Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Diskuze

Dieselům ještě neodzvonilo. Nové jsou čisté, úsporné a výkonné

Jsou neekologické, poruchové, časem vás s nimi nepustí do města. Všechna podobná obvinění u dieselů už dávno neplatí. Nové nafťáky jsou čisté, úsporné a výkonné.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
FM

Ano, nové! Jak to bude s těmito diesly jako ojetinami z třetí a další ruky, kdy vlastníci již moc neřeší údržbu, filtry apod.

Dále je díky oblibě dieslů opět větší hluk v ulicích měst. Pamatujete ještě na Mazdu a její reklamu “neslyším motor”? Už se zase těším na výlet do USA a jejich tiché “nepokrokové” benzíny.

0 0
možnosti
ML

Mám Jeep z roku 2015 s 2.0 Multijet s Euro 6b a musím potvrdit článek, že opravdu nesmrdí

0 0
možnosti
VB

já měl forda kugu z roku 2014 2,0 TDCi 110 kW euro 6 a můžu článek vyvrátit, smrděla strašně, takovej kyselej hnusnej smrad, když jsem s ní zajížděl do garáže, tak jsem rychle utíkal pryč, teď mám benzín a nesmrdí vůbec

1 0
možnosti
PHH

Teď v zimě, kdy je každý druhý den ve velkých městech výrazná smogová situace, je to opravdu dobře načasovaný článek. ;-)

0 0
možnosti
JS

Jaké jsou provozní náklady a životnost těch super dieselů?

0 0
možnosti
MK

No dost podobne jako tech starych dieselu. Pul milionu normalne najedete, pokud nema nejakou konstrukcni chybu (ktere byvaly vdycky). Oproti staremu dieselu vam tam hrozi navic nejspis jedna vymena DPF (ne nutne, ale pul milionu je na DPF dost), a mozna nejaky servis u SCR, ale ty by s zivotnosti nemely mit problem...

Jinak ty motory uspesne prezivaji prodlouzene servisni internvaly a maji i lehce nizsi spotrebu, takze provozni naklady jsou nizsi....

2 0
možnosti
VB

otázkou je, jestli budou čisté, úsporné a výkonné až za 15 let propadnou přes áčka na půjčku k nějakým vagabundům a oni se k nim nakonec ti vagabundi dostanou, to nevíme, jestli jim pak jejich vlastnosti zůstanou a nebo ne

2 0
možnosti
VO

V64í97t 52O95ž43a77n63a

13. 1. 2020 10:06

Smrdí to už při tankování, nikdy bych si to nekoupil.

1 1
možnosti
PHH

Při startování a když se o to majitel nestará, tak to smrdí permanentně. Pokud někdo napíše, že mu není není jasná korelace mezi smradem a škodlivostí, tak mám připravený výčet toho, co smrdí a co ne. V podstatě nesrnrdí jen CO2, CO a H2O.

0 0
možnosti
MK

No za me radsi hybrid - cenove uz treba toytoty vychazi stejne jako naftaky, jako bonus ma clovek automat, a pohonny system, ktery je temer nerozbitny......

0 1
možnosti
Foto

Měl jsem možnost porovnat dva motory (benzín - nafta) ve stejném autě na stejné trase.

Pravidelně jezdím od léta každý týden na školení do Brna (týdně cca 1 000 km), mám služební octavii 1.6 TDi - 85 kw. Teď po novém roce kvůli servisu jsem na dva týdny jel s 1.0 TSi - 85 Kw.

Pocitově je možná 1.0 TSI živější, ale musí se častěji řadit. S TDI se dá jet od cca 1 400 ot/min.

Spotřeba je u nafty lepší o 0,5 - 0,7 l/100 km., nafťák je o něco hlučnejší (v nižších otáčkách, za studena).

Osobně bych volil s tímto výkonem spíše TSI.

2 0
možnosti
MK

No to castejsi razeni u 1,0 bude i tim, ze ma sestistupnovou prevodovku, zatimco tdi jen petistupnovou ne?

Navic TDI ma prevody orpavdu dlouhe i na diesel (coz nekoho stve, me to naopak prijde super, mam sice auto konkurecni znacky, ale taky s hodne dlouhymi prevody a nemenil bych)

0 0
možnosti
AS

Kdyz jedu za naftakem tak vzdy musim zapnout vnitrni cirkulaci. At je to nevy nebo stary....

2 5
možnosti
PH

P88e17t96r 84H84á85j67e42k

13. 1. 2020 9:53

no, vlastne i souhlasim - vzdycky kdyz od pohledu poznam, ze to prede mnou je diesel (a nemyslim podle oznaceni), tak je potreba zavrit klapku.

Nadruhou stranu u spousty aut nepoznate, ze jsou na naftu...

0 0
možnosti
  • Nejčtenější

Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil

7. května 2024  16:43

Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...

Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého

9. května 2024

Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž

10. května 2024

Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...

Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají

12. května 2024

Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Daytona je zpátky! Hi-tech fosílie Ferrari má 12 válců bez turba i elektřiny

9. května 2024

Novinka z Maranella nepokrytě křičí do světa: „Mám dvanáct válců!“ A navíc nemá žádné přeplňování...

Zastavením na dálnici riskujete život i pokutu. Odkliďte auto i sebe

14. května 2024

Děsivá nehoda u Ostravy, při které přišel o život řidič a dalšího čeká podle všeho vězení, názorně...

Švýcaři varují před dětskou sedačkou, která se rozlámala při testech

13. května 2024

Test dětských autosedaček, jehož kompletní výsledky budou zveřejněny na konci letošního května,...

Jednoduchá a spolehlivá malá mazda je tajný tip z bazaru. Levná však není

13. května 2024

Premium Popularita malých městských aut neklesá, ale ceny nových vozů kvůli přísným emisním a bezpečnostním...

Začínáme dlouhodobý test nejprodávanějšího auta světa, elektrické Tesly Y

13. května 2024

Exkluzivně Tesla Y se v roce 2023 stala nejkupovanějším autem nejen v Evropě, ale i na celém světě. Jedná se...

Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA
Rozdáváme samoopalovací fluid ZDARMA

Toužíte po dokonalé letní barvičce bez rizika spálení? Vyzkoušejte lehký přírodní samoopalovací krém na obličej i tělo od Manufaktury. Zapojte se...