Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Škola začíná. Chaos mamataxi tvoří nebezpečné situace a komplikuje dopravu

Je první den nového školního roku a do lavic po prázdninách usedlo víc než milion žáků. Ranní shon v kombinaci s dopravní špičkou přitom skýtá řadu nebezpečí, a tak před školami dohlížejí alespoň v prvních dnech školy obecní strážníci.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ŠF

Tak asi někde obec i škola něco zaspaly, ne? Kdyby to měly dopravně vyřešené, tak by se řidiči chovali normálně a nebezpečné situace by nevznikaly.

0 0
možnosti

P88e83t25r 97Š64t81ě51p

4. 9. 2019 11:59

A jeje, zase začal školní rok, je potřeba tradičně zaprudit řidiče...

1 0
možnosti
MN

Pokud si to zaslouží a dokáží zastavit i na přechodu

či na žlutě šrafované ploše před přechodem,

jak se to běžně děje před naší školkou,

pak je na místě "zaprudit" , když to rodičům samotným nedochází

(a to mají 4 místa pro vyložení dětí přímo u vchodu).

1 0
možnosti
AN

A69l95e13š 11N96o48v83á86k

4. 9. 2019 11:30

Základní škola, první stupeň, je obvykle v místě bydliště. Není tedy problém, aby dítě šlo pěšky. Těch výjimek zase nemůže být tolik. A starší děti musí v pohodě zvládnout i MHD. Je to pouze o lenosti rodičů, ničem jiném.

Problém by mamataxi nebyl, kdyby auta neparkovala na chodnících, zákazech a neohrožovala ty děti, co chodí do školy pěšky.

2 1
možnosti
ŠF

Je to ale záležitost školy, aby ve spolupráci s úřady řešila dopravní dostupnost školy. Jestliže je povinná školní docházka, tak se rozumí samo sebou, že dítě je třeba do školy nějak dopravit. A škola by pro příjezd dětí měla vytvořit podmínky. V práci mám kolegyni, která dítě musí vozit do jiné části města do školy, protože škola v jejich sousedství je z hlediska složení žactva absolutně nepřijatelná. Samozřejmě musela najít školu, kde dítě byli ochotni vzít, a nemohla si příliš vybírat. A jestliže jízda MHD trvá 45 minut se dvěma přestupy, zatímco autem 10 minut, pak volba dopravy je jasná.

0 0
možnosti
VR

Jo jo, já kdysi došel do ZŠ pěšky (5 min), pak na střední pěšky (10 min) ;-)

0 0
možnosti
MN

No vidíte a to já jezdil na střední 30 minut tramvají :-).

Do školy 15 minut pěšky a do kroužků i přes celou Prahu

a světe div se, přežil jsem.

0 0
možnosti
JJ

J15a39n 30J12o97r11d87a40n

3. 9. 2019 0:37

Je to priserne. Nejen prvni skolni den, ale cely skolni rok. Aspon teda v Praze.

Auta jezdi a parkuji po chodnicich. Mezi nimi se musi propletat male deti na ceste do skolky, maminky s kocarky nemaji po chodnicich kde parkuji protipravne auta sanci projit a tak musi riskovat zivot svuj a deti cestou ve vozovce...

A mestska policie hlavu v pisku a spi!

1 0
možnosti
PB

P32e76t14r 44B11á87č33a

2. 9. 2019 16:09

Zas z toho nedelejte kovbojku proboha, to je zvast ten clanek neskutecnej.

A tohleje perlicka: "Na nebezpečný trend dovážky dětí až ke vchodu školy reaguje nezisková organizace Pražské matky, která pořádá kampaň Pěšky do školy." ;-D;-D

To by bylo aby se toho nechytli nejaci ubozaci z neziskovek, nikdo mi nebude rikat co mam delat, ani pisalek v redakci a uz vubec ne nejake postizene aktivista.

3 9
možnosti
PS

V daných místech to kovbojka docela je, ale to vy znát nemůžete, když žijete na vsi, která má 250 obyvatel. Tudíž nesuďte.

0 1
možnosti
MJ

Takže před naší školou na zákaze zastavení s výjimkou 5 minut pro školu stála na všech místech stejná auta celé dopoledne. Normálně dítě nevozím, ale protože má nohu v sádře a je o berlích, tak jsem se nabídl, aby nemusel být doma.

1 0
možnosti
PB

P15e13t18r 67B20á43č41a

2. 9. 2019 16:09

jste tam cely dopoledne stal vedle nich, ze to vite?

0 2
možnosti
MV

Každý rodič,který má dítě do 15 let by mněl mít možnost používat v době školního vyučování od 7 do 8 hod modrý maják!;-D

2 3
možnosti
JF

J95a50n 85F51o38j93t86a

2. 9. 2019 12:43

To je tedy dost hloupý názor. To by snad nevymyslelo ani dítě v předškolním zařízení.

1 1
možnosti
  • Nejčtenější

Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt

26. dubna 2024

Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...

Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu

23. dubna 2024

Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG

23. dubna 2024

Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...

Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně

22. dubna 2024

Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě

24. dubna 2024

Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...

Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily

27. dubna 2024

Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...

Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování

27. dubna 2024

Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...

Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí

26. dubna 2024

V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...

Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu

26. dubna 2024

Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...