Diskuze
Škola začíná. Chaos mamataxi tvoří nebezpečné situace a komplikuje dopravu
Děkujeme za pochopení.
J16o43s90e40f 75P69a73l64a35t67a
Š57t33e88f34a34n 63F98r16i95č83a
Tak asi někde obec i škola něco zaspaly, ne? Kdyby to měly dopravně vyřešené, tak by se řidiči chovali normálně a nebezpečné situace by nevznikaly.
P88e83t25r 97Š64t81ě51p
A jeje, zase začal školní rok, je potřeba tradičně zaprudit řidiče...
M49a40r71t68i54n 59N61e31b54e89s45k77ý
Pokud si to zaslouží a dokáží zastavit i na přechodu
či na žlutě šrafované ploše před přechodem,
jak se to běžně děje před naší školkou,
pak je na místě "zaprudit" , když to rodičům samotným nedochází
(a to mají 4 místa pro vyložení dětí přímo u vchodu).
A69l95e13š 11N96o48v83á86k
Základní škola, první stupeň, je obvykle v místě bydliště. Není tedy problém, aby dítě šlo pěšky. Těch výjimek zase nemůže být tolik. A starší děti musí v pohodě zvládnout i MHD. Je to pouze o lenosti rodičů, ničem jiném.
Problém by mamataxi nebyl, kdyby auta neparkovala na chodnících, zákazech a neohrožovala ty děti, co chodí do školy pěšky.
Š33t38e49f50a21n 28F53r67i25č50a
Je to ale záležitost školy, aby ve spolupráci s úřady řešila dopravní dostupnost školy. Jestliže je povinná školní docházka, tak se rozumí samo sebou, že dítě je třeba do školy nějak dopravit. A škola by pro příjezd dětí měla vytvořit podmínky. V práci mám kolegyni, která dítě musí vozit do jiné části města do školy, protože škola v jejich sousedství je z hlediska složení žactva absolutně nepřijatelná. Samozřejmě musela najít školu, kde dítě byli ochotni vzít, a nemohla si příliš vybírat. A jestliže jízda MHD trvá 45 minut se dvěma přestupy, zatímco autem 10 minut, pak volba dopravy je jasná.
V44l32a45d26i67m30í93r 60R45e14t95t48i31n49g61e41r
Jo jo, já kdysi došel do ZŠ pěšky (5 min), pak na střední pěšky (10 min)
M51a65r18t55i89n 75N23e57b28e93s10k33ý
No vidíte a to já jezdil na střední 30 minut tramvají .
Do školy 15 minut pěšky a do kroužků i přes celou Prahu
a světe div se, přežil jsem.
J15a39n 30J12o97r11d87a40n
Je to priserne. Nejen prvni skolni den, ale cely skolni rok. Aspon teda v Praze.
Auta jezdi a parkuji po chodnicich. Mezi nimi se musi propletat male deti na ceste do skolky, maminky s kocarky nemaji po chodnicich kde parkuji protipravne auta sanci projit a tak musi riskovat zivot svuj a deti cestou ve vozovce...
A mestska policie hlavu v pisku a spi!
P32e76t14r 44B11á87č33a
Zas z toho nedelejte kovbojku proboha, to je zvast ten clanek neskutecnej.
A tohleje perlicka: "Na nebezpečný trend dovážky dětí až ke vchodu školy reaguje nezisková organizace Pražské matky, která pořádá kampaň Pěšky do školy."
To by bylo aby se toho nechytli nejaci ubozaci z neziskovek, nikdo mi nebude rikat co mam delat, ani pisalek v redakci a uz vubec ne nejake postizene aktivista.
P23e47t51r 84S42t19r88á44n60s69k17ý
V daných místech to kovbojka docela je, ale to vy znát nemůžete, když žijete na vsi, která má 250 obyvatel. Tudíž nesuďte.
M10i65c50h52a64l 36J94a20r42o67š
Takže před naší školou na zákaze zastavení s výjimkou 5 minut pro školu stála na všech místech stejná auta celé dopoledne. Normálně dítě nevozím, ale protože má nohu v sádře a je o berlích, tak jsem se nabídl, aby nemusel být doma.
P15e13t18r 67B20á43č41a
jste tam cely dopoledne stal vedle nich, ze to vite?
M50i54l73a35n 33V68a79n61h80a12r15a
Každý rodič,který má dítě do 15 let by mněl mít možnost používat v době školního vyučování od 7 do 8 hod modrý maják
J95a50n 85F51o38j93t86a
To je tedy dost hloupý názor. To by snad nevymyslelo ani dítě v předškolním zařízení.
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
Exota z bazaru se není třeba bát, SsangYong Korando postavili festovně
Premium Když se řekne SsangYong Korando, mnoho lidí sice ví, že je to nějaké auto, ale vlastně ani nevědí,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
VW chystá restart v Číně. Nový koncept jsme prozkoumali jako jediní na světě
Exkluzivně Andreas Mindt, obrovský sympaťák a nadšený autař s šéfdesignérskou tužkou značky Volkswagen obchází...
Čína udává v autoprůmyslu směr, pekingskému salonu vládnou elektromobily
Elektromobily a digitální konektivita jsou hlavním tématem největšího čínského autosalonu, který...
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Europoslanci schválili lepší vymáhání pokut za dopravní přestupky v zahraničí
V Evropské unii by měla fungovat lepší spolupráce mezi členskými státy při vymáhání pokut pro...
Toyota slaví, je novou dvojkou českého trhu
Domácí automobilka Škoda Auto je prakticky neotřesitelnou jedničkou českého trhu s novými...
Exkluzivně Vám nabízím usedlost s rekreačním objektem pro bydlení a velkým pozemkem 2055m2
Potoční, Rumburk - Rumburk 3-Dolní Křečany, okres Děčín
3 950 000 Kč