- Napište nám
- Kontakty
- Reklama
- VOP
- Osobní údaje
- Nastavení soukromí
- Cookies
- AV služby
- Kariéra
- Předplatné MF DNES
Vykašlete se na nějaké supersporty. Pořídit můžete, ale co pak s ním, až se nabažíte ? Taky jsem takhle uvažoval, až jsem si sednul na mašinu. A ani supersport se tomu nevyrovná. Dynamické zrychlení je takové, že každé auto bude jak slimák. Pochopitelně musíte to umět, ale platí to i v autě. Až Vás to omrzí, tak škoda nebude tak velká(promrhané peníze).
Ta cena není špatná.. Jasně, někdo by mohl namítnout že je to pouze V6, ale karbonovy monokok, slušná hmotnost, značka se závodní historii ale především - limitovaný počet kusů.
Tohle auto na hodnotě ztrácet nebude..
Titulek, následují 3 věty a fotogalerie vytvořená panem Hronem (předpokládám foceno nějakým právě testovaným mobilem). A pod tímto veledílem je podepsaný sám velký a mnohými zde na idnes obdivovaný František Dvořák.
Tak koukám, že se šetří i u Maserati. Volant a páčky jsou z Alfy
A stojí necelých 5 mega, čekal jsem mnohem víc.
Tak pod slovem skvost si představuji úplně jiné auto.
Taková poslední šance, jak z historie a jména vytřískat nějakou kačku?
Je na tom značka Maserati tak špatně?