Diskuse k článku

Domovem Škody bude vždycky Česko, říká ředitel českého zastoupení

Mladí lidé nechtějí auto vlastnit, to je aktuálně jeden ze zásadních problémů automobilek, naznačuje v exkluzivním rozhovoru pro iDNES.cz a MF DNES Luboš Vlček, ředitel Škoda Auto v ČR. Zákazníci podle něj objednávají stále vybavenější auta.

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

D68a57n29i55e32l 41M12u86n78z80a56r 1259818582706

tak to se asi budou brzo stehovat....

0/0
25.11.2017 20:36

L45u77k48á18š 69D93u51d85a 9842243418185

Příští generace modelů Rapid a Fabia nabídnou také verze CNG..... No hlavně že se psalo že Rapidy končí

0/0
25.11.2017 11:29

P85e48t17r 21Č96e70r58m79á51k 9258245489540

Modelová řada fabia/rapid samozřejmě nekončí, jen se omezí počet nabízených karosáŕských variant jen na 2 a možná vypadne název rapid a bude to jen spaceback.

+3/0
25.11.2017 18:30

P62e85t64r 90N73o88v27á61k 8195139780

btw

když je VW tak ekologický, proč nedělá auta na LPG?8-o;-€8-o

0/0
24.11.2017 23:43

J27a27k84u57b 73S16e42k69e17r10a 6936100396725

Protoze neumi udelat v soucasne dobe ani spolehlivy motor na benzin ci naftu. Omlouvam se vsem, kteri maji jine zkusenosti...

0/0
25.11.2017 12:12

P45e28t21r 10Č90e92r61m34á69k 9248405649310

Protože trend je CNG a těch dělá víc než dost.

+1/0
25.11.2017 18:32

J93a50n 51H89l34e38d14í42k 8788539728316

bez VW ano, ale Škoda-Favorita !!!

+1/0
24.11.2017 21:42

P77e19t80r 78N46o62v91á63k 8615109530

škoda že Škoda je závyslá na německem managementu ;-€;-€;-€

-

ale je zajímavé že Škodovku vlastní

Volkswagen International Finance N.V. 8-o

a ten je vlastněn

Volkswagen Finance Luxembourg S.A. ... 8-o

---

předpokládám že tedy možná jeli tedy také v LuxLeaks: Luxembourg’s response to an international tax scandal ...

0/0
24.11.2017 21:40

P98e49t19r 21N84o65v92á25k 8425439510

příp zdroj:

Struktura společnosti Škoda Auto

-

http://vw-passat.blogspot.co.uk/2017/04/struktura-spolecnosti-skoda-auto.html

-

je tam take link na strukturu VW

0/0
24.11.2017 22:32

A20l75e65x57a13n75d10e68r 12N48o66v36á68k 2258525524894

Jestlipak pan ředitel o o tom, že VW hledá v Rumunsku u Bukurešti rozsáhlý pozemek s tajuplným vysvětlením o budovaném velkoskladu ? Řidiči, který je tam vozí se však jeden německý geometr prokecl, že se tam má přestěhovat část fabriky z ČR a ze Slovenska, kde již mzdy a nákladovost na výrobu přerostly do nežádoucí výše.

0/0
24.11.2017 17:16

J76a76n 72H66l41e50d97í90k 8838299918576

nic se nebojte, rudý odborář Středula, odborník na boj s imperialisty, vám rozdá odměny i s prémiemi

0/0
24.11.2017 21:46

P23e60t57r 87Č44e67r69m13á79k 9158875879600

Tak ono je to do značné míry potřeba číst diplomaticky - mezi řádky. O přesunu výroby se skutečně neuvažuje, naopak se počítá s mírným navyšovaním výrobních kapacit, o čem se uvažuje je změna modelového portfolia.

