Diskuze
Pontiakům a buickům možná zvoní umíráček
Děkujeme za pochopení.
Lonestarstate
Kecy
Tak koukám, že jsem přišel o docela pěknou hádku s přiblblýma zastánce ma EU krabiček. K té poruchovosti: zrovna Buick je prokazatelně méně poruchový než jakákoliv evropská značka. Už mnoho let je na vrcholu žebříčků kvality (VDS a IQS od J.D.Powera) společně s japonským Lexusem a Infiniti. K té ovladatelnosti: velikost nutně neurčuje obratnost. Vezměme třeba velkoprostorová auta: Dodge Caravan / Chrysler Voyager délka: 4808mm poloměr otáčení: 11,5m Zatímco VW Sharan délka: 4634m poloměr otáčení: 11,9m Ke spotřebě nemá cenu se vyjadřovat. 400koňová Corvetta žere okolo 11 litrů zatímco stejně výkonné Ferrari okolo 18! Poměr objem/výkon, kterým se tu stále odpůrci amerik ohání není v praxi k ničemu dobrý. Právě naopak. Motor, který čerpá výkon jen z objemu má lepší zvuk, kultivovanější chod a delší životnost.Lonestarstate
Re: Kecy
drobný překlep: délka Sharanu je samozřejmě 4634mmf*ckstyler
TAK NEVIM ...
Tak nevim, podle této diskuze mám pocit že v ČR je každé druhé vozidlo amerika, přitom žigulíků člověk potká víc....K motorům nemám co bych dodal, AMERIČAN = DOBŘE OBLEČENEJ RUS a podle toho to taky vypadá. Co je to za umění dostat z pětilitrovýho osmiválce 200 koní ? V Evropě se vyrábějí podle mého dobrý naftový motory v koncernech VW a Peugeot se svým HDi, Japonci mají dobrý benzínový motory viz. VTEC od Hondy, a V V T i od Toyoty a co amerika ? Ta má největší akorát spotřebu a počet válcůCaddy
Re: TAK NEVIM ...
hm, dalsi expert....a kde mas u tech evropanu a japoncu prostor, pohodli, vybavu, bezpecnost... (o vzhledu nebudu polemizovat je subjektivni) A jestli hodnotis motor, podle vykonu, tak to jsi vedle, ten je o nicem, hlavni je tocivy moment...a taky kdy je ten vykon dostupny, k cmeu je v 6000 otackach? A kde mas zivotnost? Spotreba je jen mala cena za vsechny ostatni vyhody a nakonec, kdyz se s tim jezdi normalne, je spotreba v pohode, never pohadkam, ze to jezdi za dvacet litru :)Zlý Soused
Diskuze
Ty jo, To je zase diskuze. Napadlo vás někdy, že si každé kupuje takový auto, jaký potřebuje? Prostě v Evropě jsou požadavky na auto výrazně odlišný než v Americe. Takže na ježdění po úzkých, klikatých a věčně ucpaných Evropských cestách se mi prostě víc hodí auto evropskýho střihu, ať už vyrobený v Evropě , nebo Japonsku. Ovšem až budu chtít křižovatv v autě USA, tak si pořídím 5metrovou ameriku.Caddy
Re: Diskuze
a ja bych s ni jezdil tuplem i tady, prave kvuli filtrovani nerovnosti nasich nekvalitnich silnic :))) Jezdit chci tim, co je mi pohodlne a vyhovujici a ne podle toho, kde zrovna jsem... :) To bych musel prestupovat do auta podle toho, jstli jedu po dalnici nebo ve meste :)Dr.Tokyo
Ale,ale...
Fractal
Re: Ale,ale...
