Diskuze

Bude drahota a hlad. Němci počítají náklady elektrifikace nákladní dopravy

Německá vládní trojkoalice chce elektrifikovat dopravu, a to i nákladní. Dopravní lobby se tomu nevzpírá, jen střízlivě počítá, co je k tomu zapotřebí. Kdo to všechno nakonec zaplatí? Koncový spotřebitel v supermarketu.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
PN

P55e16t24r 15N60o77v76á46k

10. 1. 2022 19:40

My to prosadíme, i kdyby nás to mělo zničit...

EURv

0 0
možnosti
MM

nj to tak je když se vsází na plyn, solár a vítr, keď podle studie má atom nižší uhlíkovou stopu než každá z predešlých.

0 0
možnosti
JP

V Alžírsku jsou stabilní politické poměry? To mi nějak uniklo.

Každopádně výhody obnovitelných zdrojů energie v pozemní mezinárodní přepravě ocenili už Arabové - velbloud je ideální.

Na moři pro dálkovou dopravu od větru přešli tam, co dneska jsou - a nic nenasvědčuje tomu, že by chtěli přejít zpátky k plachtám.

I na Rangierbahnhof - tam jo - se používaly akumulátorvé lokotky (podobně jako ještěrky na nástupištích), to jo.

Ale nesmírně mne baví vize trolejí nad dálnicí, nad oceánem, zejména pak ta změť drátů na exitech nebo na rejdě ;-D;-D;-D

1 0
možnosti

Pokud milion aut v ČR nahradí milion elektroaut, stoupne spotřeba elektrické energie v ČR o 40%.

0 0
možnosti
IT

Zdá se mi výhodnější přesměrovat nákladní dopravu na železniční případně říční dopravu ( která by ovšem potřebovala nějaké ekologické investice) vybudovat depa, sklady a překladiště, aby nákladní auta zajišťovala pouze dovoz do finálního supermarketu a náklaďáky by nemusely křižovat celým Českem. Osobní dopravě by se ulevilo.

1 0
možnosti
MT

Pri spravne organizaci, logistice a dnesni komputerove vybavenosti jednoduse realizovatelne. Kde je vule, tam je cesta.

Hodne objednavam na AliExpress a 99.9% mi prijde v poradku. Jasne ze to trva mesic, postovne je zanedbatelne, ale ze to prijde v poradku z takove dalky z tak ohromneho obchodu (po celem svete) na mou adresu je stejne uzasne. R^

0 0
možnosti
Foto

No dobrá, ale kde chtějí tu elektřinu brát? Uhlí ne, jádro ne, plyn ne, větrníky už prý také ne. Snad ta ebonitová tyč...

2 0
možnosti
TO

Nemci by sa mali viac vyhecovat - kamióny sú slabota Čo tak lietadlá na baterky ?? Nebude to dlho trvať a nejaký Nemecký zelený blázon s tým príde ...

0 0
možnosti
JK

To už přišlo. Už i Airbus si na tom chce nabít hubu.

0 0
možnosti
LK

Konec tomu dal korunu, pán je pro nahrazení nafty biopalivy. Tím, o čem je rokázané, že likviduje pěstování potravin a způsobuje nedostatek potravin především v nerozvinutých zemích. Že kvůli tomu máme pole oetá řepkou. Fakt mudrc.

2 0
možnosti
Foto

Výroba biopaliv zatěžuje životní prostředí víc, než prosté používání nafty.

3 0
možnosti
JH

Předválečný ukrajinský hladomor proti tomu bude procházkou růžovým sadem.

2 0
možnosti
VB

hlad je zdravej, včera v tesku měli kačeny za 50 korun celý, 15 korun za kilo a lidi si jich brali plný vozíky, hlad ještě nikomu na rozdíl od 20 kilo kačen neublížil, dyby všichni lidi jedli polovinu, tak se budou mít líp

0 0
možnosti
VZ

Hmm, takaž tohle řeknete třeba před nějakým Ukrajincem, tak se modlete, abyste měl dobrého zubaře a měl na vás dost času. Oběti stalinského hladomoru se tam každoročně připomínají. Mám takový pocit, že místo zubaře by se vám spíše hodila dobrá životní pojistka, aby z toho pozůstalí něco měli.

0 1
možnosti