Diskuze
Dacia 1300 je symbolem rumunské mizérie, záchranu přinesl až Renault
Děkujeme za pochopení.
V84í21t48ě64z56s45l35a62v 69P91e41č47i43n41k22a
Dacia 1300 byla ve své době normální...eh..jak to říct slušně....kočkolap!!! :)
M15a72r92t33i13n 10K57u27č84e21r64a
Mě jí děda dal na dojetí před patnácti lety. Byla tehdy starší než já
Nejezdila vůbec špatně, ale ta koroze, to byl problém. Na ty dva roky než jsem něco našetřil na nové auto se hodila.
L88u85b35o79š 66P41o18s70p91í40š66i85l
Jako kdyby v Česku mizérie nebyla... a navíc trvá dodnes, že škodovkáři...
M42a27r35e75k 55L10á76n11s13k17ý
Úspěšný podnik vyrábějící kvalitní auta světové úrovně. Co je na Škodovce mizérií?
D93a86n69i67e25l 61K14r36a92u62s
Lukáši Vaverko, pokud napíšete: Ve snaze nebýt závislý na SSSR se Rumuni rozhodli ..., je to špatně. A to i přesto, že jste v předchozí větě použil jako podmět slovo režim.
To byste to musel napsat bez nového podmětu, kterým se stalo slovo Rumuni.
M52a91r56t49i37n 88K35ř98í38ž
Mně se ta první třináctistovka líbí doteď.
J12i27ř17í 20B60o80č91e47k
Dacia kterou jsme se mohli vozit za komančů byla beznadějně zastaralá už když výrobu Rumuni převzali ale tak to bylo i u naší škody 100 a její modernizace 105/120. Proti škodovkám ale docela jela bohužel o co líp jela o to více hnila takže už po dvou letech to byl často šrot. Jinak původní Renault byl bezva kára.
L20a97d26a 56B66r64y46c
Vlastnil jsem sveho casu solenzu, stala 212k, v dobe nejmensich aut zacinajicich na 270k, a mela motor 1,4ccm od renaultu, 55kw
Kocar to sice nebyl, ale spolehliva byla, a svoje zastala
M13i42c50h69a85l 47S65t74e76h71l40í66k
Dacia 1300 vůbec nebyl symbol rumunské mizerie. Naopak, proti škoda 100 atd to byl opravdu kočár. Mizérie byla až Dacia 1310,protože ta už byla celá jen z rumunských dílů a to byly závady na denním pořádku
M22a48r81t17i18n 83N79e34r75m54u42t
Rumunská verze byl strašný krám. Hlučný, poruchový, k zavření dveří bylo potřeba se pořádně rozmáchnout a v okamžiku zavření ještě přitlačit, aby neodskočily
P40e74t57r 89M77i36c81h81a15l
V 80. letech to ještě bylo dobré auto. Bohužel to jako všechno zabilo komunistické hospodaření.
M84i44c44h54a19l 45Š89t85r45u52n39c
Dacie nebyla uz v osmdesatych letech zadny vykrik moderni techniky. Ale porad to bylo lepsi auto nez Skoda 105/120...
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
Čínský dravec BYD chce být v roce 2030 hlavním výrobcem elektroaut v Evropě
Čínská automobilka BYD zvažuje výstavbu další továrny v Evropě. Uvedl to šéf evropských aktivit...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...
Krásný apartmán 3+kk ve Všemině o výměře 72 m, sklep, 3x lodžie, v OV.
Všemina, okres Zlín
4 990 000 Kč