- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Zelený terorismus.
Jak ufinancovat příliv nelegálů? Nenápadně zdražovat vše, pod hlavičkou ekologie.
CO2 dýchají kytičky. Chraňte kytičky, neberte jim CO2,
Jo elektromobilita je vhodná na jízdy kolem komína! Jako cesťák někdy za den najedu i 800-1000 km, to bych s elektroautem nedal, nebo ano vážení Zelení
Dobrý den, jsem Karel Novotný a přišel jsem Vám představit naši nejnovější ....
K té kávě poprosím prodlužovák na nabití auta. Tato přednáška potrvá 2a 3/4 hodiny.
Asi takto, pane Karle, uvažují němečtí zelení. Je mi z toho taky k bliti
Jo jó. Krmte celou Afriku, pouštějte je neomezeně sem a to by bylo aby se za čas nešlo zpátky na stromy i tady...
Tak uvod clanku mluvi za vse, pokud se v EU prestane jezdit auty uplne, snizime emise CO2 celkem o 3 tydeni prispevek Ciny. Tohle neni uplne stastne reseni, navic snaza o nizsi emise vede uz celou radu let k produkci dalsiho problematickeho odpadu nemluve o tom, ze s kazdym snizenim emisniho limitu nedojde automaticky ke snizeni emise. Nova auta si nekdo musi nejprve koupit, coz treba v nasem pripade pri prumernem stari bude trvat tak jednu generaci. Co jinak EU. Prestanme obchodovat s cinou. Pripadne pro dopravu zbozi z ciny pojdme vyuzivat ekologickou dopravu. Giganticke kontejnerove lode a letadla vozici zbozi z ciny prispivaji ke znecisteni planety dost mozna radove vice nez samotna automobilova doprava v EU, takze snizenim techto emisi bude ten prispevek ke zlepseni klimatu mozna i videt ;-)
Zavřeme jaderné elektrárny, pak i uhelné a plynové, a budeme propagovat elektromobily... Vidím v tom jistý renonc...
Podobne si svet predstavuje pani Trubiniova (predsedkyne Greenpeace), ktera rikala, ze k zivotu elektrinu vubec nepotrebuje, ze televizi bude klidne sledovat i pri svickach.
Tak Zelení mají sice návrhy, které sice mají určitý efekt, ale problém je v tom, že nevěřím, že lidé budou ochotni ustoupit ze svého komfortu a dále se omezovat. Dokud nebude nejhůře, lidé stále více plýtvají a žijí konzumem. Je to špatně, ale společnost je tak od mala vychovává. Zelení hodně namluví, ale pak sami žijí konzumně většinou jako ostatní, nevidím je v jeskynních a skromně žijící.
A všichni budou chodit pěšky...
S Čínou je problém mnohem složitější, než se zdá.
Je pochopitelný, že je Čína největší znečišťovatel, když tam staví továrny zbytek světa. Ono se snadno ukáže prstem na viníka, ale ať bude Čína dělat cokoli, svět si z ní udělal montovnu a montovny zrovna ekologický nejsou a z logiky věci být ani nemůžou. Možná bychom se divili, jak by vypadala ekologická Evropa, kdyby přestala outsourcovat práci do Asie.
Svět jde vyrábět do Číny mimo jiné I proto, že tam nemusí řešit ekologii, která je v EU nebo US dost nákladná....
Čína ohrožuje existenci planety a nedělá nic pro ochranu ovxduší.
Dokonce stále vyrábí ilegálně freon. A nikdo s nima nehne. Ochrana ovzduší ovšem stojí biliony dolarů které je třeba investovat.
Na podpisech jako kdysi v Kjót ́přece nezáleží ale na snaze jak prodloužit planetě život. Rozsahem průmyslu je pochpitelné že nejvíc škodlivin do ovzduší jde v USA, Číně, snad Japonsku ale v Německu, které si kryje záda celou neprůmyslovou EU. (Rumunsko, Bulharsko, Řecko, Itálie toho asi moc nezamoří..)
Ale jo, uz tam dostalo par tisic "benevoletnich" uredniku mastne pokuty a nejvetsi hrisnici si sli sednout natvrdo.