Diskuze
Milá Angelo. Jak německé automobilky úspěšně lobbovaly za mírnější normy
Děkujeme za pochopení.
M29i82r13e98k 24G20a98j95e28r
V techto zpravach dochazi k mateni pojmu. Pouziva se slovo "emise", pri nemz je jednou rec o CO2, jindy o zdravi skodlivych emisich a jindy o obojim dohromady podle toho, jak ma vyjit vysledna argumentace.
Tlak na snizeni emisi CO2 prave zvyhodnil dieslove turbomotory, ktere ho produkuji mene nez ostatni motory. Bylo vsak potreba obejit omezeni na produkci skodlivych emisi, k cemuz slouzil podvod se softwarem. Tim chci rict, ze lobing za zmirneni normy na produkci CO2 byl naopak uzitecny, protoze jinak by aut s benzinovymi motory jezdilo dnes jeste mene.
M84a43r70c39e72l 12B56a76k26o81š
To je tak keď sa viac tlačí na pílu ako je to možné a ešte k tomu to robia politickí úradníci. To že automobilky lobujú je logický postup. Ono totiž stanoviť limit je len začiatok, všetko treba vymyslieť, odskúšať, otestovať. Podobne ako je to v prípade nulových domov, už sa dlho hovorí, že je to už moc prísne, extrémne konštrukcie, strašne drahé okné, veľa technológie, riadenia, elektroniky a podobne. V EÚ sa na tom moc tlačilo, práveže automobilky mali konať. Mňa na druhej strane teší, že sa tu hľadí aj na ekologické hľadisko. Diesel však môže byť slepá cesta a to bude vyhodených peňazí!
R67i47c52h28a44r49d 27V47a54c64e42k
To je tak, když se v Bruselu sejde více nadšenců, kteří chtějí udělat svět lepším, než je možné technicky dosáhnout. Pomalu to dosahuje smělých cílů, které jsme si stanovili za socialismu. Pro připomínku: http://www.cesky-dialog.net/clanek/1368-z-casopisu-abc-rok-1960/
B36e32d72ř69i22c31h 73K63u96d90r34n94a
Ale je zajímavé, že podle jednoho novinového článku normu 80 mg -NOX/km některé motory od MB nebo VW-group splnily. Tak jsem z toho nějaký zmatený.
V provozu při aktuálním testu dokázaly požadované hodnoty dodržet jen modely Audi A5 2.0 TDI, Mercedes E 200d s novým motorem OM-654, Audi Q3 2.0 TDI quattro a VW Sharan 2.0 TDI.
M62a41r72t22i50n 40J75e64l67í59n96e72k
EU potažmo Německo si zadělalo na problém. Striktně dodržovat teoretické normy, neúnosně je zvyšovat a přitom hospodářsky růst je trochu problém.
Kamion před nehodou vůbec nebrzdil, moderní tahač by tragédii zabránil
Policie obvinila řidiče za smrtelnou nehodu na D1. Litevský kamioňák narazil do osobního auta a...
Silničářští popletové pobavili Mohelnici. Zpackaný nápis zaujal každého
Zpackaná dopravní značka pobavila Mohelničany. Silničáři při stříkání nápisu na asfalt otočili...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Automobilová Evropa v čínské pasti. Levná auta tu prodávají dvakrát dráž
Využívat nástrojů globalizace, abyste na světových trzích dokázali produktem konkurovat cenou. To...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nejhorší je, když sháníte auto narychlo, varuje expert na ojetinový byznys
Byznys s ojetinami v Česku stále roste. Po období, kdy ceny rostly a auta z druhé ruky šla na...
Putinova pojízdná pevnost s novou fasádou. Aurus je ležák, tak ho rozdávají
Staronový ruský prezident vyrazil na slavnostní inauguraci ve modernizované verzi limuzíny Aurus...
Čínský dravec BYD chce být v roce 2030 hlavním výrobcem elektroaut v Evropě
Čínská automobilka BYD zvažuje výstavbu další továrny v Evropě. Uvedl to šéf evropských aktivit...
Módu SUV odstartovala před 30 lety Toyota, dnes městské teréňáky frčí
Japonská automobilka Toyota představila 10. května 1994 model RAV4. Tři písmena ve jménu jsou...
OBRAZEM: Plejáda superkár gaučových pilotů. Znáte speciály světa videoher?
Virtuální závodiště jménem Gran Turismo, do kterého nově vyrazila i Škoda, umožňuje i bez řidičáku...