Diskuze

Za dva roky auta zdražila o 20 procent, ceny ještě porostou, říká šéf Toyoty

Jak moc auta ještě zdraží a bude jich dostatek? Japonské automobilky jsou v Evropě spíš v útlumu, Toyota ovšem zažívá spanilou jízdu, a na českém trhu drží dokonce čtvrté místo v prodejích. „V České republice cítí velkou jistotu,“ řekl v pořadu Rozstřel šéf českého zastoupení Toyoty Martin Peleška.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Na férovku přiznal, že zdražují bezdůvodě. Taky to chce odvahu.

1 0
možnosti
AS

Bezduvodne ne. Automobilky slibili, ze normalni auta budou za par let stat jako elektromobil. A opravdu bezne auta budou stat 800 tisic...

0 0
možnosti
AS

Tak jsem to stihnul. Chtel jsem si jednou v zivote koupit nove auto. A pred 4 roky mi auto s cenikovkou 410 prodali za 350. Coz je normalni cena za auto.

No jestli nove auta s mymy pozadavky budou stat 550 a vic, tak to zase priste ojetina.

550 jim nedam.

0 0
možnosti
JB

Jednou se dojde do bodu ztvárněnem ve filmu Šílený Max

2 0
možnosti
KK

O 20% se zvedly ceníkové ceny. Identické auto, které mělo před 5 lety cenovku 1,0M teď je v ceníku 1,2M. K tomu je potřeba přidat konec ochoty dealerů poskytovat slevy. Zatímco před 5 lety bylo možné vyjednat u většího auta 20-30% z ceníku dolů, teď je to sotva 5% a někdy ani to ne.

Reálný nárůst cen je tedy v oblasti 40-50%. Osobní zkušenost, kdy mi firma kupovala auto před 5 lety a kupuje nové teď.

6 0
možnosti
JM

J93a12n 22M57a18r53t82i65n

17. 2. 2022 13:09

kupujte nebuduuuu !! onto to dojde do nejakej cenovej hladiny ked si ludia povedia dost. Je mi jasne ze paradoxne je lepsie utopit prachy v novom aute a urobit si radost ako prichadzat kazdy rok o 10% kvoli inflacii. Ja chcem este rok-dva pojazdit so svojim 2007 malym sedanom (dnes padlo 380 000km, mam ho od nova) a uvidim, ci sa v 2024 uz budu elektromobily davat zmysel. teraz mi teda zmysel vobec nedavaju (nakupna cena/dojazd/sposob nabijania)

0 0
možnosti
VO

V25í86t 80O78ž13a45n31a

17. 2. 2022 12:59

Až budou vyrábět elektřinu z vody, tak ať se ozvou. Výroba vodíku je vyhazování energie z okna.

2 0
možnosti
JP

Lidé vykoupí staré bazarové diesely , protože na nová nebo zánovní auta mít nebudou , stejně tak ostatní je budou udržovat, toto bohužel aktivistům a politikům prosazujícím drahou elektromobilitu nedošlo

5 0
možnosti
IB

I96v95i11c47a 34B56o91j24i75č

17. 2. 2022 13:38

Rok 2012

Mitsubishi iMiev, výbava holobyt, menší než CitiGo, dojezd 100km, cena od 900tis

Rok 2022

Peugeot e-2008, téměř plná výbava, velikost Karoqa, dojezd 300km, cena od 950tis

Opel Corsa-e, téměř plná výbava, velikost Fabia, dojezd 300km, cena od 780tis

Takže, za menší, nebo podobné peníze, jako před deseti lety dostanete auto o dvě až tři třídy výš, trojnásobný dojezd, výrazně vyšší výbava a to ještě automobilky neprodukují EV opravdu hromadně.

1 1
možnosti
TT

A vodík bude dodávat Diblík, to vedlo černé hmoty zvládne.

0 0
možnosti
JJ

J69a18n 21J56e81n27i89c

17. 2. 2022 12:28

Původní titulek hovořil něco o vodíku, ale v článku jsem to vůbec nenašel a teď koukám, že se titulek změnil. Čest vaší práci soudruzi novináři!

2 0
možnosti
VO

V39í88t 64O36ž26a18n70a

17. 2. 2022 13:00

Tento odstavec tam nebyl?

Peleška také v Rozstřelu mluví o uníkátní technologii palivových článků. Auta vyrábějící si sama elektřinu z vodíku nabízí Toyota jako jedna z mála společně s korejským Hyundaiem. „Auta na vodík jsou technologický sen. My ho splnili,“ říká šéf českého zastoupení Toyoty, který má za sebou mimo jiné i pracovní zkušenost z evropské centrály značky.

1 0
možnosti
MK

Jo jo na moji Land Cruisers už šetřím.

Za 13 let poslední novej diesel co mi vydrží do konce života :)

0 0
možnosti
DC

D76a89v44i46d 14C58e76c60h

17. 2. 2022 12:43

EU to alebo zakaze, alebo vymyslia na fosilne paliva taku dan, ze si aj benzinove zapalove bude kupovat len oligarcha.

0 0
možnosti