Diskuze
Palivem budoucnosti je i vymlácená sláma
Děkujeme za pochopení.
mirator
cesta do pekel
A kdo zaručí, že se budou spalovat pouze rostilinné odpady? Kdysi dávno začal čez spalovat dřevní štěpky (dřevní odpad) a během chvilky došlo ke zdvoj až ztrojnásobení cen - takže někteří podnikavci začali štěpky vyrábět ze dřeva - mám takový pocit, že to tak bude fungovat i u nové generace biopaliv... Nejhorší je proto stanovovat minimální limity obsahu biosložky, které musí být dodrženy...
m
:))
já myslím že je to fuk, ať už se bude dělat palivo z čehokoli, stejně bude vždy "docházet". Spotřeba se neustále zvyšuje, tzn. i poptávka, a podle mě i kdyby se dělalo palivo z mrtvých naklonovaných ještěrek, stejně ho bude dřív či později nedostatek :-)) Ale rád bych se dožil toho kdy bude stát barel ropy 25 babek, koupil bych si veterána a jezdil si po Provence ;o)
Honza
Re: :))
škoda že máš pravdu, vyvolej uměle nedostatek a můžeš šroubovat cenu výš a výš ... koledujeme si o pěknou krizi
David
Jednou za čas
Konečně se tady najde článek, který se dokáže podívat pravdě do očí.
Souhlasím s tím, že se nemají primárně pěstovat plodiny na výrobu biopaliv, ale mají se zužitkovat biologické odpady, pokud se ovšem najde cesta jak z nich dostat víc energie, než se do jejich transformace vloží - nejlépe pak řádově.
Pokud lidstvo bude spotřebovávat více energie, než sem dopadá z kosmu (myšleno za stejnou jednotku času), tak jednoho dne ty naakumulované zásoby dojdou, ať jsou momentální prognózy jakékoliv. Je to poměrně jednoduchá rovnice.
xjohny
Re: Jednou za čas
To nebude fungovat nikdy, uvědom si, že by to pak bylo jasný perpetum mobile..
Ach jo (bls1)
Budoucnost
Ideál je v efektivně využité a akumulované sluneční energii. Bio odpady se mají využít na hnojiva. Prakticky by to však likvidovalo celý průmysl umělých hnojiv, takže k tomu nejspíš nedojde.
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Přehlídka automobilových perel vzdala hold zapomenutým českým značkám
Výstava automobilových veteránů v pražské Hostivaři připomněla výročí 90 let Jawy a 100 let...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Samoživitelka skončila v nemocnici a čtvrt roku nemohla pracovat
Téměř deset miliard korun – tolik jen za loňský rok poslaly pojišťovny lidem za úrazy, závažná onemocnění či úmrtí. Životní pojištění pomohlo za...