0/0
24.11.2017 12:39

J40a50r59o82s82l51a68v 22B49i34r65n65e77r 4538435252588

Mladí nechtějí vlastnit auto ))))))

A přitom by si z peněz,které mají,mohli koupit i tři )))))

Neblbněte

0/0
24.11.2017 10:41
Foto

A21d90o80l75f 54J35e16r77s80á80k 3841815859953

Škodovka přesun neplánuje.....hm.....asi je to tak trochu jedno...

a Němci?

+4/0
24.11.2017 9:52

L71i83b78o80r 19M56o41u11č45k49a 1878107205332

nejlepsi bylo to ubezpecovani ze strany VW, ze se o presunu vubec nejdena a bum .. je to tady .. uplna klasika korporatni komunikace

0/0
24.11.2017 9:40

J32i77ř88í 26B69u64š55e75k 8962797649

Co knučíte? Jsme kolonie, tak co by jste chtěli, za třetinový plat makáme téměř stejně jako v Německu a pojídáme chutovky stejně drahé, ale ošizené, prostě kolonie.Rv

+4/−5
24.11.2017 8:59

J95a34r75o14s70l87a37v 67B47i68r92n92e73r 4628165112798

přesně tak

0/0
24.11.2017 10:41

J89i44ř36í 65S34c95h54w57a12c95h 8648264418256

kńučíš hlavně ty.....

+3/0
24.11.2017 11:38

A18n80t11o54n60í16n 34S41v77o10b72o51d84a 3634843949512

Naši miliardáři v Německu platí německé platy a u nás platí méně než zlí Němci

0/0
24.11.2017 13:58

A16l57e53x94a17n44d38e40r 98N79o59v23á84k 2418125314364

To je nějaká úchylka, požadovat v ČR německé platy ?

+1/0
24.11.2017 17:19

P76e84t91r61i61k 50T73r64a13v57e65l60e53r 1693930270108

[>-] je ta statni vlajka jeste nase? nebo uz ne ? ..........Co je vlastne Cechu ??????

+4/−3
24.11.2017 8:47

J22a19k83u70b 22N73o65v25á30k 8160543800642

ČEZ

0/0
24.11.2017 8:50

R24i41c48h62a36r17d 19T59o54m95e13č31e52k 7406795736471

Jenom díky tomu, aby byly lukrativní posty pro vysloužilé politiky a kvůli sponzoringu politických stran.

+1/0
24.11.2017 8:58

R35i88c28h66a40r88d 21T52o15m71e28č94e45k 7306665196311

Moc toho nebude, i to lithium už odklonili do Austrálie.

+1/−1
24.11.2017 8:51

P91e50t29r 14T16v66r20d89ý 5624637865675

Kdyby jsme byli kolonie, tak by se nám tady nehádali nahoře, kdo má vládnout, ale prostě by to za ně vyřešili někde jinde..:-P

0/0
24.11.2017 9:48

A90l31e34x45a55n67d29e90r 45N56o10v58á50k 2838115474404

Závist, nenávist, zloba, buranství a primitivismus. To stačí, ne ?

0/0
24.11.2017 17:20

L59u59k81á64š 42C18v87r33č28e30k 1816614567

Já jsem dříve taky nepotřeboval a nechtěl auto, které pro mě znamenalo zbytečnou zátěž. Jezdil jsem MHD, taxíkem nebo jsem si auto půjčil od příbuzných. Jenže pak jsem se oženil a nadělal si děti. Asi jsem z toho zestárnul, ale s dvěma kočáry a hromadou krámů se mi vlakem na chatu jezdit nechce. A totéž za pár let čeká většinu dnešních mladíků;-)

+6/0
24.11.2017 8:45

R49i36c56h64a47r80d 95T69o10m73e97č88e39k 7556925286551

Dnešní mladíci budou auto sdílet s Uberem a podobnými. Jestli je ale v pátek někdo odveze na chatu a v neděli zpět bude přinejmenším kapacitní problém.