Pontiac LeMans? Myslis alias Opel Kadett alias Daewoo Racer? To nebyla moc stastna volba...s amerikama je zasadni problem v Cechach - a to ten, ze kdyz to koupis, tak v tom jezdil nejakej Cech. Cech uvazuje stylem - velkej motor, obrovskej kroutak, spousta koni - tak to tomu nalozim. S temhale autama se musi jezdit uplne jinak. Pominu, ze stejne, jako amici obecne neumeji pouzivat manualni prevodovku, tak pro Cechy je zase automaticka almara taky zahadnost a spousta lidi poradne nevi, jak se k tomu chovat. Takze je to sazka do loterie...navic Cesky skudlil tomu autu nedoprava nalezitou peci, roubuje na nej pri nejaky oprave dily z favorita a postupne to auto proste ujezdi k smrti. Ameriky nesmi trpet nedostatkem penez, pokud maji zustat hezky :)ste
auta v usa
ja jenom malou poznamku -za rok 2004 byla v usa nejprodavanejsim autem toyota camryFractal
Re: auta v usa
Jen poznamecka. Totez auto, se stejnym nazvem a nekdy i typovym oznacenim je uplne jiny v USA a v Evrope...Fractal
Vyrz motoru
Ja znam zas jednoho Jaguara, co ujel 950 km a prolitla mu ojnice blokem. Coz melo byt jen pro pobaveni. Pokud nekomu vyhovujou bzucivy hracky hrajici si na komfort a prostornost a lidi zerou, ze klimatizace je vydobytkem "modernich vozu", tak at zustane ve svem Matrix svetu. Ja si radsi vzal tu druhou pilulku, abych se probudil, pak jsem si vzal metr a sel si premerit par aut. Pak jsem si zaznamenal, jakou rychlosti tak prumerne jezdim a v jakych otackach motoru se pohybuju a vtyhle hranici jsem hledal maximalni kroutak (ono je hezky, ze ma Honda XXX koni, ale v 7 000 otackach). At ma kazdej, co chce, ja ze svyho petilitra uz do mensiho tezko prelezu :)auto.koda@volny.cz
takové obludy ..........
Docela jim to přeju protože jsou to nevzhledná auta, se zbytečně velkýma motorama a spotřebou. A disajnově je to hrůza. Myslím že se blíží doba kdy i v USA dostanou možnost koupit si českou Škodovku, věřím že VW pustí Škodovku do USA. Pokud ano bude Octavia II. a Superb BERSTSELER ! ! Stejně tak jako v evropě kde Octavia II. získala AUTO ROKU v šesti zemích. Škoda - Simply Clever ! ! Tak vidíte jak starý USA značky jdou do krachu, to naše česká Škodovka nestačí vyrábět. Buďte chytří jako já a další miliony spokojených zákazníků Škoda. PS : proč tady řešíte nějakou Hondu, dyť se to v evropě skoro neprodává a v česku už vůbec ne.cichon
Re: takové obludy ..........
Hm další znalec, ještě nám tady nasyp, jak jsou Nokie skvělý telefony a boty že jedině adidas, prostě správnej znalec!!! Skodovka Octavia je dobre auto, které ale již není zdaleka zajímavé cenou a kvalitou vč.použitých materiálů. Nepřeceňujte ho když nevíte s čím to srovnáváte. Až se jednou projedete novým Buickem a přesednete do Octavie sice oceníte nízkou spotřebu, ale jinak si budete připadat jak na motokáře.vnd
t
objem otackama nenahradis akorat me serrou vsechny evropsky vlady ktery davaj na benzin nehorazny dane a pak se divi ze v ekonomice nemuzou dohnat amerikuVenca
Krize
No, stejně jsem zvědav co s USA udělá další ropná krize, která se podle mě nezadržitelně blíží....Jaryn
Auto :-)))))
Ale já si stejně myslím, že nejlepší je Škoda Ochcávie II 1.9 TDi. Má totiž obrovský kufr a ten zátah už odspodu Jo a stalo se autem roku v hodně státechAutofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Francouzský kodiaq se otočí na pětníku. Nabídne však milionové svezení?
Vpředu tříválcová dvanáctistovka, vzadu větší „batoh“. Slavné jméno Renault Espace se vrací v nové...
Nová auta mají povinně černé skřínky, data jsou chráněna před zneužitím
Od léta budou mít všechna nová auta černé skřínky. EU vyžaduje záznam důležitých informací vozidla...
Škoda stále roste, šampionkou prodejů je octavia. Spalováky neodepsala
Škoda Auto zvýšila v prvním čtvrtletí dodávky vozů zákazníkům o 5,2 procenta na 220 500 aut....
Plzeňská univerzita bude vychovávat inženýry elektromobility, je o ně zájem
Fakulta elektrotechnická Západočeské univerzity v Plzni (FEL) rozšiřuje studijní programy, aby lépe...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!