- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
MGD a MGB, potom už nic. Jen zmar a pravé nestovice. A teď ještě z Číny. To si nabouchejte do špic.
Proč to nezachránili multimilionáři z postsocialistického bloku ? Youtubeři a pašeráci drog vydělávají podle redaktorů megapeníze, chybí jim asi kalouskovo vzdělání jak uložit peníze.
Blahopřeji Číně, která po 130 letech od vynálezu automobilu, dokázala vyrobit použitelné a fungující auto .........
A kde mám, prosím pěkně, hledat tu britskou klasiku? Kromě značky tam není britské vůbec nic.
Zajímavá je hlavně ta pasáž, která říká, že čekací doby jsou v řádu týdnů, protože si firma spravuje celý logistický řetězec a vyrábí si sama čipy, tj. nespoléhají ani na dodavatele z vlastní země.
V EU na jakýkoliv vývoj elektroniky firmy rezignovaly, všechno v rámci globalizace outsourcují do Asie, a pak se diví, že jsou rukojmí Číny, Ruska a přepravců. To byla naprosto šílená politika
Co je to za divnou módu, dělat u osobáku čumák jak z kamionu ? Není tam žádný dvanáctiválec.
Spíš by mě zajímalo, proč jsou módní SUV nebo Crossover. Většina řidičů v autě nevozí traverzy ani s tím nejezdí do polí.
Tak jestli bude mít v ČR takový úspěch jako Dongfeng tak to se máme na co těšit
levnej čínskej předohrab
Vypadá to tak nějak ..... čínsky
Poviem pravdu ze tu v Británii tuto cinsku znacku vidiet na cestach stale castejsie.