0/0
24.11.2017 8:50

J64i81n18d52ř31i14c37h 85L36u87k25e56š 3329494983180

No, jo. Uber Vás vyhodí třeba v obchoďáku i s autosedačkama, kočárem, pochybuju, že bude čekat a pak Vás se všema těma krámama odveze domů. A co teprve, když máte psa...

Zkrátka sdílení ano, ale pro svobodné lidi nejlépe ve velkoměstě. Rodina na dědině by si asi moc s nadšením nesdílela...

+2/0
24.11.2017 8:55

P83e98t59r 32K93e28ř 8633654442888

Tohoto problému bych se nebál.Dnešní mládež nerespektuje žádná pravidla. Do práce se chodí podle nálady a zábava je na prvním místě. Tomu se podřizuje absolutně vše. Nějaký "konzervativní" názor na pracovní dobu, týden, či jiné restrikce je vůbec nezajímá. Žijí dneškem a zítřek neřeší. Dopravu potřebují když je hezké počasí a nikoli v návaznosti na pracovní týden.

+1/−1
24.11.2017 8:57

M59a17r65t53i78n 41K39a98r74á27s78e48k 9968143518378

No hlavne pri pravidelnejsim dojizdeni muzou narazit nejen na kapacitni ale I cenovy/casovy problem - hromadnou dopravou to je hodne nadlouho, sdilenym autem to bude drahe...

0/−1
24.11.2017 9:11

R60i54c17h54a52r51d 58T89o30m71e92č67e32k 7706635546851

Domovem možná, ale majitelem značky ne.

0/0
24.11.2017 8:45

M86i25l77o77š 69B44r46a24d92í49k 3346909147608

Domovem Škody bude Česko, ale majitel Deutschland a tak je to i s bankami a s ostatními velkými firmami u nás. Češi makají pro zahraniční majitele, kdysi se tomu říkalo kolonie, dnes je to spolupráce v rámci EU.

+7/−1
24.11.2017 8:36

A62n28t51o90n12í21n 37S44v16o65b17o62d57a 3694453419512

Aspoň platí slušné platy na rozdíl od československých miliardářů

+5/0
24.11.2017 8:39

R55i25c92h20a27r36d 59T82o84m71e17č38e58k 7186655396671

Slušné platy, několikanásobně nižší než v domovské zemi.

+2/−1
24.11.2017 8:40

J41a15r14o29s71l51a74v 59K80a70d22l61e81c 5881549562181

Ale vyšší než u našich miliardářů.

0/0
24.11.2017 8:41

M81a45r87e67k 51K10a25l41i28n36a 3649364775168

A proč by tady plaltily německé platy, které by jim jen zbytečně zvyšovaly náklady a bylo by to zcela mimo trh??? Jaký by to mělo smysl??? 8-o8-o8-o

+3/−1
24.11.2017 8:42

A97n96t28o12n13í35n 47S36v52o50b45o67d54a 3874703329892

Ale víc než místní miliardáři, proč by měli přeplácet lidi? Lidl také platí víc než jiní v městě prodavačům

0/0
24.11.2017 8:44

M27i82l11o10š 83B92r78a73d62í13k 3136409327488

Na úrovni tak čtvrtiny toho co dávají za stejnou práci v Německu.

+1/0
24.11.2017 8:57

M93a53r92e15k 63M84a70l51ý 1532818431180

Zamyslel jste se nad tím, proč je majitelem Škody německý VW a kde by Škoda Auto byla nebýt VW? Jistě, klidně se tehdt mohl najít "echt" český investor, který by Škodu postavil na nohy stejně tak jako to udělal VW. Hm... akorát, že takový tady nebyl, že? A stejné je to s těmi bankami a podobně. Zkuste se zamyslet a pak hloupě remcat.

+6/−1
24.11.2017 8:48

M44i26l15o42š 69B52r57a13d74í18k 3936159967228

Prostě typicky české naříkání jak jsme malí a slabí. Proč to šlo za první republiky a teď ne, protože jsme zlikvidovali vše co mohlo nějak konkurovat zahraničním firmám a co zůstalo, to si nakonec sebrali, protože v té divoké privatizaci, která tu poroběhla nešlo o to získat firmu, aby vyráběla, ale získat ji za pár korun, aby na jejím rozprodání, tedy likvidaci, vydělali mnohonásobně víc.

