Diskuse k článku

Škodovka má dobýt indický trh speciálními modely. Musí na to sehnat lidi

Vložit příspěvek

P36e40t43r 62H56a26r57i51p74r83a74s65a54d 12H38a64j46i21č

19. 12. 2019

Jestli něco Indie v dopravě potřebuje, tak je to jednoduchý, praktický, bezemisní a levný elektrický tuk-tuk, tdedy spíše bzuk-bzuk. S tímhle Škoda moc neuspěje.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P58e93t25r 95Š49i63m32e73k

18. 11. 2019

Osobně bych začal s prodejem záchodů

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J43o71z85e69f 87K30o83s81t36e61l24a26n62s92k26ý

18. 11. 2019

Špecifikom indickej povahy je, že oni čas vnímajú (či skôr nevnímajú) úplne inak ako my. Indovia sa nestresujú kvôli pár minútam či hodinám. V podstate oni sa kvôli času nestresujú vôbec.

Rád by som vedel, ako si s tým koncern Volkswagen, kde všetko funguje systémom Just-In-Time, poradili... :-)

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P36e67t14r 46H14o64f25m21a21n93n

18. 11. 2019

Lidi v Indii na motorkách jezdí hlavně proto, protože tam je normální, že na tříproudé silnici je jezdí v pěti pruzích, červená se bere jako doporučení dát přednost, musíte se vyhýbat kravám a tuktukům atd. A na to by vás auto moc omezovalo a zpomalovalo. Jestli chce někdo nakopnout trh s auty v Indii, musí se zbavit Indů.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J63o92z79e67f 77K26o90s78t64e30l74a34n76s44k31ý

18. 11. 2019

Neviem, či si pamätáte, resp. ste niekedy videli zábery z mestskej dopravy v Číne z 80. rokov? Tisíce či desaťtisíce bicyklov, medzitým autobusy a osobné autá vo vlastníctve štátu, motorky žiadne.

A dnes? Ročný predaj viac než 20 miliónov áut. Najväčší automobilový trh na svete.

Tu je jedno také video. Ale to je z Pekingu - tam mali už vtedy široké cesty. V menších mestách to bývalo ďaleko horšie.

https://youtu.be/kLDQPaqrfOU

A tu je trochu novšie video - z roku 1994

https://youtu.be/vpngJ5YbEPM

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J47a93k89u87b 30R15e39ž64n76ý

18. 11. 2019

Škodovka tam nemá ani nejmensi šanci. Kdo tam byl, ví že v Indii vládne u aut Suzuki, případně jiní Japonci. Západní značky jsou spíše mercedes apod jako prestižní záležitost pro ultrabohaté. Na WW nebo škodovku prakticky nenarazíte, je to 1 z 1000. Co jsem se bavil s místními na téma Škoda, říkali že je to drahé a hlavně to má drahý servis. Ani o tom neuvažují. Oni potřebují tuk-tuk nebo něco s obrovskym odpružením na ty jejich silnice 

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

M87a38r44e27k 28J18a27n59e74č75k33a

18. 11. 2019

Tak udělat dobře prodejné auto pro Indii je opravdu oříšek. Musí být dosti levné a přitom vypadat k světu. Na nějaké vlastenectví ke značce tam může každá automobilka rovnou zapomenout. Třeba Tata Nano bylo levné, ale naprosto nevzhledný křáp, ve kterém se styděl jezdit i ten největší chudák a dávali přednost raději něčemu dvoustopému. To je i důvod, proč tam Jawa zabodovala. Trefila se nejen cenou, ale i jednoduchostí a vzhledem. U Škodovky jsem silně skeptický, protože nemá Indům co nabídnout za pro ně přijatelnou cenu, i kdyby to všechno oholila až na kost.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J37i13ř23í 57D45o33u46t97n72á51č

18. 11. 2019

je jich jak hadů ...pokud chtěj v dohledný době prodávat nějakých 200-250 tisíc aut ročně, tak je to reálný

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J12i90ř69í 25P65e70l34n32á89ř

18. 11. 2019

Největší chudáci tam na Tata Nano samozřejmě neměli, ale vážně by mě zajímalo, kolik že podle tebe po sobě ten vergl zanechává stop, když dávali přednost raději něčemu dvoustopému... :-P

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

J87i33ř38í 12D79o49u80t73n59á55č

18. 11. 2019

:-) .. nejhezčí dvě stopy nechává buldozer

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

P67e41t90r 35M85a47l74i12š62k47a

18. 11. 2019

A nebo prostě ví, že když si každý druhý koupí auto tak se na silnici nehnou.

Tatu nano bych si klidně koupil na dojíždění do práce za těch 50 tisíc.

Facebook Twitter Google Plus Zavřít

O91n37d84r87e98j 97C10u43c18h64a59l

18. 11. 2019

Jawa je koupená a vyrábena v Indii.Memusela zabodovat

Facebook Twitter Google Plus Zavřít
Více už toho není