Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

OBRAZEM: Galaktický velkoprostor v podání nového fordu

Ford právě představil třetí generaci rodinného velkoprostorového modelu Galaxy. Vychází stejně jako v případě předchůdce z nižšího a sportovněji střiženého S-Maxe, který se chystá do prodeje.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Bohužel velká nuda. Fotka z profilu mi připomíná vozy z devadesátých let. :-( Rv

0 0
možnosti
JS

solidní klasický střih, oproti ošklivým ale moderním "opuchlinám", ze kterých pomalu není vidět

0 0
možnosti
MD

Nový Espace je lepší.........

0 2
možnosti
ZD

Nevíte budou do toho dávat motor 1.0 ecoboost?

0 0
možnosti
JS

my, co jsme četli celý článek tak víme.....;-)

1 0
možnosti
RL

Tak je to Ford, nebo Sony? Podle té fotogalerie jsem znejistěl.

0 0
možnosti
PS

Samotní servismani mají strach z nových aut. Je to prošpikované plastem sype se to. Načasované. Přeservisované.

Sami si kupují starší. Třeba bude nové Galaxy vyjímka.

2 0
možnosti
PS

protože nové Galaxy je staré už teď :-)

0 0
možnosti
PS

Dá se tam na přání hodit obyčejná lamelová spojka  místo dvouhmotové a Čeština ?

1 0
možnosti
PS

Mně ten velkoprostor připadá zmenšený, proti současnému Galaxy.

Ani Galaxy, ani S Max.

0 0
možnosti
PS

Velike zklamani. Cekal jsem neco jako udelal Renault. Posun o milovy krok dopredu. Zatimco v poslednich letech jsem mel pocit, ze Ford dlouholety Espace dohnal, tohle je zklamani. Nizka hrana pod okny, vysoka skla. Design 10 let stary. Pusobi to na mne jen jako facelift. Nic, z ceho bych si sedl na prdel, jako se to podarilo Renaultu s Espacem.  Snad jen jedna vec je stejna... ty sedadla a elektricke sklapeni, pokud dobre vidim? Technologicky to taky na Espace bohuzel nema. Renault tezi v tomto ohledu ze spoluprace s Mercedesem. Achjo

2 0
možnosti
JM

J21i93ř44í 23M17a92c77h

2. 4. 2015 22:57

Proč achjo? To, že je jedna značka lepší než druhá, nutí tu další ji dohnat. Nicméně, ten Espace vypadá opravdu konečně zajímavě. Jen jestli ta technika dožene i jízdní vlastnosti. :-)

0 0
možnosti
JM

J40i36ř11í 45M22a87c33h

2. 4. 2015 22:42

Mám již 4. Forda a nyní již 4. rokem právě S-Maxe.  Je to zlato, krásné svezení na skvělém podvozku, příjemný motor, moc dobré odhlučnění. Jen jako u každého Forda je třeba počítat s drobnostmi které občas naštvou, ale nezastaví. Jako například zamrzající lanovod od otvírání haupny.  Nyní mám i služební Octavii (předchozí generace) a komentovat ji moc nechci, protože by to bylo nespravedlivé. Patří do jiné nižší kategorie - zaslouženě.

4 0
možnosti
JD

J17a14n 16D20l94o40u87h85ý

3. 4. 2015 8:40

Mam 1. Ford nizsi tridy a je totalni katastrofa. Momentalne mu uz bezi 7. rok a od 5. Roku se to jenom sype. Neni to zadna super kara a dily na to stojej jak kdyby to byl Mustang! Uz nikdy ford!

0 0
možnosti
JS

prý rodin co potřebuje takové velké auto neubývá?  

Dnes takové auto opravdu potřebuje tak 10 % rodin. Před 30 lety by ho možná potřebovalo tak 30-40% rodin, před 70 lety by ho potřebovalo asi 50% rodin a zbývajících 50 procent by k tomu potřebovalo auto další....;-)

0 0
možnosti
ŘV

Před 30 lety se šestičlenná rodina nasoukala do škodovky (hubenější i do tráboše - a jo, sedávalo se i na klíně). Dneska se do "průměrného" auta kvůli povinným autosedačkám, pásům atp. nevejde málem ani pětičlenná - musí si tu kombinaci auta a autosedaček, aby se to vešlo, pečlivě vybrat - respektive pokud není chudá, tak jde rovnou kupovat prostě to "velké".

Tím nechci rozvíjet diskusi, zda je to dobře, nebo špatně. Jen konstatuji, jaký je stav.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40

28. dubna 2024

Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa

30. dubna 2024

„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...

Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla

30. dubna 2024

K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...

Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka

30. dubna 2024

Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....

Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně

29. dubna 2024

Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...

Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit
Nespí vaše dítě? Přečtěte si, jak nespavost vyřešit

Nespavost a problémy se spánkem se v různé míře objevují až u 30 % dětí. Mohou se projevovat častým buzením, problémy s usínáním, brzkým vstáváním...