Diskuze

ANALÝZA: V Indii jsou škody nóbl zboží, uvnitř musí být místo na turban

Indie je asi jediné místo na světě, kde má většina majitelů škodovek řidiče, který je vozí. I v rapidu nebo octavii. Aby si škodovku řídili sami, se prostě nesluší, pokud to tedy není nadupané RSo. Škodovky jsou v Indii lepší zboží, vlastně prémiovky. Na miliardovém trhu cítí značka velký potenciál.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
IP

Když vidím novou škodovku, vzpomenu si na povzdech našeho servisáka, který brblal něco o několika stovkách řídících jednotek a čidel.

To bude radost hledat poruchu.

0 0
možnosti
Foto

Málo platné, i ceny Škodovek třeba v Německu jsou velmi sebevědomé. Takový rumunský Duster je za polovic. Když si vzpomenu na Š100, to je už pravěk.

2 0
možnosti
PB

P63e26t87r 11B84á57č42a

17. 2. 2020 14:13

A nedej boze kolik lidi u nas si mysli, co nemaji doma na dvorecku za nobl skodovenku ;-D;-D

0 0
možnosti
JS

A jelikož jsi Péťo ateista, tak bůh to dopustí, jenom tobě k zlosti....

0 0
možnosti
MS

M33a29r61e11k 96S13a97j58d46a

17. 2. 2020 11:03

Proc ne - s vlastnim ridicem klidne i skodovkou :-)

0 0
možnosti
PM

P37e19t35r 42M67i40c80h46a82l

17. 2. 2020 18:41

Řekl bych, že za ty peníze není řidič v ceně. :-)

0 0
možnosti
PN

P61e68t69r 82N32e49č95a39s

17. 2. 2020 9:09

Ten kdo to psal, neumí anglicky. To je dost časté. 1,3 trilionu euro, umí si autor představit tu částku? Jedná se, samozřejmě, o bilion E. I tak je to dost peněz.

3 0
možnosti
JU

No, to bude paráda, až v Indii dosáhnou naší urovně, kdy bude mít každý druhý Ind auto.

1 0
možnosti
MH

Vzdycky se na indicke spolupracovniky snazim zapusobit tim, ze Skodovka, jejiz fabriku maji v zemi, pochazi z Ceske rep. Kdyz Skodovku vubec znaji, tak nikdy jeste nevedeli ze ma puvod v CR a nikdy jsem neslysel, ze by ji chteli. Takze zatim vytahovani bez uspechu.

5 0
možnosti
ML

Neměly by být Škody v titulku s velkým "Š"???????

2 0
možnosti
VP

Tak jestli má někdo osobního řidiče i do Rapidu, tak je tam vážně něco postaveno na hlavu 8-o

A je s podivem, že v Indii bude za 300 000 docela vybavené SUV a u nás u Škody člověk za 300 000 koupí vybavení CitiGo, maximálně Fábii :-/

0 1
možnosti
JS

J85a42n 12S36o19u48k11u75p

17. 2. 2020 8:01

Čemu říkáte ́docela vybavené SUV ́? Indický trh je opravdu specifický jak prostředím, tak požadavky zákazníků. Ušetříte například na světlech - Ind patrně v životě nepoužije dálková světla a většinu životnosti auto stráví v kolonách velkoměst, tam opravdu nepotřebujete top výbavu. Nemusíte řešit topení, většinu obvyklých asistenčních služeb, navigace je v Indii docela zbytečná (ne, že by byla komplet zbytečná, ale neodpovídá filosofii indického řidiče - ten buď ví kam má jet, nebo se ptá kolemjdoucích na cestu). Auto v životě neuvidí sníh, nebude jezdit v mrazu, sůl nebude žrát podvozek, takže pro nás docela běžná výbava typu vyhřívaných skel, zrcátek, sedaček, je v Indii naprosto k ničemu a auta ji nepotřebují. Poměrně velký rozdíl v ceně je výroba, cena lidské práce je v Indii opravdu nízká. Řešíte fakt skutečnost, že Ind v autě bude chtít vézt nákup pro šest rodin a k tomu pět kamarádů, že se bude rozjíždět co pět metrů a zmíněný klakson je v Indii skutečně poměrně velké téma (Ind použije za týden klakson vícekrát než Evropan za život).

8 2
možnosti
GS

Ani bych se nedivil, že a.s. velikosti společnosti Škoda zaměstnává astrology nebo alchymisty.

Prohnat korporátem vizi co a jak (na indickém trhu) tak, aby to dávalo hlavu a patu je věc v korporátní sféře nevídaná a já si lámu hlavu nad tím, jak k tomu mohlo proboha dojít :)

2 0
možnosti