Diskuze
První elektromobil ukáže Škoda na hokejovém šampionátu. Máme fotky z Prahy
Děkujeme za pochopení.
J56o45s32e56f 45S40t68r70á83s28k94ý
Jako druhé auto to u mě má šanci. Za životnost auta i při malém nájezdu se více než stovka ušetří na benzinu, nejméně 50 na údržbě a opravách a stovku navíc dám z principu. Základ je ale infrastruktura - jak se to bude nabíjet na sídlištích? (Rozvodny jsou hned u parkoviště, zatím to ale nějak nikoho nenapadlo...) Nemáme to pořešené ani v práci (to se ale stane). Pokud dále zůstane podpora pokud jde o parkování (v Praze), tak to má podle mě velkou šanci.
J54a73n 40P10r49i16c76h23y57s53t15a82l
Opravte si ten nesmysl v titulku. Tohle rozhodne neni prvni elektromobil Skoda.
Uz v 90. letech se vyrabely elektromobily na bazi Favorita.
Jmenovaly se Skoda Eltra 151L a 151 Pick Up a vyrabel je zavod v Ejpovicich.
M46a17r28t22i70n 13O90š62m98e46r52a
Nejlepší bylo když se pak z Itálie vozily zpátky, protože u nás neprošli na emisních zkouškách - neměli žádné emise tak to nešlo změřit jak zákon vyžadoval.
M86a79r22e47k 84K87l50u48f68a
Ještě pořád mi nikdo nebyl schopen vysvětlit, jak má být vyřešeno současné nabíjení všech provozovaných vozidel, kdyby (nedejbože) ta elektromobilní éra přišla.
Š38t58ě23p77á26n 19T36ó43t54h
klasika, přijede ti žlutý anděl, zapne benzínový nebo naftový generátor a dobije to baterku, abys mohl dojet domů
J90i76ř90í 39J46i83r29k17ů
Jestli bude za 420.000 Kč, tak jim lidi utrhají ruce a čekací doba bude rok a víc. :( Snad tak levná nebude.
Š55t37ě87p80á13n 96T28ó36t76h
Už se města začala zabývat, jak to bude s dobíjením aut na sídlištích, centrech měst?? Když jsou desítky nabíjecích míst, těžko to může vystačit tisícům aut... ono to totiž není jako u pumpy na naftu a benzín, že za 3-4 minuty je auto od stojanu pryč... už vidím tu změť prodlužováků na parkovištích...
J96i29ř95í 67N58o82v21o88t23n45ý
Už se ví, kam budou auta "simply clever" umisťovat škrabku na led, když zmizí víčko k palivové nádrži?
P72a54v41e65l 56R43a37t27h77o20u93s21k80ý
Objeví se víčko na škrabku.
V57a55c26l58a89v 42V94a74v57r71a
Když vezmete že budete mít co dělat nabít "to" za noc, když vezmete že Nissan Leaf potřebuje při 220V minimálně 8 hodin, když si spočítáte že max za 8 let až projde záruka baterie, budete potřebovat novou a ne zrovna lacinou, tak vám to docvakne.
S novou baterií uděláte na nabití řekněme 200km když hodně a po pár letech ani ne polovinu. To vám váš tisk neřekne.Když si spočítáte cenu el. energie v Čechách a po Evropě vůbec, (to není Amerika) tak vám spadne brada. OK
Když dáte autíčko dobít večer ve 22 hodin, může být v prvních letech nabité ráno v 6-7 hodin. Pojedete se světly, se stěrači, topení?, a budete koukat že ono to těch 200km neudělá ani omylem.
Cena baterie? 360,000 Kč průměr. No nekupte to.
Zkoušel jsem před mnoha lety i Forda Focusa elektrického, jel jsem v Nissanu Leaf, Jel jsem v Chevy Volt nebo Bolt chcete-li, 2019 stojí 36,000 dolarů. Má 60kW baterii 350 Voltů, Baterie se nabíjí 9.3 hodiny při 220V a udělá 236 mil = 354 km. Credit od FEDU při nákupu Boltu je 7,300 dolarů. ́= dostanete asi 168,000 Kč zpět..
Očekává se, že v Evropě se budou dělat maličká autíčka. OK proč ne? Až se nasytí trh a přijde se na to, že klasiku nikdy nemůže nahradit baterka, tak vášně opadnou i v redakci iDnesu. Tak jako opadly v Tesle. Ta vyrobila dodnes údajně asi 200,000 elektroaut, ale stále ještě není zisková. Bez sponzorů z řad Bank by už léta nemohla vyrábět. Jenže ty do toho nasypaly takové prachy, že je nemohou odstřihnout.
J79i33ř80í 62J71i40r93k40ů
To je zase dlouhá reakce od člověka, co o e.autech má informace z hospody.
Ne, rozhodně neuděláte s e-autem za "pár let" polovinu nájezdu. Většina ani na konci 8mi leté záruky nemá žádné problémy s kapacitou baterií a to mají baterie prvních generací.
Vaše výpočty o nočním nabíjení jsou také úplný nesmysl - počítáte, že budete každý den dojíždět domů s vybitou baterií? Asi těžko že.
Cena baterie - další nesmysl, za prvé vás to nemusí zajímat, protože auto má baterii 8 let v záruce a za druhé se baterie samozřejmě nemusí v případě potřeby měnit celá. Prostě strašení nesmysly.
Dneska už se takovéhle nákupní tašky rozhodně nekupují na doživotí, protože lidi co mají na nové teď budou mít na nové i v budoucnu.
Spíš je zajímá kolik je vyjde celkový měsíční náklad na auto, ne, že by do toho rvaly svoje úspory, když si můžou půjčit prakticky zadarmo.
V27a77c18l57a64v 61V79a42v13r49a
Člověk s mozkem který v elektroobilech jezdil, ví jak to dopadne.
Proč asi své elektromobily nevyrábí ani jedna americká firma včetně Toyoty, Hondy,Hyundai a Kia ??
Modely mají připravená i 10 let a funkční. Proč stáhl po letech z výroby Chevy Volt? Ten měl i dobíjecí benzíňáček...
NEPRODEJNÉ. Až s tím pojedete kolem pumpy zasteskne se vám. Budete jen třeštit zrak na ten magický přístroj co vám ukazuje kam až dojedete. (Když nebude pršet, když nebudete muset svítit, nebo topit nebo chladit. Baterie se ovšem klimatizovat musí za chodu. Tedy z vysokonapěťové baterie. Ta nízkonapěťová slouží k základním účelům. Aby vám iDnes napsal jak vypadá vnitřek elektromobilu, na to nemají. Jen tu blbou karoserii někde dohonili. Co s takovým článkem?
M18i12l56o77š 35S65e71t63í55k
Kdyby to stálo o těch cca (max) 40 000 Kč více (jak to píšou v jiném článku), než klasické CitiGo, tedy do max 250 000 Kč, docela bych o tom uvažoval. Ale dát za to půl mega? Fakt jsem nespadl z višně a jako potenciální pacient psychiatrie se opravdu necítím..
J56i24ř43í 25J82i61r42k75ů
A podle čeho počítáte jestli se auto vyplatí? Podle kávové sedliny zdá se.
P80a64v86e83l 78M38a92c12h48e97k
A bude to jeden z prvních kroků k likvidaci automobilového průmyslu v Evropě. A evropského průmyslu závislého na výrobě aut vůbec. https://www.lidovky.cz/byznys/auto/elektroauta-podle-automobilek-ohrozuji-pracovni-mista-vyroba-je-totiz-jednodussi.A180914_115611_ln-auto_pkk
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...