+1/0
24.11.2017 9:03

M34a32r38e72k 44M32a22l27ý 1962728101930

Stěžujte si pohrobkům KSČ, proč tady bylo v 89 vše zplundrované a zničené, to je jiná otázka.

Já se ptal, jak byste si to představoval v té době, jak měla proběhnout třeba privatizace Škody Auto, aby se to povedlo tak, jak se to povedlo v VW? Jak?

+4/0
24.11.2017 9:11

M65i67l15o56š 40B57r28a50d83í43k 3576579697438

Prakticky v žádném státě z bývalého komančského bloku se přechod k tržní ekonomice nepodařil. Ze všech se staly kolonie s levnou pracovní silou a to byl také asi hlavní důvod proč usilovaly západní země o naše začlenění do EU. Já podnikám jako OSVČ a přechod na tržní ekonomiku se mi podařil, ale z ekonomikou státu vám neporadím, ovšem jak se ukazuje na jiných i malých automobilkách v Asii, tak se udržet dá i proti konkurenci velkých.

+3/−1
24.11.2017 9:19

J86i74ř44í 29S44c98h98w65a71c46h 8298244198976

Tak "erudovaný" příspěvek o ekonomice automobilek, státu a EU jsem už hodně dlouho neslyšel. ;-D;-D;-D

0/0
24.11.2017 11:49

M85i32l97o17š 69B68r58a91d44í69k 3616629567788

Ani se nedivím, však píšu, že nejsem ekonom ani odborník přes auta. Jsem odborník na to v čem podnikám a to se mi daří, víc nepotřebuji.

0/0
24.11.2017 11:54

J71a49k88u80b 24N74o87v34á52k 8620533640942

Každý kdo podniká musí být zároveň i ekonom. Jinak se mu nemůže dařit.

+1/0
24.11.2017 12:19

M65i12l43o19š 21B43r19a51d97í21k 3596499107738

Svému oboru rozumím, automobilovéme průmyslu ne, jak je asi poznat i z mých předchozích příspěvků. Přesto si myslím, že když mohl automobilový i jiný průmysl fungovat v českých rukách za první republiky a naše auta byla konkurenceschopná dokonce i za komančů, tak nevidím důvod proč teď tady není žádná strategicky důležitá firma v českých rukách. A to nemluvím jen o automobilovém průmyslu, ale i o bankách a jiných důležitých odvětvích ekonomiky.

0/0
24.11.2017 13:45

J38i81ř98í 58S82c46h52w86a98c96h 8398434938336

před obdobím první republiky nebylo období 40 let "vlády lidu", kterým se narušil vývoj vlastnických vztahů, Takže jak napsal Marek výše "....Stěžujte si pohrobkům KSČ" je to následek jejich destrukce vlastnických vztahů, včetně vztahů mezi lidmi....

0/0
24.11.2017 16:48

M96i97l54o54š 25B14r62a36d42í36k 3516509237688

Já si nestěžuji. Jen mi vadí, že se lidé nepoučili a dál nám vládnou komanči a ti kteří tuto zem plundrovali ji plundrují dál.

0/0
24.11.2017 18:19

T30o51m77á30š 74K74a24t94z 2695630932815

Příteli, Češi tady nemakají pro zahraničního majitele, ale v první řadě pro sebe. Pokud jim závidíte plat, nominujte se svými schopnostmi na zaměstnance Škody. A jen tak mimochodem - dalo by se o tom zřejmě polemizovat, ale dovolím si vyjádřit VELKOU pochybnost nad tím, zda by Škodovka byla bez svého německého vlastníka tam kde je dnes.

+5/0
24.11.2017 8:49

Najdete na iDNES.cz