Diskuze
Renault Clio III: První fotky tři dny před premiérou!
Děkujeme za pochopení.
Ostravsky chachar
tak tohle je designove opravdu povedene auto
Na tenhle design se nachyta asi hodne lidi,kteri pak budou zehrat na tradicni francouzskou nekvalitu.?????????????,
Kde je prosím REVO ????
Snad mu nespadnulo jeho AUDI Matchbox z vitrínky a neulomil si zpětné zrcátko. Moc mu přeji aby to dobře dopadlo...a byl opět tady. Vždy se těším na jeho duchaplné příspěvky...revo
Re: Kde je prosím REVO ????
Pane ???????????????? Vy jste chudý nejen myslí ! ! Renault mě nikdy neoslovil, ale je pravda že mezi průměrnými výrobci, alespoň umí sériově 6-válce a objemy nad 3.0 litry. Na AUDI, to ale skutečně nestačí. Renaulty jezdí chudina ! ! Ale ještě horší jsou Škodofky, korejci a japonci typu : Honda-Mazda ! ! Tyto vozy, si kupují skuteční motorističtí hlupáci a chudáci. Já mám jasno. AUDI - Náskok díky TECHNICE ! ! Např. QUATTRO nebo DSG.AGENT W4C
hezký
Co tady řešíte ? Je to hezký autíčko. Víc v tom nehledejte.Pavel K. Praha
Clio III. je povedené
Každému se líbí něco, ale tvrdit o renaultu že je ......... nechci být sprostý. Doporučuji všem trochu tolerance ke značkám které se mu nelíbí nebo mu nevyhovují. I já mám jistou představu o autu které hledám. V součastnosti máme doma rodiný Grand Espace 3.5 V6 a sportovnějšího mazlíka pro radost Renault Sport Clio V6. Clio využíváme jen za předpokladu hezkého počasí a sem tam vyrážíme na Tuning Párty, třeba do Hradce Kralové. Zatím jsme si nevšimli žádných zásadních problémů s výrobky od Renaultu. Přeji všem mnoho šťastných kilometrů, ať jezdí v čemkoliv. Závěrem jen žádám o trochu víc tolerance a zdržení se psaní polopravd a lží. Nezastírám, že jsem spokojeným uživatelem Renaultů a proto se na mě prosím nezlobte.Michal
Re: Clio III. je povedené
Necekal jsem, ze je tohle foruma tak dulezite, aby me tu porad nekdo prebijel me nazory. (nebudu zastirat, ze si myslim, ze to jsou lide z Renaultu). To co jsem tu psal, jsou me prakticke zkusenosti za roky prace s Reanaultama. Driv to bylo ok, ale to co ted Renault a i jine znacky vydavaji za auta, to je otres. Design moderni a me se libi. Jezdi se v tom opravdu hezky (sam to moc dobre znam). Ale je to vazne nedoresene a spousta z tech aut je neskutecne poruchova. Nemyslim si, ze Skoda to nemuze mit stejne, s tou zkusenosti nemam. Ale mam s Renaultem. Ty nove modely jsou vazne hromada umele hmoty, ktera se neodmontovava, ale strhava se nasilim.auto.koda@volny.cz
tfůůjj to je hnus
Tak takhle hnusný auto dokážou vimyslet jen žabaři z francie. Na první pohled je vidět špatný slícování dílů a plasty budou zas votřes. Aspoň se nová Fábie líp prosadí ! Protože už na první pohled je vidět že nová Fábie bude o mnoho, mnoho lepší než todle nepovedený Clio od rencka ! Buďte chytrý jako já a milióny spokojených majiteluˇškodovek a kupujte škodovky. Třeba Octávii II. která je ve střední třídě nejhezčí auto v evropě a auto roku v desítkách zemích včetně německa a Itálie. Škoda simply clever Fábie todle Clio na evropským trhu tvrdě setře.Pavel K. Praha
Re: tfůůjj to je hnus
Trochu slušnosti by Vám neuškodilo.XP
Paráda
Michal
Moderni vyvoj aut
Michal
Re: Moderni vyvoj aut
Mechanik
Clio versus Fábie ? ? pár dat.....
Něco o soplehlivosti. Zdroj Svět Motorů č. 47/2004 Škoda Fábia 1.4 55 kW po ujetí 100 tisíc KM. Jen ty závažnější problémy během testu - 2935 km porucha ABS+ASR, 31.115 km unik oleje + nové těsnění olejové vany, hučení ložiska a jeho výměna LP kolo, 41.523 km nefunkční převodovka // nešlo řadit // , 62.305 km výměna spojovacích tyčí přední nápravy + výměna brzdových kotoučů a destiček, 76.832 kmnelze otevřít zavazadelník // kufr // , 84.855 km nefunkční orig. rádio, 90.002 km výměna mechanismu zámku levých předních dveří atd. atd. atd. Jestli je to hodně nebo málo závad, to nechám na vás. Nezmiňuji stále vrzání z nitra střední části přístrojové desky + stále výměny nefunkčních žárovek + zrezlý hlavní kostřící bod u pravého předního nosníku je na pováženou. Kontrolu provedl němec Wolfgang Gudlat. *** Tak to je vše , nevím ale snad to Clio bude aspoň o trošku lepší než Fábie. *** Vím že se ozvou majitelé Fábii že jezdí jen na pravidelný servis // destičky, náplně atd. //Andee
Re: Clio versus Fábie ? ? pár dat.....
Už jsem to tu psal - mám Fábii a Punto II - obojí první rok výroby - s Fabkou neustálé problémy, s Puntem vůbec nic. Přitom hodnocení obou aut z prvního roku výroby je dost negativní, u Fiatu ještě o něco horší, takže opravdu závisí kus od kusu. Známej měl starší model Alhambry a jelikož s ní byl maximálně spokojenej, koupil si teď ten nový a je totálně naštvanej, protože s tím furt jezdí do servisu... není nad to mít kliku a trefit se do bezproblémovýho kousku, pak už na značce tolik nezáležíAutofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Červený vrch, ÚL, 2+1, 53m, s možností zahrady
Červený vrch, Ústí nad Labem - Ústí nad Labem-centrum
10 500 Kč/měsíc
Najdete na iDNES.cz
Nepřehlédněte
- Florida poslala Tampu na dovolenou, Dallas srovnal sérii proti Vegas
- Stát nalije miliardy do kolejí k automobilce v Kvasinách, práce začnou letos
- Honor našel skulinu v testech. Tváří se jako nejlepší ve výdrži baterie
- V Kaprunu zemřel šestašedesátiletý Čech. Na sjezdovce se srazil s dalším lyžařem
- Hamás chystá odpověď na návrh příměří, Biden mluvil s lídry Egypta a Kataru
- Končí termín pro podání nabídek na jaderné reaktory. Rozhodne se do léta
- Odpor k dostavbě D52 slábne, věří silničáři. Místním však vadí vysoký most
- Vedení TOP 09 bude rozhodovat o novém ministrovi, může to být Tuleja