Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Jak se žehlí dokonalý manšestr. Rolbař musí být znalec sněhu a počasí

Sjezdovka, která večer připomíná tankodrom, musí být ráno znovu vyžehlená. Rolbaři právě začíná noční směna. Usedá do fascinujícího stroje, který by chtěl vyzkoušet každý kluk. Práce snů to ale asi zrovna není, spíš řehole.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠK

Jednou jsem v rolbě jel, když vezla na radlici na Obertauern mýho bráchu do špitálu (byl jen potlučený, naštěstí). Zajímavé svezení. V noci, na odlehlé sjezdovce, v cca 2500 m... To musí být velice oduševnělý prožitek.

0 0
možnosti
ZD

Já je večer rád pozoruji, jak po sjezdovkách jede blikající a svítící brouk a není nic jiného vidět než tyto světýlka na sjezdovkách, pak blikající sněžná děla a hotely okolo konečné lanovek.

7 0
možnosti
AV

Ja jsem vzdycky s obdivem odpoledne na Kitzsteinhornu pozoroval tu smecku roleb miricich nahoru od Alpincentra. A nasledne bylo naprosto bezne, ze kdyz se clovek podival v noci z Kaprunu na ledovec, stale se svitilo a upravovalo. A ten ranni pocit, kdyz clovek mohl rozhrabnout varhany k nezaplaceni. Rolbari maji muj obdiv.

7 0
možnosti
MP

Takto kdyby se upravoval sjezdovky v ČR. Tady to dělá kdekdo a podle toho to tak vypadá.Kolikrát je upraveno jen do půlky kopce a dál nejedou!

0 5
možnosti
JD

J70i25r11i 86D45o22b10r81ý

11. 3. 2019 1:38

Ty lidi maji muj obdiv.

Staci pozorovat. To neni jen zehleni svahu. Casto je to i nahrnout snih radlici zpatky na sjezdovku. Na obrovske plose a dalsi den znova. A co obdivuji nejvic je jejich schopnost "cist" snih. Staci blbe svetlo ve dne a clovek na snehu nevidi nic. A oni jezdi jen s reflektory.

16 0
možnosti
  • Nejčtenější

Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano

17. dubna 2024,  aktualizováno  18.4 16:25

„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid

25. dubna 2024

Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...