Diskuze
Drahá auta vedou víc Čechů k leasingu. Privátní zákazník je ohrožený druh
Děkujeme za pochopení.
L14u24k55á64š 77K71m66e83n32t
Pro firmy je operativní leasing doslova spásou. Běžná firma chce vždy jednu zásadní věc a to stabilní a předvídatelné náklady. A operativní leasing nejen z pohledu služebních vozů je k tomu dokonalý nástroj. Firma díky tomu dopředu ví, kolik jí bude stát určitá pracovní pozice, protože ví, že auto bude měsíčně stát tolik, mobil tolik, NB tolik, k tomu jasně dané paušály a mzdové ohodnocení. Navíc co firmy opravdu nechtějí řešit, je stárnutí vozového parku a co dělat s dosluhujícími vozy. Proto model, kdy jedou auta na operák, auta mění v jasně daných intervalech a mají v ceně i zimní pneu a servis je pro ně super varianta. Firmy totiž nepotřebují to auto vlastnit, ony je potřebují mít k dispozici a za to si ochotně zaplatí měsíční rentu.
Oproti běžný domácí uživatel si auto obecně pořizuje na delší období. Chce, aby to auto bylo jeho. Ono auto na operativní leasing v podstatě není nic jiného než jinak nazvané auto z půjčovny. To auto není vaše, dokud platíte, můžete jej používat, jak platit přestanete, nemáte nic. Je to jenom jiný název pro auto z půjčovny. Nic jiného. Auto není produkt, ale jen služba.
V podstatě je to sen dnešních ekonomů, abyste pokud možno nevlastnili vůbec nic, na účtech neměli vůbec nic a vše platili z kreditek a utráceli tak i peníze, které vlastně ještě ani nemáte a hlavně vše pouze využívali jako službu. Pak se z vás stane doslova otrok, který bude muset pracovat a vydělávat, aby mohl platit za všechny služby, protože nez nich nebude mít nic. Bez nich nebude mít kde bydlet, nebude mít auto, nebude mít domácí spotřebiče, doslova nic.
P25e36t63r 35Č70e21r86m71á24k
Tak to není jen sen ekonomů, to je varianta moderní společnosti která spousta lidem vyhovuje, a to ze stejných důvodů - mají vše jako službu, nemusí se o to starat, vědí předem náklady a tedy co si mohou dovolit. S otroctvím to nemá co dělat - právě naopak, uvolňuje to ruce, každý si nastaví úroveň podle toho na co aktuálně má, a to poměrně flexibilně, narozdíl od uvěrových či hypotéčních dobrodružství, kdy lidé jedou nadoraz už teď, a co bude za pár let neví.
Souhrnem - všechno má svoje pro a proti, skutečnost že operativní leasing pro soukromé uživatele udělal za pár let takový vzrůst je jasnou známkou toho že na trhu své pevné místo má.
P56e75t81r 36Č50e44r55m26á22k
Nejde o drahotu (ta je relativní, auta jsou dnes pořád levnější než kdysi), ale o to že se zlepšuje i finanční gramotnost. Při dnešní míře inflace je největší nesmysl držet hotové peníze na účtě, a stejně tak není nelepší je vzít a utratit za auto, což je spotřební věc, která tak jako tak ztratí na hodnotě. Smysl dává peníze investovat někam kde drží hodnotu (případně se i něco málo zhodnotí), a spotřební věc řešit jako jinou službu.
A15l10e82š 82V88o98n61d29r44á24k
Pokud zákazník kupuje auto na IČO, dostane většinou od prodejce nějaké slevy navíc, než kdyby ho kupoval na sebe. Nevím proč to tak je, jakou výhodu má pro prodejce prodat auto na IČO (občanský versus obchodní zákoník, záruka ???), ale znám případy, kdy si lidé nechali udělat živnostenský list, jen aby koupili auto na IČO.
M15i18l83o53š 23S19e13i88f68e17r61t
Nevím, jak je to u aut, ale u běžných výrobků máte na IČO jen roční záruku, jako fyzická osoba dvouletou.
I90v68a40n 90F91u70č92í76k
Privátní zákazník je skutečně ohrožený druh. Dodací lhůty i výběr modelů se silně zhoršily. U dostupných modelů jsou to hlavně mild- a full hybridy nebo elektromobily, které mnoho zákazníků nechce, protože prostě ani nemají možnost, jak je pravidelně nabíjet, nehledě na zvýšenou cenu. Navíc u hybridů je proklamovaná úspora klasického paliva často pochybná, protože závisí na způsobu provozu. Při častých jízdách po dálnici žádná úspora není.
R72o20m18a61n 58H60o82k48y42n47á63ř
Zajímala by mě statistika, kolik firemních aut je používáno jen a pouze pro soukromé účely, u těch vozů doměřit DPH, myslím, že by se tam nějaké peníze našly. A ke striktně firemním vozům, nikdy jsem nechápal, proč nám v práci mění služební Octavie každé 2 roky (není možné je použit na soukromé účely, takže stojí v garáži a jednou dvakrát týdně si dá cestu za klientem a zpět).
L73u50k76á72š 66R16ů72ž32i68č26k46a
Asi prave proto, ze jsou na operák. Vždycky na dva roky, pak se vracejí a berete nové.
BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga
Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...
Italové zadrželi zásilku fiátků z Maroka. Budou strhávat nálepky s vlajkou
Italská policie zabavila víc než 130 vozů značky Fiat dovezených z Maroka na základě podezření, že...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Všechna Kabaňova auta. Poznejte výtvory génia, kterého ulovili Číňané
Čtyřlístek, české sklo, kubismus, poštovní obálka, iPhone. Tím vším se při tvorbě svých aut...
Umělá inteligence obchoduje s auty líp než člověk. Umí i mluvit se zákazníky
AURES Holdings překonává třicetileté prodejní rekordy díky nasazení umělé inteligence do svého...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Distingovaní gentlemani táhli Prahou, jízdu vedl prezident Pavel
Už po jedenácté projela Prahou Distinguished Gentleman’s Ride, tedy jízda distingovaných...
BMW prohrálo soud s budějovickým prodejcem ojetin o právo na užití loga
Exkluzivně Může nezávislý prodejce ojetých aut používat na provozovně logo automobilky, i když s ní nemá...
CNG stále dává smysl, ale automobilky s ním už nepočítají, potvrzuje Škoda
Koncern Volkswagen, stejně jako třeba značky Opel nebo Fiat, už před časem oficiálně ukončily éru...
VW ukončil námluvy s Renaultem. Patálie s levným elektromobilem pokračují
Volkswagen ukončil jednání s francouzským konkurentem Renault o společném vývoji levného...
Distingovaní gentlemani táhli Prahou, jízdu vedl prezident Pavel
Už po jedenácté projela Prahou Distinguished Gentleman’s Ride, tedy jízda distingovaných...
Pracující důchodce skončil po nehodě bez příjmů. Účty poplatil díky životnímu pojištění
Spousta důchodců si dnes přivydělává, aby zvládli zaplatit stále rostoucí výdaje a nemuseli se spoléhat na pomoc svých blízkých. Podobně tomu bylo...