Obě jsou nečekaně prostorné, samozřejmě s jednodušší technikou, to patří k žánru. Technickou příslušnost k malým autům prozrazují do podběhů zapadlá malá kola. Právě kvůli nim z některých pohledů divákovi přijde, že na celku něco nesedí. Takový je indický motorismus: plouživý, jednoduchý, hrající na efekt a pasoucí po prostoru. Jak auto jezdí, je vlastně jedno, hlavně aby mělo vychytaný infotainment s připojením k telefonu, na internet a wi-fi. V tom je indické publikum nekompromisní.
Na velesložitý indický trh se musí fištrónem, improvizací a nečekanými řešeními. Snad i proto dostala česká značka, která chvílemi dodnes dohání k zuřivosti německé vedení „českými řešeními“ zapeklitých problémů, s nimiž si teutonské procesy korporace neporadí, na starosti indický trh. Otcovství obou škodovek, kterými značka v Indii zahajuje novou éru, oficiálně automobilka přiznává Janu Řepovi, šéfovi produktového marketingu Škody Auto v Indii. Naspecifikovat, jak mají být oba vozy koncipované, co mají umět, jak mají být velké a jakou mají dostat výbavu, byl jeden z prvních úkolů, který dostal, když v roce 2017 do Indie za Škodovku přišel.
Název SUV Kushaq pochází z několik tisíciletí starého indického jazyka sanskrt. V této ještě dnes užívané „řeči bohů“ označuje „Kushak“ krále nebo vládce. To Slavia je pro Čecha srozumitelnější.