Diskuze
Seicento za hubičku: Nový fiat za 159 000 korun!
Děkujeme za pochopení.
Isbjoerna
Auto für 5.300 €? Nein, danke! Radsi bych chodila pesky!
, U nas se prodava Seicento v Standard: ABS, Airbag... za 9.500 €. Ono je totiz duezite i pro male auto s 55 PS, aby bezpecne zastavilo, v plne brzdne sile objelo prekazku a v pripade nevyhnutelneho stretu s prekazkou ridic a spolujezdci meli alespon trochu realne chance prezit. ------- Temer kazdy z nas preferuje nejakou tu "svou" znacku auta - a to je OK :-). Neni zadne auto "to nejlepsi", a neni zadny vyrobce auta, ktery by uspokojil naroky kazdeho zakaznika, a proto je dobre, ze mame na trhu takovou pestrost aut. Avsak pro zakladni bezpecnost existuje MINIMALNI CENA (a ta se u auta NEpohybuje v dimension 5-6.000 €!). Neni nezajimava souvislost, jaka auta jezdi v CR, kolik z nich ma ABS a Airbag, a v dusledku toho - kolik lidi na ceskych silnicich musi kazdym rokem zemrit. Pocet usmrcenych v silnicnim provozu (na 1 mld. vozokm) najdete zde: http://www.cdv.cz/text/archiv/bsp/graf/graf23.jpgStavi
FIAT 600
Mé první auto v životě byla šestistovka-psal se rok 1969! Prožil jsem s ním řidičská "telecí léta" a mohu pouze konstatovat,že to bylo auto k nezničení!!! Od té doby jezdím pouze ve Fiatech a neměnil bych!!! CIAOtakyřidič
Tak nevim,
co si o tom mám myslet. Píšou o tom v kdejakém bulváru, ale na stránkách Fiatu ČR není ani zmínka ...153624
dovětek
Někdo si života a zdraví cení více, než 100 tis. Kč na účtu. Oba přístupy jsou možné a je to věc osobní volby. Víc v tom nehledejme.426351
Re: dovětek
To je pravda. Proto máme doma RENAULT Laguna a RENAULT Espace a né FIATA nebo ŠKODOVKU. Máme rádi život a RENAULT je jasně nejbezpečnější. Ale kdo šetří tomu je to fuk a jezdí ve ŠKODOVKÁCH nebo FIATECH..........................................................................................................153624
???
Stačí si zkusit 50 kou to do něčeho napálit a pokud to přežijí, sdělí, s jakými následky.... Ve 20 tce se nepřipoutaný člověk(dospělý chlap) při nárazu neudrží volantu a zlomí se zápěstí. Tolik realita.David
JAWA?????????
Reklama na Primě při závodech F1 na Jawa auto... http://www.jawa-auto.com/modely.html no nekupte to za 324.000 bez DPH...Tiny
Názor obyčejný řidičky
Já bych v životě takhle mrňavý auto už nechtěla. Vystřídala jsem pár mrňavých autíček, včetně starýho Fiátka "baťoha" a můžu vám říct, že je to o hubu. Mě totiž řidiči normálně přehlíželi, takže o nebezpečné situace nebyla nouze. Nejhorší byly dodávky a o kamiónech ani nemluvím . Když jsem poněkolikáté skončila v trávě, protože auto ve vedlejším pruhu mě opět vytlačilo, protože vůbec neregistrovalo, že tam nějaký auto je, okamžitě jsem auto postavila do bazaru. Teď mám novou Astru, do města pohoda, žádný problémy, velikost akorát.SWG freelancer
Re: Názor obyčejný řidičky
Rejpal
Místo motorky za rybama, dobrý.
Uvažoval jsem o koupi malé motorky na výlety za rybičkama a koupáním. Asi trochu přišetřím.Nuf
Vy tady nadelate z NCAPů ...
153624
Re: Vy tady nadelate z NCAPů ...
Nuf: když už srovnávat, tak tohle prdítko s trojkou z Kolína a ta je na tom neskonale lépe (viz NCAP) co se bezpečnosti týče, Fabii s Puntem a Stillo s Octávkou-to pro pořádek a zásadu: srovnávat srovnatelné. K ceně: dnes jsem viděl Punto za 235 tis., ale netuším, co v něm bylo za výbavu.jolly72
..
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...