Diskuze
Provozovat nabíječku je charita. Kilowatthodina by musela stát 40 korun
Děkujeme za pochopení.
J75a64n61i90s 98T43i33l18k95e75r22i60d31i11s
Nejsem příznivcem elektroaut, stejně tak asi naší zákonodárci, jelikož v HK bylo postaveno v jedné čtvrti 11 bytových domů, poslední kolaudace letos. Počet nabíjecích stojanů pro elektroauta nula.... asi se na to ve stavebním zákoně nějak pozapomnělo...
J16a69r31o92s62l34a11v 84Z98a58t86l19o21u75k21a34l
Elektroauta jsou naprostý nesmysl. Kdy už to proboha všem dojde?
P48e38t27r 49M30i32c44h18a64l
Pohon elektromotorem nesmysl není. Nesmysl je to v současné podobě se současnými baterkami.
J98i40n92d88ř68i82c84h 49K78a80l42i71n86a
a na co vlastně potřebujeme auta? Vždyť máme letadla..
J19a66n 16T90a64r13a14b89a
Nesmysl. Důkazem budiž ČEZ. Když se u něj nabíjelo za paušál, nabíječky byly vytížené. Když zavedl tarify, zájem klesl ale i tak to celkem fungovalo a celkový prodej kWh pořád ještě rostl. A když zdražil na nesmyslnou cenu, nabíječky zejí prázdnotou. A to ještě není řeč o naprosto zcestném stavění 50kW ČEZ stojanů na dálnicích, což nedává vůbec žádný smysl, vyhozené peníze.
A ano, řeč je o tomtéž polostátním ČEZu, který v jedné své firmě (ČEZ Energo) vyrábí elektřinu za 0,15-0,20 Kč/kWh a v jiné (ČEZ prodej) ji klientům prodává za 5-10Kč/kWh
V31l57a96d70i36s82l43a81v 80B83u34r23y37š63e92k
si postav elektrárnu a nebo si ji kup a dělej v ní kWh za 0,05 halířů a prodávej ji lidem za 20-30 korun a budeš se mít líp jak polostátní ČEZ
K17a94r39e74l 11M68a42z93a77č
Už několik let tvrdím, že současné technologie, ceny, zdroje, infrastruktura a logika pojetí neumožňují masové nasazení akuaut. A samozřejmě, není na nich nic ekologického ani provozně levného. Navíc jak by byly nahrazeny spotřební daně z paliv, kolik lidí by přišlo o práci, jak prodat 8-10 let starou ojetinu s oddělaným akumulátorem, atd.
Zajímavé, že za těch cca 7 let, co to sleduji, k žádnému výraznějšímu pokroku nedošlo (jasně, možná některé baterie umožňují větší dojezd - ale za jakou cenu). Jen se veřejně začíná mluvit o tom, že to prostě nemůže fungovat ve smyslu nahrazení současného vozového parku.
P60e29t59r 42Z38a66s41k14o74č76i82l
8-10 let stará ojetina má 90-92% kapacity baterky. Ten benzínový krám mi už opravdu nechybí.
P95e28t42r 10Z50a67s97k96o17č57i59l
Tyhle nabíječky, co nejsou Superchargery, jsou strašnej opruz. Člověk na to musí mít buď kartu nebo token nebo dokonce blbnout s nějakou aplikací v mobilu, eee. Supercharger prostě zastrčím do auta, pak ho vytáhnu, mobil zapípá, že karta byla chargenuta a hotovo, nic neřeším. Ale hádám, že Tesla má ten autentikační protokol proprietární, takže ho ostatní nemůžou používat? Netuší někdo?
M54o73j97m95í35r 37M12o30t88y62č28k18a
Protokol je jedna věc. Druhou je že ne každé auto můžeš připojit k superchargeru. Ani dnes mnohá auta nezvládnou víc než 50 nebo 100 kW. Takže po napojení na supercharger by se z něj stejně stal (mini) charger.
V75l63a83d48i51s26l92a19v 61B86u20r21y76š96e74k
ředitelnaší továrny mě dneska říkal, že než prodávat elektriku Písaříkovi, tak že je 5x lepší s ní nabíjet auta a pochybuju, že si to vymyslel, on tyhle věci počítat umí, dyť je to jeho práce
J60a11n 44J96í70c13h11a
To sice Fajmon říkal už na dnech teplarenstvi..ale než to bude pravda,tak to pár let potrvá.
K74a85r44e42l 41N14o12v54o86t30n76ý
"...musel by si aktuálně účtovat zhruba 40 Kč za kilowatthodinu."
No a kde je problém? Proč se neúčtuje na nabíječkách 40 Kč za kWh? Pokud se účtuje méně, je něco špatně a někdo to těm lidem musí zaplatit. Aby to bylo rentabilní nejen pro provozovatele, a stát profitoval alespoň stejně jako v případě fosilních paliv, bylo by to ještě veselejší.
Kde se tedy berou peníze na výstavbu nabíječek a jejich provoz, dodávání tak levné energie a tím pádem i nízké vybrané částky DPH. Velký výpadek spotřební daňe se bude řešit do budoucna jak?
V65l45a66d29i55s80l24a48v 96B66u62r86y29š38e61k
ten kdo elektriku vyrábí je schopen ti na svým zdroji prodat elektriku z rychlonabíječky 150 kW ve středu města na vyhrazeným parkovišti klidně za 5 korun a ještě na tom vydělá, ten kdo kupuje elektriku od Písaříka asi ne
P50e29t54r 65B57a14r74t88o97š
Naprosta vetsina nabijeni aut probiha a bude probihat na cerpacich stanicich. Rika se tomu natankovat benzin. Je to proto, ze elektromobilita je naprosty nesmysl.
H14o19n83z88a 17T17a98r
Když je co natankovat . 25 litrů na osobu? Benzin je příšerně drahý, ale není to tak dávno, co jste ho vůbec nemuseli dostat!
https://www.autorevue.cz/benzin-na-pridel-1990-lide-byli-nastvani-cekali-ve-frontach
Hackeři, kvůli kterým v USA zavíraly benzínky
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
První jízda novou Dacia Duster. Odolný klasik dostal místo dieselu hybrid
Dacia Duster prošla ve třetí generaci výraznou proměnou. I přes citelné změny v ceníku a nabídce...
Specialista na controlling - HO, dovolená navíc #x4FEf
INDEX NOSLUŠ s.r.o.
Plzeňský kraj
nabízený plat:
40 000 - 50 000 Kč