Diskuze
VIDEO: Už žádné odřeniny. Toto auto nejde nabourat, pokud sami nechcete
Děkujeme za pochopení.
J68a56n 41P16e78k62a
Potěškoště, až vzniklý autoanalfabet přesedlá do vozu bez všech těch autoochran :D
M59a48r46t95i35n 10K32a26r68á33s57e50k
Auta se svým výhledem z místa řidiče čím dál víc podobají ponorce nebo tanku, takže se to pak musí nahrazovat různými asistenty.
M10a14r94i53á84n 54B20e31d14n38á29r47i34k
Ok, takže 90-60-90 za volantem auto neodře, ale co až bude 3,14-cha za volantem vozu, které chytré není. Musí vymyslet ještě systém, co chrání chytrá auta od těch hloupých
D83o20m93i59n36i74k 69H70l26a77d96í29k
Co je to za blbost? Troufám si říct že většina odřenin je od lidí co mají starý popelnice a je jim to jedno jestli svoje, nebo cizí auto poškrábaj. Další jsou řidiči služebních aut. Pokud je někde úzký místo k zaparkování tak mi nedělá nejmenší problém tam zaparkovat, ale neparkuju tam, protože už počítám s tim, že mě nějakej blbec zničí dveře.
J53a95n 82F52r24o86l93í88k
Zajímalo by mě, zda tento systém uhlídá i různé nízké překážky tak oblíbené na parkovštích různých hypersuper.
M89a27r58e55k 73H13r55u61b67y
Uvital bych system, ktery by zabranil poskrabani meho auta temi cizimi
J41o55s19e26f 57K11a25r21f32í19k
Až na to, že na mém autě je 95% škrábanců způsopbeno nákupními vozíky či jinými účastníky provozu a na to je tenhle systém krátký
J24a47n 60J24a41n53e44č93e92k
Nic krásného, ale ani nic extra ošklivého na tom není. Takový normální bezpohlavní design.
D45a13v62i71d 23R18y57c46h50e19t36s48k80ý
Člověk odře auto jednou za život v mimořádné situaci nebo stresu. Pak je skupina lidí co by asi neměli řídit a auta odírají několikrát ročně. Pravděpodobnost, že se setkáte s tím druhým je o mnoho vyšší...
J67i56ř55í 89J61u53r92á93š94e83k
Neměl by tam Bosch omezovač otevírání dveří pro auta matek s dětmi?
O14d65s31t28r85a15n44ě20n66ý 31U39ž78i15v55a72t74e65l
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Svatý grál na suchou kůží na nohou. Přečtěte si, co vám pomůže!
30 uživatelů eMimina mělo možnost otestovat krém na nohy od Manufaktury z kolekce Louka. Pomohl vám na suchou a hrubou pokožku chodidel? Přečtěte...