Diskuze
Renault-Nissan vyměnil šéfa vývoje motorů. Čeká velký problém s diesely
Děkujeme za pochopení.
D10a64n31i91e94l 43A17l29t62m60a43n
chacha. Až Vám do benzinového auta namontují filtr pevných částic, kterým zabili diesely, tak jsem zvědavý co budete chtít mít ve svém přibližovadle vy. A že už se to připravuje.
J60i13ř51í 17S49c50h43w17a63c32h
to jako ten neustále stoupající podíl dieselů na prodejích = zabitý diesel?
něco jako "zabili Kennyho, parchanti!"
J11i13ř58í 32S37v59o46b85o31d66a
To mě u Nissanu moc nepřekvapuje, už na začátku roku byli schopni do x-trailu nabídnout jen 1.6 benzin a 1.6 naftu. No a to ještě přestaly dělat Navaru 3.0 V6 a licenci prodali VW, kterej ji (asi po upravě) cpe do Amaroků.
J98i47ř76í 23V46o88l94k21á41n
Exhalace jsou problém hlavně státní zprávy. Tam se musí hledat jádro pudla. Parametry jsou nastaveny zákonem a jak je patrné v USA to rozpoznali. Nesmyslné spotřeby motorů mimo jiné bijí do očí.
To co mne opravdu bere je to, že po ujetí cca 125 tis.km na motoru Renault 1,6 Dci 130 PS mi odešly rozvody. Tři týdny se čekalo na nově rozvody, údajně nedostupné pro velké množství požadavků. Nové nakonec prý byly od Nissanu a ne od Renaulta. Nikdo zatím tuto záležitost nekomentoval ve sdělovacích prostředcích.
Určitě, máte-li ve svém autě tento motor - pozor. Mně se rozvody nepotkaly, a vy si to musíte ohlídat.
O49n97d60ř71e68j 67L82o70š43o40t93h
125 000 docela jde, mně na i30 odešly v 90000 km.
Renault motory sdílí s Nissanem a Mercedesem, takže není problém, že rozvody vám poslali z Nissanu.
I88r79e33n42a 46P96l20a39c14h43e84t55k79o58v84á
Tdi = trocha dýmu ihned
M53i79c10h90a84l 81F37r61ý64d52a
Tak to bude mít Mercedes pěknej problém...
B80o23h82u17m46i71l 45P13r47o74c95h93á32z37k27a
Njn. Nafta patří do traktoru.
J49a91n 83H85á80l40a
Zajímavé, Mazda s benzínem bez downsizingu EURO 6 plní bez problémů...kdepak asi udělali soudruzi z Renaultu chybu?
Aha, koupili Nissan a místo toho, aby převzali japonské technologie a poučili se, začali tam cpát primárně francouzské... tož sbohem Nissane, sbohem asi i Mitsubishi, dělávali jste pěkná auta.
B48o28h16u65m98i16l 51P73r84o31c74h66á37z66k85a
Zrovna Nissan měl silné stránky jinde než v motorech (například podvozky, nápravy atd.). Myslím, že motorově jsou na tom nejlépe vámi zmiňované Mazdy a pak také Hondy.
J38i81ř85í 68S20c90h44w69a59c56h
viníkem situace kolem dieselů nejsou žádní ekoteroristi:
To jaké budou platit emisní předpisy ví výrobci jak dlouho dopředu?
10 let? 15 let? 20 let? No prostě hodně dlouho!
A co pro to systémově udělali, aby je plnily?
Kromě úpravy SW téměř nic.
Spíše naopak! Auta neustále zvětšují, zvyšují, systematicky navyšují jejich hmotnost.
Je pak celkem logické, že přes určité pokroky v technice, auta žerou více než by měla, produkují více emisí a zpřísňující se limity plní stále obtížněji.
A zákazník? Ten chce větší auto. Nejlépe SUV!
No proč ne on na to přece má, že....
Ale paradoxně chce ho stále častěji s dieslem, protože už "nemá na benzín"!!!!
T71o73m44á88š 52M75a83t21ě40j
Mno... představ si, že na benzín bych měl... ale proč bych platil za benzín, když v naftě je to mnohem pohodlnější a příjemnější (ekonomická výhodnost je otázkou - cena dieselu v mém případě cca 120 000 navíc oproti benzínu (který by byl výkonnější, bez SCR, s levnějším servisem ... ).
Jinak pokud by ses podíval na produkci CO2 na kilometr, tak jsem na tom s tím dieselem kus lépe... a v reálném provozu ten rozdíl bude zřejmě ještě vyšší...
Problém je v tom, že se musíš rozhodnout proti čemu chceš bojovat ... protože CO2 a NOx jdou do jisté míry proti sobě.
(Mikrosaze jsou problém všech vysokotlakých přímovstřikových motorů - akorát u dieselů se to už řeší... u benálu ještě ne).
J73a64k11u79b 72T39u61r73e88k
Zase po dlouhé době článek na rozptýlení viny VW. Rozdíl proti VW je ten, že Renault splňuje stávající podmínky měření emisí bez podvodného software. To že je zřejmě nesplní podle nové metodiky je věc jiná, ale zatím nikdo nepotvrdil, že by Renault jakkoli podváděl. Což je u VW jasně prokázáno.
Diskuze o smysluplnosti a reálnosti nových emisních předpisů je věc jiná a mnohým zákazníkům zřejmě zcela lhostejná, jak je vidětl dle současných prodejů VW,
T74o28m64á10š 60D62o62m11i98n22i29k
Jednoduše řečeno, Renault podvádí chytřeji a méně okatě. 1.6 dCi je ostuda, reálně se deklarovaným emisím a spotřebě ani náznakem nepřibližuje a dynamicky na dvoulitrové konkurenty nemá. Jedná se o příklad downsizingového produktu, který reálným uživatelům nepřinesl vůbec nic. Pokud si na solidní diesel netroufnou, ať se na naftu klidně vykašlou.
J58a13r57o55s19l36a41v 16P83o42r54t
To že elektromobily jsou slepá cesta nám budou vykládat ekoteroristi za deset let .
P90e55t95r 91M31i37c12h23a39l
Protože v té době už budou do aut prosazovat šlapátka. :-)
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
Čínský dravec BYD chce být v roce 2030 hlavním výrobcem elektroaut v Evropě
Čínská automobilka BYD zvažuje výstavbu další továrny v Evropě. Uvedl to šéf evropských aktivit...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...