Diskuze
České prodeje aut jsou rekordní. Kdo je kupuje, je záhada
Děkujeme za pochopení.
R24a31d81e22k 16N86e57u83m65a71n58n
Nějak nechápu, čím je statisticky výhodnější reexport pro automobilku.
Tady statistiky navýší, tak jinde je zase sníží, ne?
M81i79r66o25s37l40a77v 90S37t67e37i93n46e14r
Já jsem jenom německý jednotlivec, své Yeti jsem si koupil nové od německého reimportéra se slovenskými papíry. Zhruba 26% pod ceníkovou cenu. Reimportér se jenom divil, že si ty slovenské návody čtu stejně, jako by byly německé, za ty bych musel platit navíc.
A84n97t56o77n54í43n 52S29e34b85e18r69a
A k cemu to je? On nekdo vybira auto podle toho, jake se nekde uvadi prodeje? Mme zajima co se mi libi, co splnuje nejake moje pozadavky, kde je uz nejaky trochu casem overeny motor a co je pro mne ekonomicky unosne. Jestli nekdo proda v CR o 100 tisic vic aut nez jiny to mne fakt nezajima.
P17e14t78r 43V26a98l84a
To jsem jediný, kdo si všiml, že u Versa nesedí počty? Ta Toyota je vyhodnocená úplně špatně. A že se změnila metrika (1 IČO vs 1-2 IČO), tedy, nic moc práce.
J26a80n 92H35á12l60a
Článek o ničem, nejen IČAŘI co si kupují jedno auto s ním jezdí i na soukromé jízdy, takhle dneska funguje každý, ičař solista i menší s.r.o. - zaměstnanci se perou o jednu prastarou služební fábii a majitel kupuje ob rok pro rodinu pět aut jakoby na firmu. Nic nového pod sluncem, ale logicky tím pádem nemá moc smysl snažit se to rozkrývat.
R65o49m81a62n 54Š79e16s66t33á72k
Řekněte mi, jaký výsledek má vyjít, a já ho spočítám.
P21e93t50r 37Č19e30r32m91á71k
Obdivuhodné kolik času někdo věnuje vypracování takového materiálu aby pak zjistil...nic. To že je statistika dělení soukromé/firemní prodeje zcela k ničemu se ví dlouhodobě, a to ať už z pohledu to že neodráží skutečný poměr korporátních a nebo drobných zákazníků, tak z pohledu toho že tím pádem pak nelze dělá žádné další závěry o trhu - je totiž jedno kdo si auto koupí, ve výsledku s ním stejně jezdí konkrétní člověk, což se týká i firemních aut - kdyź z nich odečteme tu část skutečně služebních vozů tak většina firémích aut je formou nějakého benefitu pro zaměstnance, a ten si pak logicky nemá už potřebu jít koupit druhou octavii nebo passata, ale jako druhé auto si koupí něco menšího nebo ojetinu. Takže realita je zcela jiná než by se zdálo.
Systém který zvolil autor článku je skutečně metoda náhodné střely, na jednu stranu vybere zákazníky s ičem a jedním autem (což jsou běžné i s.r.o.) a na druhé o nich mluví skoro výhradně jako o živnostnících a ičařích (ve smyslu osvč). Naopak auta na leasing které jsou pro skutečně soukromé zákazaníky ale jsou schované pod jednou velkou korporací pak nechává bokem a zmiňuje je zase v jiné souvislosti...
Jako snaha dobrá ale kouzlení s číslama a závěry v podstatě vycucané z prstu.
V53á27c50l96a22v 74P79o17u26s59t37k34a
No, hlavně jsou ty závěry takříkajíc k ničemu, nemají žádnou vypovídací hodnotu.
R14a41d60i43m 45S44v28o47b55o95d92a
stejne nechapu co se s tema autama poslanych na reexport nakonec stane. to si jako prodejci v nemecku nechaji nachc...at do svoji polivky od tech ceskych?
pres koho to v zahranici prodavaji?
a to si automoblika nepohlida, aby to fungovalo normalne?
V79e71n28d59u13l51a 82F89a56i87f12e57r47o24v51á
Vnuk tety dělá v autoservisu Škoda a prý tam opravdu nakupuje hodně Němců. Už si přesně nepamatuju, jak to konkrétně popisoval, ale sice to má koncern nastavéné tak, že prodejci v ČR neměli prodávat auta do Německa (resp. jsou snad nějaké limity), ale stejně si sem Němci jezdí a prostě svoboda v rámci EU....
P69e86t74r 72B89á17č95a
Je mi celkem jedno kdo to kupuje, problem je, ze rok od roku ridi cim dal vic nemehel. A to by melo zajimat vsechny predevsim.
J48i17ř61í 88S92c73h84w14a53c25h
Aha, ty máš na čele napsáno "nemehlo" , tobě žádné auto neprodam....
Číňanům jsme předali automobilový byznys na zlatém podnosu, říká šéf Brano
„Evropa směřuje ke skanzenu, Číňanům jsme předali byznys na zlatém podnosu,“ říká o vývoji...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Jak na rychlou a jednoduchou večeři s rýží?
Díky své všestrannosti se rýže LAGRIS už dlouho stávají nedílnou součástí mnoha pokrmů z celého světa. Bez ohledu na to, zda se používají k...