Diskuze
Nové škodovky se českým zákazníkům vozí i ze Španělska
Děkujeme za pochopení.
malina
a co Isbojerna
nevite nekdo, kde je ta tupa pic@# Isbojerna? Snad ji v tom svajcu nebo deutchlandu neco neprejelo...
LW 46
Cena Fobie?
"V Česku například většina zákazníků vyhledává menší vozy a velká konkurence tlačí u těchto aut ceny v porovnání s Německem dolů." ..... tak to by mě zajímalo, kolik stojí Fobie v Německu a v CZ.
tmf
Re: Cena Fobie?
velký problém vyťukat si to a zjistit alespoň ceníkové ceny?
Je levnější, tedy spíš bych řekl ne o tolik, ale má lepší výbavu.
OPčan
Kde jsi?
Nevíte, kam se poděl legendární REVO se svým náskokem díky technice?
vozova.hradba
nechapu
Toto nechapu: "Například standardní výbava vozů pro španělský nebo italský trh se
liší třeba provedením topení," říká. V našich podmínkách by takové auto
hůř topilo.
Nejaky blud ne? Nedokazu si predstavit, ze by se delaly mizerne a jeste mizernejsi komponenty do aut. Nebo chce mistr rict, ze kdyz si koupim skodu ve spanelsku, tak bude mit zase lepsi klimatizaci nez z cech? Asi ne ze. Takze jen blaboli, aby zblbnul lidi a ti kupovali auta radeji tady (sice drazsi, ale budou mit super topeni - tj. uplne stejne jako stejna skodovka ze spaneslka).
Karel
Re: nechapu
"Lisit se" nemusi nutne znamenat mit jinou kvalitu. Muze jit jen o jine nastaveni. Preci jen v Italii a ve Spanelsku maji ponekud jine teploty, nez ktere mivame u nas. V autech, ktera miri do severskych zemi, je zase napriklad jina chladici kapalina. Ne kvalitnejsi, ne horsi, ale odolavajici nizsim teplotam. A kdyz se vozi vozy do zamori, voskuji se, aby na ne nemohl slany a vlhky vzduch oceanu (nebo se to tak aspon kdysi delalo). Zkratka kazdy trh ma svoje specifika. :)
real_goldie
slozitejsi
Ono je to slozitejsi. Treba ta tabulka tech cen nevypovida vubec o nicem. Ja kdyz kupoval oktavku tak se cena v CZ zdala byt o hodne niz nez v Nemecku - podle modelu a kategorie vybavy. Jenze vybava "Elegance" v CZ a v Nemecku neni stejna. Kdyz sem auto v CZ "dovybavil" tak aby bylo vybavou stejny jako v nemecku tak byl rozdil v cene asi 3000 CZK ( u auta za 900.000CZK) , coz je o nicem. Pak je tu taky smlouvani, u kazdyho prodejce usmlouvate neco. Prodejce v Nemecku mi treba bez velkyho premlouvani nabidnul slevu 5000 EUR (135.000 CZK v ty dobe). Takze vono je to trochu slozitejsi nez jen porovnat tabulky.
Cista pravda
Vo co go
Predrazenou ubohou skodovku bych si stejne v zivote nekoupil. Za stejnou cenu si dovezu lexusa s mnohem vetsi vybavou ktery je tak o dve tridy nekde jinde nez skoda. Az bude skoda nekde na 35% dnesni ceny tak me pak mozna nekdo premluvi to koupit jako treti auto
carver
nenažranci
Něco málo dělá silná kačka, ale především to je o CZ nenažraných prodejcích, kteří mají potřebu mlaskat. No tak nějak si myslim, že oni zrovna jsou docela pěknou analogií k celé společnosti nenažraných CZ pitomců
nojono
Re: nenažranci
zkuste si ten článek alespoň přečíst, než-li budete dělat závěry.
Něco je prostě levnější v ČR (malá auta), něco mimo ČR. Cenová hladina je daná trhem a vždy se najde někdo kdo začne ceny zlevňovat pokud to náklady dovolují.
Pokud si myslíte, že to jde dělat s menší marží, pak hurá do toho...pak si můžeme něco za rok, nebo dva povykládat.
PS: nejsem a ani jsem nebyl prodejce vozů
collage classic
bez hranice obchod kvete
pro nekoho prilezitosti, pro nekoho hrozby. Blby kdo levne dava, blbejsi kdo nebere.
Ale chce to trochu prace navic, nez jen jit k nejblizsimu dealerovi.
Vena.M
Re: bez hranice obchod kvete
Zase na druhou stranu, kdyz pujdu k dealerovi. tak si mě váží a je za mě rád a budu mít nadstandartní servis ... všechno má své plus i mínus ...
jannastas
Proč bych vozil škodovku
Na příští měsíc mám objednanou Audi A3 za 700 litrů a u nás mi ji nabízeli dealeři za meloun. Pkud byc ctěl čekat ještě měsíc tak by byla v dánsku za 630.
Vocour
Re: Proč bych vozil škodovku
Za A3 je i 700 litrů moc.... Ne, nezávidím, sám jsem v ní jezdil a s radostí už nejezdím.
Daňový soumar
A co Bursík, že mlčí?
Ač rozhodně nejsem ekologický fanatik, to zybtečné převážení sem a tam mi fakt vadí. Stejně to nakonec povede ke srovnání cen, tak proč se to neurychlí.
Vena.M
Re: A co Bursík, že mlčí?
Jednak převážení brzo srovná cena paliva ... a proč se to neurychlí? No, to je jako s akciema .. ony se ceny brzo vyrovnaji, ale do te doby se na tom da natocit par tisic ...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Fiat 500X je tajný tip z bazaru. Když měníte olej, vydrží věčně
Premium Kompaktní crossover je na trhu od roku 2014 a v roce 2018 prodělal facelift spolu s přechodem na...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Michelangelo špíny vystačí s málem. Zaprášená auta proměňuje v umělecká díla
Žádná plátna, žádné barvy. Američan Scott Wade si vystačí se štětcem a špinavými auty. Na jejich...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...