- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Když vidím novou škodovku, vzpomenu si na povzdech našeho servisáka, který brblal něco o několika stovkách řídících jednotek a čidel.
To bude radost hledat poruchu.
Málo platné, i ceny Škodovek třeba v Německu jsou velmi sebevědomé. Takový rumunský Duster je za polovic. Když si vzpomenu na Š100, to je už pravěk.
A nedej boze kolik lidi u nas si mysli, co nemaji doma na dvorecku za nobl skodovenku
A jelikož jsi Péťo ateista, tak bůh to dopustí, jenom tobě k zlosti....
Proc ne - s vlastnim ridicem klidne i skodovkou
Řekl bych, že za ty peníze není řidič v ceně.
Ten kdo to psal, neumí anglicky. To je dost časté. 1,3 trilionu euro, umí si autor představit tu částku? Jedná se, samozřejmě, o bilion E. I tak je to dost peněz.
No, to bude paráda, až v Indii dosáhnou naší urovně, kdy bude mít každý druhý Ind auto.
Vzdycky se na indicke spolupracovniky snazim zapusobit tim, ze Skodovka, jejiz fabriku maji v zemi, pochazi z Ceske rep. Kdyz Skodovku vubec znaji, tak nikdy jeste nevedeli ze ma puvod v CR a nikdy jsem neslysel, ze by ji chteli. Takze zatim vytahovani bez uspechu.
Neměly by být Škody v titulku s velkým "Š"???????
Tak jestli má někdo osobního řidiče i do Rapidu, tak je tam vážně něco postaveno na hlavu
A je s podivem, že v Indii bude za 300 000 docela vybavené SUV a u nás u Škody člověk za 300 000 koupí vybavení CitiGo, maximálně Fábii
Čemu říkáte ́docela vybavené SUV ́? Indický trh je opravdu specifický jak prostředím, tak požadavky zákazníků. Ušetříte například na světlech - Ind patrně v životě nepoužije dálková světla a většinu životnosti auto stráví v kolonách velkoměst, tam opravdu nepotřebujete top výbavu. Nemusíte řešit topení, většinu obvyklých asistenčních služeb, navigace je v Indii docela zbytečná (ne, že by byla komplet zbytečná, ale neodpovídá filosofii indického řidiče - ten buď ví kam má jet, nebo se ptá kolemjdoucích na cestu). Auto v životě neuvidí sníh, nebude jezdit v mrazu, sůl nebude žrát podvozek, takže pro nás docela běžná výbava typu vyhřívaných skel, zrcátek, sedaček, je v Indii naprosto k ničemu a auta ji nepotřebují. Poměrně velký rozdíl v ceně je výroba, cena lidské práce je v Indii opravdu nízká. Řešíte fakt skutečnost, že Ind v autě bude chtít vézt nákup pro šest rodin a k tomu pět kamarádů, že se bude rozjíždět co pět metrů a zmíněný klakson je v Indii skutečně poměrně velké téma (Ind použije za týden klakson vícekrát než Evropan za život).
Ani bych se nedivil, že a.s. velikosti společnosti Škoda zaměstnává astrology nebo alchymisty.
Prohnat korporátem vizi co a jak (na indickém trhu) tak, aby to dávalo hlavu a patu je věc v korporátní sféře nevídaná a já si lámu hlavu nad tím, jak k tomu mohlo proboha dojít :)