Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Po dálnici osmdesátkou a víkendy bez aut, navrhují němečtí Zelení

Německo zřejmě nezvládne splnit ambiciózní cíle na ochranu životního prostředí a snížení emisí oxidu uhličitého, které si samo stanovilo. Zelení a nejrůznější ekologické organizace požadují radikální změny v dopravě. Jedno je přitom jasné, bez masivního omezení individuální mobility to nepůjde.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VL

V56á50c18l20a39v 63L62a97n25g

18. 7. 2018 21:16

Zelený terorismus.

Jak ufinancovat příliv nelegálů? Nenápadně zdražovat vše, pod hlavičkou ekologie.

1 1
možnosti
PN

P89e50t42r 17N51o10v33á64k

18. 7. 2018 11:51

CO2 dýchají kytičky. Chraňte kytičky, neberte jim CO2,

0 0
možnosti
KN

Jo elektromobilita je vhodná na jízdy kolem komína! Jako cesťák někdy za den najedu i 800-1000 km, to bych s elektroautem nedal, nebo ano vážení Zelení?

0 0
možnosti
ČK

Dobrý den, jsem Karel Novotný a přišel jsem Vám představit naši nejnovější ....

K té kávě poprosím prodlužovák na nabití auta. Tato přednáška potrvá 2a 3/4 hodiny.

Asi takto, pane Karle, uvažují němečtí zelení. Je mi z toho taky k bliti

0 0
možnosti
BH

Jo jó. Krmte celou Afriku, pouštějte je neomezeně sem a to by bylo aby se za čas nešlo zpátky na stromy i tady...;-( EU Rv

0 0
možnosti
MK

Tak uvod clanku mluvi za vse, pokud se v EU prestane jezdit auty uplne, snizime emise CO2 celkem o 3 tydeni prispevek Ciny. Tohle neni uplne stastne reseni, navic snaza o nizsi emise vede uz celou radu let k produkci dalsiho problematickeho odpadu nemluve o tom, ze s kazdym snizenim emisniho limitu nedojde automaticky ke snizeni emise. Nova auta si nekdo musi nejprve koupit, coz treba v nasem pripade pri prumernem stari bude trvat tak jednu generaci. Co jinak EU. Prestanme obchodovat s cinou. Pripadne pro dopravu zbozi z ciny pojdme vyuzivat ekologickou dopravu. Giganticke kontejnerove lode a letadla vozici zbozi z ciny prispivaji ke znecisteni planety dost mozna radove vice nez samotna automobilova doprava v EU, takze snizenim techto emisi bude ten prispevek ke zlepseni klimatu mozna i videt ;-)

3 0
možnosti
ZM

Zavřeme jaderné elektrárny, pak i uhelné a plynové, a budeme propagovat elektromobily... Vidím v tom jistý renonc...

9 0
možnosti
JP

Podobne si svet predstavuje pani Trubiniova (predsedkyne Greenpeace), ktera rikala, ze k zivotu elektrinu vubec nepotrebuje, ze televizi bude klidne sledovat i pri svickach.

3 0
možnosti
JL

J10a61n 84L15i78b40i48c90h

14. 7. 2018 11:11

Tak Zelení mají sice návrhy, které sice mají určitý efekt, ale problém je v tom, že nevěřím, že lidé budou ochotni ustoupit ze svého komfortu a dále se omezovat. Dokud nebude nejhůře, lidé stále více plýtvají a žijí konzumem. Je to špatně, ale společnost je tak od mala vychovává. Zelení hodně namluví, ale pak sami žijí konzumně většinou jako ostatní, nevidím je v jeskynních a skromně žijící.

1 0
možnosti
JF

A všichni budou chodit pěšky...;-)

1 0
možnosti
OS

S Čínou je problém mnohem složitější, než se zdá.

Je pochopitelný, že je Čína největší znečišťovatel, když tam staví továrny zbytek světa. Ono se snadno ukáže prstem na viníka, ale ať bude Čína dělat cokoli, svět si z ní udělal montovnu a montovny zrovna ekologický nejsou a z logiky věci být ani nemůžou. Možná bychom se divili, jak by vypadala ekologická Evropa, kdyby přestala outsourcovat práci do Asie.

4 0
možnosti
MM

Svět jde vyrábět do Číny mimo jiné I proto, že tam nemusí řešit ekologii, která je v EU nebo US dost nákladná....

1 0
možnosti
VV

Čína ohrožuje existenci planety a nedělá nic pro ochranu ovxduší.

Dokonce stále vyrábí ilegálně freon. A nikdo s nima nehne. Ochrana ovzduší ovšem stojí biliony dolarů které je třeba investovat.

Na podpisech jako kdysi v Kjót ́přece nezáleží ale na snaze jak prodloužit planetě život. Rozsahem průmyslu je pochpitelné že nejvíc škodlivin do ovzduší jde v USA, Číně, snad Japonsku ale v Německu, které si kryje záda celou neprůmyslovou EU. (Rumunsko, Bulharsko, Řecko, Itálie toho asi moc nezamoří..)

0 0
možnosti
JP

Ale jo, uz tam dostalo par tisic "benevoletnich" uredniku mastne pokuty a nejvetsi hrisnici si sli sednout natvrdo.

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga

21. května 2024

Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...

Italové zadrželi zásilku fiátků z Maroka. Budou strhávat nálepky s vlajkou

20. května 2024

Italská policie zabavila víc než 130 vozů značky Fiat dovezených z Maroka na základě podezření, že...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Všechna Kabaňova auta. Poznejte výtvory génia, kterého ulovili Číňané

16. května 2024,  aktualizováno  9:46

Čtyřlístek, české sklo, kubismus, poštovní obálka, iPhone. Tím vším se při tvorbě svých aut...

Umělá inteligence obchoduje s auty líp než člověk. Umí i mluvit se zákazníky

20. května 2024

AURES Holdings překonává třicetileté prodejní rekordy díky nasazení umělé inteligence do svého...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Distingovaní gentlemani táhli Prahou, jízdu vedl prezident Pavel

20. května 2024

Už po jedenácté projela Prahou Distinguished Gentleman’s Ride, tedy jízda distingovaných...

Sennamanie v Imole. Byli jsme tam, kde se před 30 lety zabil závodnický bůh

22. května 2024

Letos v květnu uplynulo třicet let od chvíle, kdy přišel na okruhu v Imole po nárazu do zdi v...

Vzdušný zámek šampiona nízkých cen. Dacia Jogger umí být low-cost obytňákem

22. května 2024

Oblíbená rumunská značka nabízí své největší auto s alternativním pohonem na LPG, které svým...

BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga

21. května 2024

Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...

CNG stále dává smysl, ale automobilky s ním už nepočítají, potvrzuje Škoda

21. května 2024

Koncern Volkswagen, stejně jako třeba značky Opel nebo Fiat, už před časem oficiálně ukončily éru...