Diskuze

Nová fabia dorazí v roce 2021, i s novým klasikem, atmosferickým MPI

Škoda přisedá na elektrickou vlnu, jejíž sílu samotný mateřský koncern VW umocňuje, ovšem ještě dlouho budou automobilky stavět a vydělávat na konvenčních autech. Jedním z pilířů Škody je Fabia. Nová generace dorazí v roce 2021 a pod kapotou bude mít spalovací motory. To je v dnešní nejisté situaci dobrá zpráva.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Uživatel požádal o vymazání
3 0
možnosti

Podobné je to rovněž s tím, že Škodovka se prsí závody WRC s Fabií 4x4. Jenže Fabie se nikdy s pohonem 4x4 komerčně neprodávala. Podobně auta jsou/budou povinně vybavena spoustou kravin, které nikdy nevyužijete a díky tomu cena nárůstá, spolehlivost klesá. K čemu mi je asistent jízdy v pruzích, když to v zimě nevyjede kopec.

2 0
možnosti

J32o69s58e61f 18B56u89r42d70a

21. 10. 2019 22:43

Jak tak čtu v článku, tak do budoucna to asi tak zůstane, že v ČR budeme vyrábět ty motory pro Rusko, pro Čínu a pro jižní Ameriku...

Ale nejsem si jistý, zda jsou přesně ty trhy, které nás jako ČR uživí, když nyní máme orientaci z drtivé většiny (nevím přesné číslo) na export do Evropy.

Jenže v té Evropě za chvilku už naše (v historii a možná i současnosti výborné) motory chtít nikdo nebude, když v autech budou bzučet jen podstatně jednodušší elektromotory... Tak si říkám.. Abychom něco neprošvihli...

Všichni si ještě pamatujeme jak před lety jsme v Evropě měli výrobce Nokia, Ericsson, Siemens, Alcatel... A dnes moc takových značek našich mobilů mezi zákazníky není. Převálcovala je jedna americká firma a několik asijských.

Podezřele mi to připomíná situaci s elektromobily. Taky jeden startup z Ameriky, se pomalu učí jak vyrábět elektromobily, zatímco z Asie tu už máme elektromobily co mohou konkurovat rozumně dojezdem. A jak z historie už známe.. i s cenou umí asijské firmy slušně zamávat...

Doufám že ty naše automobilky evropské mají nějaké lepší plány než firmy na mobilní telefony...

1 0
možnosti
Uživatel požádal o vymazání
0 0
možnosti

T72o51m55á13š 33Z57e65m19a41n

21. 10. 2019 21:54

Kdyby to MPI byla alespoň stará 1.4 s 55/63 kW..

p.s. To neumíte udělat alespoň nějaký hybrid s primitivním kapacitorem(kondenzátor), který by tomu pomohl na prvních 50m?

0 0
možnosti

Ja by som tiež bral poctivú 1,6

1 0
možnosti

Bude mít ten trhač asfaltu mít i pedály na šlapání do kopce?

3 1
možnosti
Foto

Není povinnost si kupovat základní motorizaci.

0 1
možnosti

To jsou regiony které vyžadují robustní a levnou techniku.no a my toužíme po drahé a neustále problémové technice.

3 1
možnosti

P93e69t53r 69B49á86č46a

21. 10. 2019 18:48

Ty co vzdycky najdete na zacatku kazde kolony - Fobie.

0 2
možnosti

Kolony ale netvoří auta jedoucí kontinuálně (byť třeba pomaleji), což je třeba právě případ Fabií s atmosférickým MPi. Kolony se tvoří předjížděním těch, co si silnice pletou se závodním oválem. Ale dočkejte času, do 20, nepoději 30 let tady budou pouze autonomní vozy, takže propustnost silnic se zlepší.

2 2
možnosti

Vůbec si nedovedu představit auto s 44kW. Třeba v jízdě ve 4 lidech. Chápu , že dnešní motory jsou moderní, ale přece jen 44kW mi přijde strašně málo.

12 1
možnosti

To je auto do města a v tom je velmi dobré i ve čtyřech.

4 1
možnosti

když už to je prémium za který má člověk v budoucnu platit, tak by se redaktoři mohli naučit počítat, neboť 44kw fakt 70 koní není :-P

4 0
možnosti

Teď jste mi vzal radost.... Už jsem si myslel, že můj 105 kW motor má nově skoro 170 koní... A zase nic ;-D

4 0
možnosti