- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vylepšený obojživelný šlapohyb Rychlých šípů. Konstruktér bude určitě potomek někoho z nich :-)
Neviem si predstaviť, akú životnosť bude mať napríklad kardan alebo predné poloosi na tomto aute.
Super. Pokud pan konstruktér interiér místo autobusu pro 12 lidí zařídí jako autokaravan, tak si to asi zákazníky najde. I když 10 mio je dost.
Tak udělat obojživelníka na klidnou vodu je dobrý, ale udělat takového obojživelníka, který zvládá i vlny je už něco a podle závěru videa tohle očividně ano, když to může i na moře.
Nevím o vodním toku nebo přehradě ve střední Evropě kde by nebyl most a bylo by potřeba ji překonat. Vše se dá objet, všude se dá dojet. Pěkných vodních ploch je tak málo a jsou tak přeplněné rekreanty, že nevidím jediný důvod proč by se ještě mezi něma měli motat tyto motorové nádhery. Proč?
Tak schválně jestli dá La Manche jako Clarkson.
Zajímalo by mne, jako to získalo homologaci pro provoz na silnici. Ty ostré a pevné hrany vpředu nemůžou splňovat žádná platná kritéria.
Pokud se nepletu, tak v Budapešti již řadu let jezdí obojživelné autobusy, kteří s cestujícími vjedou přímo do Dunaje, chvíli brázdí vody Dunaje, potom vyjedou na pevnou zem a zase jedou po silnici. Mám pár videi pořízených v tomto autobusu.
Deformační zóny na ochranu chodců apod., na autě jsou kde?
To auto či vlastně autobus chci. Ne kvůli vodě, ale kvůli těm nárazníkům