Diskuze
Nový VW Passat má vypadat jako golf
Děkujeme za pochopení.
FotoGraf
Podoba se mi to
na Phaeton, distingvovanejsi predek, uz konecne vychazi z mody tahat ty svetla nekam az zpetnym zrcatkum. Jenze lidi chteji mit v mobilu 20 mpx na cipu 5x5 mm, nevim, jestli budou slyset na motor s objemem 1,2L, i kdyz pekne nahonenej.
Host
Německý sráče
Japonec až nakonec,mám zkušenosti s mnoha auty a co se týče oprav taktéž,nuda německejch krámů je na místě,nespolehlivost na místě prvním.Japonská auta jsou vychytaná už jak dlouhou dobu.Srovnejte modely dle výbavy a všeho na co si vzpomenete.Postavte vedle sebe dvě plesnivá auta,kterým odjedete?Japoncem protože pojede pořád stejně,němec plesnivej s ani nehne z místa.Prostě japonec až na konec!!!!!!!!
Host
VW
je zlodej, brouk bylo ceske auto a akorat nam ho ukradli a vydelali hromadu penez. Na druhe strane, cesky clovek by LidoveAuto (ten eventuelne cesky VW), zprivatizoval, rozkradl, a nebylo by nic a v nemecku by se stejne objevila automobilka, jen by se diky okolnostem nemusela jmenovat nutne VW.....
Host
Hezké
Mně se autíčka VW líbí - nevypadají špatně a jsou kvalitní...ale nesouhlasím s filozofií downsizingu.
Host
je to VW
je to VW - stejně jako Škodovka to bude nadčasové a německy kvalitní a HLAVNĚ antirenaultovskocitroenovske
panzic
benzín vs diesel
Moje první auto byla VW Jetta 1.6D, jezdila za 5-6 litrů.. měla nějakých 40kW, ale když jsem si lehce pohrál s čerpadlem(na emisích jsem se stále hravě vlezl do limitu i když ano, bylo tam víc než u benzínu..) tak to pak i jelo, jako první auto dobrý... pak byla mazda mx-3 1.8 V6... ta dokázala jezdit za 15, ale s ní se na spotřebu prostě jezdit nedalo, průměr asi 10 litrů...teď mám felicii 1.3 MPi v kombíku... 50 kW... kdo ochutnal výkon, tak mu potom prostě chybí, ať si říka kdo chce co chce...
osobně mám teda radši benzín, dá se s ním víc vyřádit...
mamka měla nejradši diesel, protože vždycky věděla, kdy jsem v noci přijel domů... traktůrek ji vzbudil...
Host
vw pryc snim
Tak dopadla skodovka v podruci vw odpad, dnes me radoby skodovka nic nerika mam radsi starou to je skodovka ,ale toto hnus design atd motor zvuk plyn , varice to je slavna motorarna od vw opravdu des.Do skodovky maj hodne daleko jako ochcavka fablitka a jemu podobne obludy od vww.Skodovky ty neco vyjeli a ne toto.Nesou jen stitek-D]
Host
Re: vw pryc snim
Škodovka mohla existovat v područí nějakého zahraničního koncernu nebo zcela zaniknout. Nechápu blbečky, kteří vykřikují, že už kvůli tomu není česká, a že poslední české auto byla Škoda Favorit atd. Zrovna Favorit měl pokud se nepletu podvozek vyvinutý ve spolupráci s Porsche, design od italského Bertone a paraboly světel z ruské Lady... Takže nevidím rozdíl mezi ním a dnešními škodovkami, které zas používají německé podvozky. No a?
Host
a co jako?
pořád nudný německý design.. Ano je to VW,stejně si ho už z principu nekoupím a pokud ho někdo chce,tak ať si ho koupí.. určitě si příznivce i "nepřátele" najde..
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
Seat jede dál, přijdou facelifty a větší odlišení od značky Cupra
Evropské automobilky se možná až příliš shlédly ve velkých vozech, na kterých je větší marže, a...
Sdílení aut není jen doménou mladých. Zájem mají i padesátníci
Carsharing je alternativou ke klasickému vlastnictví automobilu, na kterou sází města i...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...