Zobrazit příspěvky: Doporučované Všechny podle vláken Všechny podle času

V38á86c74l28a59v 82P41a28v83e94l91e64k 1420276146764

Podle mnoha indícií se blíží období recese automobilek v Evropě. Osobně si myslím, že růst bude jen Dacia a to právě kvůli takovým levným modelům. Škoda by mohla vytvořit nějaké lidové vozy i pro Evropu, i když chápu, že kvůli mnoha nařízením to není zrovna jednoduché. Ale až přestanou Škody kupovat úřady a podnikatelé, padne tvrdě dolů :-/ do soukromého sektoru těch prodejů není zase tolik.

+14/0
doporučit
17.9.2019 9:37

M23a84r37c49e72l 18S74u60p 6409385658120

Mě by se osobně to SUV za 260 K moc líbilo ! Vypadá opravdu hezky ! Velká škoda, že se tady ty "indické" vozy nemohou prodávat ! Já bych zcela určitě do koupě takového vozu šel ! Byla by to pro mě lepší alternativa, než opravovat své starší japonské SUV. Bohužel podobné vozy se na našem trhu prodávají pouze za trojnásobnou cenu.

Je mi jasné, že by to bylo poněkud "spartánské" a neobsahovalo by to plno hejblat a asistentů a displejů, ale to by bylo pro mě spíše plus.

No těžce se skousává, že úředník v EU chrání klima před GO a moji bezpečnost co to dá a já bych to celé měl štědře zaplatit a být mu ještě vděčný !

+6/−1
doporučit
17.9.2019 9:26

M24a29r66t83i53n 42P11ř55e98n62o87s16i62l 3701740352

Tak ono vyrábět auto pro Indický trh neni nic náročnýho. Automobilka vezme starej už třeba nevyráběnej model, díky tomu, nemusí nic nového vymýšlet, může použít staré stroje na výrobu z továren, kde už se tenhle typ nevyrábí. K tomu jako bonus nemusí na Indickém trhu vyrábět kvalitní kusy a hlavně nemusí dodržovat přísné bezpečnostní předpisy, takže může použít nekvalitní materiál a auto nenusí obsahovat některé bezpečnsotní prvky, což razantně snižuje cenu. Viz. Idická Suzuki Swift, která podle Euro ncap dostala 2hvězdičky a EU verze 5 hvězdiček.

+3/−1
doporučit
17.9.2019 7:44

A39n94t54o50n30í87n 94K44a62t34z53e72r 8202673896770

Tak proč Dcie je tak úspěšná i když její vozy SUV jsou do 300tisíc a to jako by Škodovka nezvládla??Nezvládá z jednoho důvodu a to je koncernový manuál,který jim to zakazuje.Ale proč to si můžeme jen domyslet.No když to Německé vedení je tak moc skostnatělé,že se už pomalu skoro nehýbe.Chtělo by to tam pořádný průvan a dát do vedení mladší než ty vyčpělé trosky přes 50let,které už toho moc nevymislí!!

+2/−4
doporučit
17.9.2019 10:37

P29e98t55r 31S22k62á69l28a 7737133796590

v čr bude taky, už se testuje v Chanově

+1/0
doporučit
18.9.2019 8:24

S95t31a85n11i42s48l30a44v 82N24o80v36o33t31n30ý 2293876389449

A pro náš trh bude jaké SUV za 260 000kč?

+1/−1
doporučit
17.9.2019 12:58

Premium

Gott šel měsíc před smrtí do Archivu bezpečnostních složek. Měl čisté svědomí, říká Špátová

Ten titulek musím hned opravit, protože Olga Špátová s Karlem Gottem prožila vlastně roky dva. Už před deseti lety, k...

Premium

Audioknížka o životě Jeana-Paula Belmonda, vyprávěná Jiřím Krampolem. Zcela zdarma

Jiří Krampol daboval Belmonda ve 28 filmech a jeho hlas je tak s tímto hercem téměř neoddělitelně spojen. Stylově tedy...

Premium

Červenobílý život na hraně. Čína se zlobí, Tvrdík i celá Slavie trnou

Žádná legrace to není. Aspoň pro slávisty určitě ne. Sám prezident republiky naznačil, že do slavného fotbalového klubu...

Najdete na iDNES.cz