Martin Hrdlička představuje speciální aerodynamické kryty na kolech Škody Kodiaq RS. | foto: Škoda Auto

Martin Hrdlička dává škodovkám duši a nápady, jeho bratrem je Favorit

Celý článek jen pro členy

Chcete číst prémiové texty bez omezení?

Předplatit
Říká, že jeho bratrem je Favorit. A vlastně nepřehání. Jeho otcem je slavný Petr Hrdlička, muž, který dokázal nemožné a tuto škodovku, jednu z nejdůležitějších v historii značky, vyvinul v šibeničním termínu a v podmínkách, kdy se to zdálo neproveditelné. Jeho syn Martin je výraznou tváří Škody dneška.

Petrovi Hrdličkovi tedy už dávno po právu přiřkli titul „otec Favorita“. A Martin, dnešní šéf vývoje podvozku a agregátu automobilky v Mladé Boleslavi, je jeho synem; takže má bratra Favorita.

Se Škodou je odjakživa. Kariéru začal na počátku devadesátých let, tehdy ho vedl a do tajů vývoje aut zasvěcoval Jan Nepomucký, další legenda konstrukčního oddělení Škody a jeho strýc.

Dočtěte tento exkluzivní článek s předplatným iDNES Premium

Měsíční

89
Předplatit
Můžete kdykoliv zrušit

Roční

890
Předplatit
Ušetříte 178 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Dvouleté

1 690
Předplatit
Ušetříte 446 Kč oproti měsíčnímu předplatnému

Připojte se ještě dnes a získejte:

  • Neomezený přístup k obsahu iDNES.cz, Lidovky.cz a Expres.cz
  • Více než 50 000 prémiových článků od renomovaných autorů
  • Přístup k našim novinám a časopisům online a zdarma ve čtečce
Více o iDNES Premium
Máte už předplatné? Přihlásit se