Diskuze
Legendární lada konkuruje nejlevnějším autům, v Rusku stojí 63 tisíc
Děkujeme za pochopení.
Jan75
taky bych šel do nového a levného
Sem na vesnici, kde se silnice spravovali naposledy před 20 lety, tak je takové auto ideální. Kvalita, výdrž podvozku a pohodlnost jizdy po místních silnicích nemá konkurenci v dnešních "eurovozech", hundaých a jím podobných rádyby levných vozech. Kdyby naše strana a vláda povolila dovoz a běžný prodej těchto vozů, taky by se mašlo dost zájemců o nový a levný vůz. Každý nevyžaduje mít v autě nejmodernější mikroprocesory, palubní pc a podbné zbytečnosti, které auta pouze prodražují.
Chilavert99
Logan
Jo,jo Logan taky konkuroval...ale pokud ho člověk nechtěl mít jako holátko...bez bagů a dalších prvků bezpečnosti,dostal se s ceno někam úplně jinam...
TTRX
Ti co se tu rozplývají že by to koupili
ať se vrátí na zem a zapomenou na "krásný" socialismus s lidskou tváří. Dnes by si toto mohl koupit jen pitomec a to i kdyby to stálo 20 tis
velkouzasnolepy
Re: Ti co se tu rozplývají že by to koupili
Já jsem pitomec co by si jí klidně koupil za těch 63000. To by člověk nevěřil, jak rychle se prodá ojetá 2107 z r. 1989 s cenou blíkzé 20000 Kč i přes Ekodaň.
TTRX
A taky to podle té ceny vypadá
Strýc si koupil ladu před pěti lety. Za tpět let do ní nacpal na opravách tolik co stála cca 240 tis. Nic neuznávali jako záruku. Varovali jsme ho...neposlechl
hurkadavid
Zdravím znalce automobilisty!!!
Pánové, to co v 1980 bylo pro nás nejlepší, to je dnes dávno paséé. Řekněme si na rovinu, že 12 let stará oktávka se 150.000 najetýma v bazaru za 70.000 korun - je a/ spolehlivější, b/ větší, c/ má několikanásobně lepší jízní vlastnosti. Můj kamarád tuto 2105 má naleštěnou v garáži jako suvenýr doby minulé. Tím autem jet je dnes hrůza. To co nás uvádělo kdysi v úžas dnes už neplatí. Nechte nostalgie a keců. Nikdo by si to u nás za těch 65 litrů nekoupil.
superkutil
Re: Zdravím znalce automobilisty!!!
Pokud bych byl v Rusku, tak bych si raději koupil Ladu 2105 než Oktávku, protože Lada je konstrukčně jednoduchá, je to držák, žádná elektronika, bezporuchový vůz. Když se někde v pustině podělá moderní auto, tak bez servisu je k ničemu. Sám mám zkušenost z dovolené ve Skandinávii. Odešel mi EGR ventil u Mondea 2,2TDCI (model z roku 2006). Naštěstí se dalo pomalu dojet k servisu, ale i tak to byl problém. Nejbližší servis v Norsku byl 800km daleko, navíc si tam s problémem nevěděli rady, protože Fordy teprve začínají prodávat. Naopak tam není problém vidět staré ameriky bez elektroniky, ale držáky. Takže ta úvaha s Oktávkou 12 let starou je tak trochu mimo mísu. Žigulík vydrží mnohem víc než nějaká Oktávka a také jeho provozní náklady jsou nižší.
pavelcz1
Super! :)
Mě se tahle lada líbila vždycky a kdyby byla nová za 65tis, já bych neváhal :). Jenže si radši sednu zpátky na židli, i kdyby se to sem dováželo tak to za 65tis. nebude a za 100tis. (ani 80) už bych to teda nechtěl
tom501
Poř cena versus návratnost investic
Za 60 000 najetých km jsou ty peníze zpátky po 3 letech při normál ježdění , u auta za 300 tis.se musí najet 300 000km, aby majitel mohl říct ,že jezdil za 1 Kč (samozdřejmě bez PHM a oprav). U auta za 400 000 se už vyplatí jezdit celý rok taxíkem,vyjde to levněji. Navíc po pár letech auto ztratí při prodeji míň, než nižší třída za 1 rok provozu. No a Lada s plynem je podle mě ideální kombinací pro město, hor,okrsky,tam kde se necestuje dlouho.
všeplatič
Nebude to nějakej aprílovej žertík...
...když má dneska Lada svátek?
mistr světa v osahávání bradavky
žiguli byla za totáče legenda
ale v dnešní době za ni chtít 65K to chce odvahu, ta snad nemá ani ABS a katalyzátor
Jarousheq
Re: žiguli byla za totáče legenda
vzhledem k tomu, že je uvedeno, že plní euro 3, tak bych tipoval, že asi kat bude...
Autofotka: Sen z plakátů v kotrmelcích. Mladíček v tunelu rozbil Ferrari F40
Symbol italské nenažranosti se již skoro čtyři dekády pokouší zabít své řidiče. Jízda s Ferrari F40...
Test prodejců aut: Za hvězdy, exoty i nuly. Ani milion nezaručí respekt
Premium I když automobilky odvážně plánují strategie, jak si podmaní české zákazníky, takříkajíc skutek...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Tatra má nejmladšího šéfa vývoje v historii, třicetiletého veteránistu
Od počátku března nově zastává pozici ředitele výzkumu a vývoje společnosti Tatra Trucks Jakub...
Slovenská superstar Kabaň namaluje auta pro Číňany. Dohlédne i na tvary MG
Premium Na otázku, co bude s designérem Jozefem Kabaněm poté, co skončil v odkladišti stylistů Volkswagenu...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Pražský vynález: dodávky ohlídá umělá inteligence, odpočítá jim parkování
Časomíry, umělá inteligence, která umí číst poznávací značky a kamery. Radnice Prahy 1 dokončila...
Tip pro autaře, na Prvního máje je veteránský závod s devadesátiletou tradicí
Okruh Českobrodský, slavný závod s devadesátiletou tradicí odstartuje svůj jubilejní ročník už...
Autosalon v Pekingu ukazuje, jak moc Čína ujela zbytku světa
„Auto není mrtvé a autosalony také ne. Když vidíte, kolik stovek influencerů a moderátorů, převážně...
Analýza: EU by k zastavení ataku elektromobilů z Číny potřebovala 50% cla
K zastavení přílivu levných elektromobilů z Číny by Evropská unie musela na dovoz těchto vozů...
Hračka do terénu CFMOTO v akci. Novinku roku jsme zkusili jako první z Česka
Exkluzivně Největší novinka letošního roku je tady. Enduro CFMOTO 450MT jsme vyzkoušeli mezi prvními na světě....
Chcete, aby vaše děti měli v dospělosti bohatství? Přečtěte si, jak na to!
Správné finanční návyky a dovednosti vznikají právě v dětství. Mnoho dětí je přijímá přirozeně od svých rodičů, kteří jsou pro děti velkým vzorem....