nova Skoda E-pig 😂
T25o83m16á49š 61K78u50b31a44l20á64k
haha😐
J36a55n 31M58a52t62o46u84š44e89k
Opět (téměř)samý elektroauto "znalec" :D
Mě se to auto líbí. Zatím o něm nic moc nevíme a rád se dozvím více.
F51r87a73n89t96i69š48e74k 49V45r51á68n56a
Cena je vysoká, ale vzhledem k dnešním cenám nových aut není zase o moc vyšší - i nejzákladnější varianta Fábky se dnes pohybuje na 400 tisících Kč, faceliftovaná Oktávka First Edition začíná na 800 tisíc Kč. Problémem bude spíš nedobudovaná infrastruktura.
J29a95r91o86s63l54a95v 75H61o21r88á14k
400 vs 650 Vám připadá jako "není o moc vyšší"?
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
Stellantis se paktuje s Číňany. Budou v Evropě vyrábět a prodávat elektroauta
Mezinárodní automobilová skupina Stellantis vytvořila s čínským výrobcem elektromobilů Leapmotor...
Škodovky mají správné ceny, hlídáme náklady, vysvětluje šéf české Škody
Premium „Pořád je dostupnost mobility velmi dobrá,“ myslí si Jiří Maláček, šéf českého zastoupení Škody...
Biden v ekonomické válce s Čínou, na elektroauta uvalí USA clo sto procent
Spojené státy zvýší cla na dovoz elektromobilů z Číny z 25 na 100 procent, oznámila administrativa...
Auta dnes může prodávat každý lúzr, říká k testu autosalónů novinář
Rozstřel Investigativní tým MF DNES a iDNES.cz opět po roce otestoval české autosalóny. Průzkumníci ve...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!