- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Dacia 1300 byla ve své době normální...eh..jak to říct slušně....kočkolap!!! :)
Mě jí děda dal na dojetí před patnácti lety. Byla tehdy starší než já
Nejezdila vůbec špatně, ale ta koroze, to byl problém. Na ty dva roky než jsem něco našetřil na nové auto se hodila.
Jako kdyby v Česku mizérie nebyla... a navíc trvá dodnes, že škodovkáři...
Úspěšný podnik vyrábějící kvalitní auta světové úrovně. Co je na Škodovce mizérií?
Lukáši Vaverko, pokud napíšete: Ve snaze nebýt závislý na SSSR se Rumuni rozhodli ..., je to špatně. A to i přesto, že jste v předchozí větě použil jako podmět slovo režim.
To byste to musel napsat bez nového podmětu, kterým se stalo slovo Rumuni.
Mně se ta první třináctistovka líbí doteď.
Dacia kterou jsme se mohli vozit za komančů byla beznadějně zastaralá už když výrobu Rumuni převzali ale tak to bylo i u naší škody 100 a její modernizace 105/120. Proti škodovkám ale docela jela bohužel o co líp jela o to více hnila takže už po dvou letech to byl často šrot. Jinak původní Renault byl bezva kára.
Vlastnil jsem sveho casu solenzu, stala 212k, v dobe nejmensich aut zacinajicich na 270k, a mela motor 1,4ccm od renaultu, 55kw
Kocar to sice nebyl, ale spolehliva byla, a svoje zastala
Dacia 1300 vůbec nebyl symbol rumunské mizerie. Naopak, proti škoda 100 atd to byl opravdu kočár. Mizérie byla až Dacia 1310,protože ta už byla celá jen z rumunských dílů a to byly závady na denním pořádku
Rumunská verze byl strašný krám. Hlučný, poruchový, k zavření dveří bylo potřeba se pořádně rozmáchnout a v okamžiku zavření ještě přitlačit, aby neodskočily
V 80. letech to ještě bylo dobré auto. Bohužel to jako všechno zabilo komunistické hospodaření.
Dacie nebyla uz v osmdesatych letech zadny vykrik moderni techniky. Ale porad to bylo lepsi auto nez Skoda 105/120...