- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Takže půlhodinová kolona ve Kbelské v Praze mě vyjde s vypůjčeným autem na 30*7,5=225 Kč, no to je výhra.
Dalsi "sdilena" sluzba, na ktere je sdilene akorat sdileni parkovacich mist s rezidenty.
Myslim, ze budou mezi sirokym lidem oblibenejsi nez kolobezky
Minutová půjčovna, hodinový hotel.... Kdo se v tom má vyznat
Jedine, co to auto ma lepsi nez felicie z roku 1996 je zrychleni z 0 na 100km. Jinak je ve vsech klicovych parametrech horsi. Nejaky infotaiment to “nezachrani”. Vetsi smysl mi dava to auto na cng ale daleko lepsi byly starsi citigo se silnejsim motorem na lpg. Diky EU dtemp jiz nelze zakoupit ten “silnejsi motor”.
Takže lidi nemají kde parkovat a ulice se zacpou dalšími auty z autopůjčovny.
Co zabere více místa?
Jedno auto co častěji jezdí protože si ho půjčuje 10 lidí, co jinak málo jezdí?
Nebo
Deset aut co neustále někde stojí, ve vlastnictví deseti lidí, co málo jezdí?
Tak ty už si jdu radši stoupnout do fronty, aby na mě vyšla řada.
Tak za kolik bude ten chcípák? Půl melounu?
bude stát tolik, kolik budou za něj lidi ochotni zaplatit, nebude stát ano o pětikorunu víc, když bude zájem velký, tak se zdraží a když malý, tak se zase zlevní, nakonec se to ustálí na takové ceně, která bude lidem vyhovovat
Chybí tam cena 99 999,- za tu cenu by to šlo....klidně i bez autorádia a elektrických oken...
Takové auto do města samozřejmě má smysl, za nějakou rozumnou cenu.
A co na to naši lithiový šejci na Cínovci ? Už se hrabou v zemi, nebo čekají, až vypukne elektrické šílenství ?